Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Var der nogen der så den albue Ferdinand gav torres i nakken i kampen igår.
Den må da koste nogle spilledage, der var jo klare tv beviser.
Elskunko skrev:Var der nogen der så den albue Ferdinand gav torres i nakken i kampen igår.
Det gør han ikke, du skal jo tænke på det er FA vi har med at gøre

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Opdateret.Aarde skrev:Palermos managerhistorie over de seneste to år:
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Februar 2011: Fyrer Delio Rossi og hyrer Serse Cosmi
April 2011: Fyrer Serse Cosmi og henter Delio Rossi tilbage
Juni 2011: Fyrer Delio Rossi og hyrer Stefano Pioli
August 2011: Fyrer Stefano Pioli (han havde ikke engang ledet dem i en kamp endnu!) og hyrer Devis Mangia
December 2011: Fyrer Devis Mangia og hyrer Bortolo Mutti
Maj 2012: Fyrer Bortolo Mutti og hyrer Giuseppe Sannino
September 2012: Fyrer Giuseppe Sannino og hyrer Gian Piero Gasperini
Februar 2013: Fyrer Gian Piero Gasperini og hyrer Alberto Malesani
Februar 2013 (samme måned som sidste fyring - efter 3 kampe under den nye manager): Fyrer Alberto Malesani og henter Gian Piero Gasperini tilbage
Marts 2013 (to kampe efter Gasperinis tiltræden): Fyrer Gasperini og står pt uden manager - og sejr siden 24. november
Godt to år, ti trænerfyringer. Gennemsnitstid på posten (løs udregning): Omkring 2 1/2 måned
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Jeg mangler ord, så jeg nøjes med denne her:
Held og lykke til Gasperini. Igen. Har han ikke lært, at man aldrig skal gå tilbage til en fuser? (EDIT: Det må man gå ud fra, at han har nu! Held og lykke til næste levende billede...)

Stay tuned in, Aarde. Det kan gå ornli' stærkt. 

Som der var en der skrev på bold.dk, så overvej deres start 11'er i 2009-10 sæsonen:
Sirigu - Cassani, Kjær, Bovo, Balzaretti - Liverani, Migliaccio, Nocerino - Pastore, Miccoli, Cavani
Kun Miccoli er tilbage i dag.
Sirigu - Cassani, Kjær, Bovo, Balzaretti - Liverani, Migliaccio, Nocerino - Pastore, Miccoli, Cavani
Kun Miccoli er tilbage i dag.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Skræmmende hvis bredde fodbolden bliver sat i bero.
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... 244828.ece
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... 244828.ece
Så skal du på arbejde igen, Aarde;
http://www.bold.dk/nyt/Zamparini-gaar-t ... -sin-fuser
Men igen ikke et helt ukendt navn. Hvad er det lige de har gang i, det er jo latterligt?
http://www.bold.dk/nyt/Zamparini-gaar-t ... -sin-fuser
Men igen ikke et helt ukendt navn. Hvad er det lige de har gang i, det er jo latterligt?

Er folk enige i den liste? - liste over de 5 værste indkøb i PL i denne sæson.
http://footy.dk/2013/03/12/top-5-vaerst ... er-league/
Den er således;
5. Michael Owen – Stoke (Købt i Manchester United)
4. Fabio Borini – Liverpool (Købt i Roma)
3. Marko Marin – Chelsea (Købt i Werder Bremen)
2. Jack Rodwell – Manchester City (Købt i Everton)
1. Scott Sinclair – Manchester City (Købt i Swansea)
Den er således;
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
- TomViolence
- Alder: 36
Jeg er ikke enig. Jeg har svært ved, at sætte Borini i samme bås som de andre spillere. Borini har været FOR skadet til at bedømme hans egentlig påvirkning på vores hold. De andre spillere er næsten overhovedet ikke blevet brugt, selvom de alle har talent og har været foruden skader (-Owen).Skøtt skrev:Er folk enige i den liste? - liste over de 5 værste indkøb i PL i denne sæson.
Den er således;
På den anden side, så har Borini selvfølgelig været et dårligt indkøb pga. skaderne, men det er ikke indkøbet der er dårligt, det er jo bare uheldet efterfølgenden.
Jeg forstår ikke hvorfor City og Chelsea køber de tre spillere, som er anset for at være kæmpetalenter, også bruger man dem knap nok.. Marin er blevet en breddespiller, Rodwell & Sinclair er blevet ungdomsspillere med henblik på fremtiden, hvor man egentlig burde udleje dem, eller give dem tid i ligaen eller de andre cup-turneringer.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
City har i hvert fald været gode til at lave dårlige handler. Maicon og Garcia er også nogle, som jeg slet ikke synes har præsteret. Borini til gengæld har været skadet mere eller mindre konstant (ret mig hvis jeg tager fejl), så ham synes jeg måske ikke skulle være på listen. Måske han så kunne byttes ud med en anden fra Liverpool i Assaidi. Jeg bliver nødt til at spørge; hvad var meningen med købet af ham?
Man kunne selvfølgelig også bare sætte alle QPR's indkøb i en kategori for sig selv, men det er jo ikke sjovt.
Man kunne selvfølgelig også bare sætte alle QPR's indkøb i en kategori for sig selv, men det er jo ikke sjovt.
Senest rettet af AllanShore tirsdag, 12. mar, 2013 15:53, rettet i alt 1 gang.
Fan af Manchester United
- TomViolence
- Alder: 36
Assaidi var et Dalglish-køb, så vidt jeg har forstået. Jeg synes stadig han virker som en fantastisk fodboldspiller, men desværre ikke en BR-spiller, som han kan lide dem.AllanShore skrev:City har i hvert fald været gode til at lave dårlige handler. Maicon og Garcia er også nogle, som jeg slet ikke synes har præsteret. Borini til gengæld har været skadet mere eller mindre konstant (ret mig hvis jeg tager fejl), så ham synes jeg måske ikke skulle være på listen. Måske han så kunne byttes ud med en anden fra Liverpool i Assaidi. Jeg bliver nødt til at spørge; hvad var meningen med købet af ham?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Den er godt nok skrevet af utålmodige mennesker, synes jeg. Både Borini og Rodwell er unge spillere, der oven i købet har været plaget af ret alvorlige skader i deres første sæson. At de ikke har spillet ret meget endnu, gør dem ikke til flops. Sinclair kan også stadig nå at vende skuden, men ham tvivler jeg noget mere på - og så er han et indkøb, jeg generelt ikke forstår, ligesom det i øvrigt er tilfældet med Marko Marin. De to kunne godt have deres berettigelse på listen, ligesom ham den sidste naturligvis også har det (hvilken fryd, det i øvrigt er).
Lige Jack Rodwell kan jeg godt forstå. Synes han var et forfærdeligt køb - også da de købte ham. Han har haft mange skader og virker til at være gået i stå i sin udvikling. Man City handlede tydeligvis i desperation, da de købte ham. Der er stadig en mulighed for at han bliver den spiller man havde håbet for 3-4 år siden, men synes ikke det var value for money.Aarde skrev:Den er godt nok skrevet af utålmodige mennesker, synes jeg. Både Borini og Rodwell er unge spillere, der oven i købet har været plaget af ret alvorlige skader i deres første sæson. At de ikke har spillet ret meget endnu, gør dem ikke til flops. Sinclair kan også stadig nå at vende skuden, men ham tvivler jeg noget mere på - og så er han et indkøb, jeg generelt ikke forstår, ligesom det i øvrigt er tilfældet med Marko Marin. De to kunne godt have deres berettigelse på listen, ligesom ham den sidste naturligvis også har det (hvilken fryd, det i øvrigt er).
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Oho, et Dalglish-køb? Det var nyheder for mig, han kom da ind meget senere end fx Borini og Allen, gjorde han ikke?TomViolence skrev:Assaidi var et Dalglish-køb, så vidt jeg har forstået. Jeg synes stadig han virker som en fantastisk fodboldspiller, men desværre ikke en BR-spiller, som han kan lide dem.AllanShore skrev:City har i hvert fald været gode til at lave dårlige handler. Maicon og Garcia er også nogle, som jeg slet ikke synes har præsteret. Borini til gengæld har været skadet mere eller mindre konstant (ret mig hvis jeg tager fejl), så ham synes jeg måske ikke skulle være på listen. Måske han så kunne byttes ud med en anden fra Liverpool i Assaidi. Jeg bliver nødt til at spørge; hvad var meningen med købet af ham?
Jeg tror nærmere at Assaidi har haft en hel del skades- og sygdomsproblemer at kæmpe med. Jeg er i hvert fald klar til at give ham et år mere.
Jeg mener nu også at have læst at Assaidi var scoutet og stort set forhandlet på plads da Dalglish blev skiftet ud med Rodgers. Jeg går ud fra at Rodgers har godkendt købet, men mon ikke han baserede sin beslutning på hvad han fik af vide af de scouts der allerede var på plads. Så kan man sige at for 2.4 mil. pund er det heller ikke en signing der har rystet transferbudgettet det store.ThunderZtorm skrev: Oho, et Dalglish-køb? Det var nyheder for mig, han kom da ind meget senere end fx Borini og Allen, gjorde han ikke?
Jeg tror nærmere at Assaidi har haft en hel del skades- og sygdomsproblemer at kæmpe med. Jeg er i hvert fald klar til at give ham et år mere.
Imod moderne fodbold.