Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Sv: Dagens Kampe
Twitter gik nu også amok over den.
Re: Dagens Kampe
Hvilket vel praktisk talt er lidt skidt med røde briller. Tottenham har Everton og Chelsea i de to næste...Pede skrev:Det kunne meget vel ligne et par ugers pause til Bale.
Jep, det var også min tanke. Det er ærgerligt. Krydser faktisk fingre for, at han er hurtigt klar.Aalen skrev:Hvilket vel praktisk talt er lidt skidt med røde briller. Tottenham har Everton og Chelsea i de to næste...Pede skrev:Det kunne meget vel ligne et par ugers pause til Bale.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Everton mangler stadig at møde både Chelsea, Tottenham, Arsenal og Liverpool - alle på udebane! Så Everton har vi alle muligheder for at overhale.
Hvis vi skal have Chelsea ned på 5. pladsen, så er det til gengæld ikke særlig godt, hvis Bale er ude mod dem. Det har I ret i.
Hvis vi skal have Chelsea ned på 5. pladsen, så er det til gengæld ikke særlig godt, hvis Bale er ude mod dem. Det har I ret i.
Det har du ret i, det burde klart være muligt at indhente Everton. Det bliver dog afgørende at vi selv slår dem. Det bliver virkelig en spændende kamp, det er jo heller ikke så ofte at en kamp mod dem har så direkte betydning for vores indbyrdes placering.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Dér må jeg erklære mig uenig.Thommo skrev:Meget muligt, men synes canal 9 studiet ville gøre det til jordens største afbrænder, gennem tiderne nærmest, ikke enig kort og godt. men det er da ikke godt skudt, men en giga afbrænder synes jeg ikke det er.Nicoen skrev:d. En kølig angriber havde nok taget et enkelt træk og så banket den ind.
Hvis det havde været målmanden der lå hvor Holtby gjorde, ville den blive betragtet som en 100% chance og ville have kandideret til sæsonens afbrænder. Og målmanden ville endda have forsøgt en redning, Holtby ligger der bare. Parker skulle have scoret, om han så havde løftet den bare 10 cm eller taget et træk, det er underordnet, han kan vel for pokker da se at Holtby ligger der?
I mine øjne, en kæmpe afbrænder.

-
Southampton spiller en gang seværdig fodbold. Får de tilført noget kvalitet i bagerste geled samtidig med, at de kan holde fast i deres grundstamme af spillere, så bliver det spændende at følge dem i næste sæson.
Schneiderlin, Luke Shaw, Jay Rodriguez, Adam Lallana, Gaston Ramirez er alle unge talentfulde spillere. Derudover har de en halvgammel målræv i Lambert. At Jos Hooiveld spiller fast siger dog lidt om deres skrøbelige defensiv.
Schneiderlin, Luke Shaw, Jay Rodriguez, Adam Lallana, Gaston Ramirez er alle unge talentfulde spillere. Derudover har de en halvgammel målræv i Lambert. At Jos Hooiveld spiller fast siger dog lidt om deres skrøbelige defensiv.
-
Og Bordingaard bliver så ved med at fable om implementering af spansk spillestil og kultur som en ny rettesnor for Southampton. Klubben har så lige så længe jeg kan huske tilbage praktiseret pasningsorienteret fodbold med fokus på de tekniske finesser i spillet. Southampton har jo også været talentfabrik for flere af de store engelske spillere, nuværende som tidligere. Bordingaard virker i mine øjne til tider en kende snæversynet og ensidig i sin tilgang til spillet.
så tæt på at west bromich fik givet os en lille håndsrækning.. kæft de havde nogle store chancer og et massivt pres de sidste 20 minutter efter det røde kort det er godt nok ærgerligt det ikke lykkedes :/ nu må vi håbe tottenham og everton spiller uafgjort og så chelsea taber når vi i morgen banker west ham !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Hvor mange af jer håber Chelsea misser top 4?
Ville være fremragende trolling af Benitez
Ville være fremragende trolling af Benitez

Hent Shelvey tilbage!
-
Jeg håber bare at Arsenal komme i top 4, og det må jo så nok blive på bekostning af Chelsea, selvom det alligevel er ved at spidse godt til i kampen om pladserne under United. Hvis City taber på mandag skal de nok begynde at kigge sig en del over skulderen frem mod maj.
Fan af Manchester United
Hvorfor Arsenal?AllanShore skrev:Jeg håber bare at Arsenal komme i top 4, og det må jo så nok blive på bekostning af Chelsea, selvom det alligevel er ved at spidse godt til i kampen om pladserne under United. Hvis City taber på mandag skal de nok begynde at kigge sig en del over skulderen frem mod maj.
Ser jeg på hvad de bringer spillet, så håber jeg på Tottenham og Chelsea. Især Tottenham, der har været det bedst strukturerede hold i dette års Premier League. I mine øjne er Villas-Boas sæsonens bedste træner.
-
Jeg har bare udviklet et lille soft-spot for dem. Ikke at det logisk kan forklares, men det kan nok skyldes, at de ikke er lige så store rivaler som i starten af de nye årtusinde og nogle år frem, og derfor kan jeg ikke rigtigt finde nogle punkter, der ville fraholde mig at "holde" med dem. Det skulle lige være deres fans, men alle grupperinger har vel sin procentdel af tosser.
Nå ja, og så kan jeg godt lide en mand som Wenger, der i lang tid er blevet kritiseret for at køre klubben ned i sølet, hvilket jeg slet ikke er enig i. Jeg tror ikke at hans arbejdsbetingelser bag de lukkede døre er specielt nemme.
Nå ja, og så kan jeg godt lide en mand som Wenger, der i lang tid er blevet kritiseret for at køre klubben ned i sølet, hvilket jeg slet ikke er enig i. Jeg tror ikke at hans arbejdsbetingelser bag de lukkede døre er specielt nemme.
Fan af Manchester United
Hvorfor skulle Tottenham ikke kunne ryge ud af top 4?AllanShore skrev:Jeg håber bare at Arsenal komme i top 4, og det må jo så nok blive på bekostning af Chelsea.
Jeg er slet ikke så imponeret igen over Tottenham. Javist, de har da været bedre end fx Liverpool, men de er virkelig afhængige af Bale. Chelsea og Arsenal er ikke i samme grad afhængige af en spiller.
Det er noget forsimplet sat op, men hvis man, for hver klub, fjerner topscorerens mål, ville de have følgende antal point:
Man Utd 55
Man City 49
Chelsea 49
Arsenal 49
Everton 43
Tottenham 38
Liverpool 38
Senest rettet af AJ lørdag, 06. apr, 2013 19:07, rettet i alt 1 gang.
-