De skal jo mødes på et tidspunkt, og det er bedre at de mødes i semi finalerne end at de SLET IKKE MØDES.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Allerede nu?
De skal jo mødes på et tidspunkt, og det er bedre at de mødes i semi finalerne end at de SLET IKKE MØDES.
Hent Shelvey tilbage!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Korrekt. Men endnu bedre hvis de var mødtes i finalenAquilani4 skrev:Allerede nu?![]()
Btw: 4-0 til Dortmund efter 32 minutter i Fürth. Det kan Fürth være godt tilfredse med. Det kunne/burde have været mindst 6-0.
Men må vel hellere skifte over på 6´eren nu...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Come on Milwall, selvom jeg tror Wigan tager den, desværre et halvtomt Wembley i finalen hvis det bliver tilfældet
Hent Shelvey tilbage!
Milwall-fans slås, det må være første gang der er optøjer på det nye Wembley. 
Martinez er IMO bedre end Rodgers.
Martinez er IMO bedre end Rodgers.
Hent Shelvey tilbage!
Og det finder du... morsomt?Aquilani4 skrev:Milwall-fans slås, det må være første gang der er optøjer på det nye Wembley.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Puuuh-ha, det er ikke let at indrømme det her - men for første gang i umindelige tider, måske NOGENSINDE, er det lige før at en Scum-sejr i dag ikke irriterer mig. Men jeg HADER også Stoke og ser dem hellere end gerne rykke ud, og da Scum jo under alle omstændigheder snupper mesterskabet, så kan jeg faktisk leve med at de vinder i dag... 
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
U$hited er altid gode mod hold der spiller med lange høje bolde. Vidic og Ferdinand dominerer i luften. Men når bolden kommer på jorden har de det meget svært.
Det er faktisk modsat Liverpool, som er gode mod hold der spiller langs jorden, mens man er dårlig mod Drillo-holdene.
Det er faktisk modsat Liverpool, som er gode mod hold der spiller langs jorden, mens man er dårlig mod Drillo-holdene.
Hent Shelvey tilbage!
- TomViolence
- Alder: 37
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hold fast City har været gode i de første 20 min.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Man kan sige meget om Di Canio, men han forstår fandeme at udstråle engagement og begejstring på sidelinien!
Vi SMADRER det PIShold !
I min optik en GIGANTISK svinestreg af Aguero. Fy for helvede!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvorfor skal vi snakke om dommere hver eneste gang.
Alle de kampe jeg har set i denne uge har handlet om dommerne
Alle de kampe jeg har set i denne uge har handlet om dommerne
Hent Shelvey tilbage!
Tak til coty for at slå chelski ud.
Når vi skal møde olie holdet så skal Lucas ikke markere Mata for så bliver vi kørt over, og Agger skal tage sig af Ba. Det er de to der pt chelskis farligste.
Når vi skal møde olie holdet så skal Lucas ikke markere Mata for så bliver vi kørt over, og Agger skal tage sig af Ba. Det er de to der pt chelskis farligste.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Det bliver en fed, fed kamp næste søndag med Benitez tilbage på Anfield, måske også Torres, kunne godt se dem starte med både Ba og Torres mod Liverpool.
Hent Shelvey tilbage!