Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Mit bud er, at vi ved supercuppen i Monaco til august får næste kapitel i duellen Mourinho-Guardiola (efter forarbejde gjort af Jupp H og Rafa, Rafa-el, Rafa, Rafa-el, Rafaeeel Benitez!)...
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Er qpr mon ikke det bedst lønnede hold der rykker ned, og tilmed det mest pinlige, forstået at der kan man da snakke gigolo´s(rent boys) fy for fanden de er ulækre. Håber at ikke en eneste kan sælges(minus Remy), idet de, eventuelle købere, har set deres attitude. qpr i league two
HADER hver eneste spiller i den klub(minus Remy der viser noget), og "jo" jeg kan godt hade en jeg ikke har mødt, hvis nogle skulle være undrende.

Verden er smask fuld af hyklere....
Tror nu nok du kan finde andre der leverer en indsats. Spillere som Shaun Derry, Clint Hill, Ji-Sung Park og Jermaine Jenas har da ofret hvad der ofres kan. At flere af dem så bare ikke har niveauet er en sørgelig kendsgerning, men synes ikke de og andre kan klandres for deres indsats.
Nu har jeg været kritiker af QPR siden i sommers og spåede dem ikke store resultater, omend jeg ikke havde troet det ville ende i nedrykning. Men når folk talte om de navne der var hentet, så krævede det ikke andet end et blik på fødselsattesten for at tvivle på hvor sultne de var.
Det hjalp dem heller ikke at Premier League er den måske mest tempoprægede liga i verden, hvor spillerne helst skal være på vej mod eller i nærheden af deres fysiske peak.
Men jeg har hele tiden håbet det værste for dem. Det er en uværdig måde at drive en fodboldklub.
Nu har jeg været kritiker af QPR siden i sommers og spåede dem ikke store resultater, omend jeg ikke havde troet det ville ende i nedrykning. Men når folk talte om de navne der var hentet, så krævede det ikke andet end et blik på fødselsattesten for at tvivle på hvor sultne de var.
Det hjalp dem heller ikke at Premier League er den måske mest tempoprægede liga i verden, hvor spillerne helst skal være på vej mod eller i nærheden af deres fysiske peak.
Men jeg har hele tiden håbet det værste for dem. Det er en uværdig måde at drive en fodboldklub.
Håber virkelig inderligt at Bale ikke når Luis på den topscorer liste.
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Har et ømt punkt for Wigan. Lille budget, altid blandt de nederste og sørme om de ikke redder den alligevel. Sunderland og Newcastle skal i hvert ikke føle sig sikre. Håber dog Newcastle klarer den, da deres hjemmebane er en af de fedeste i pl.
Hvem tror I rykker ned? Reading og QPR giver sig selv, men mit gæt/håb er at Sunderland ryger.
Hvem tror I rykker ned? Reading og QPR giver sig selv, men mit gæt/håb er at Sunderland ryger.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Tror (og håber) at Newcastle rykker ned, fede LFC-Toon kampe, men nu er det sådan at jeg har anti pati mod idiotiske ejere/bestyrelse, og at give Pardew en 8 årig kontrakt fortjener en straf, dernæst er jeg ikke vildt begejstret for franskmænd(synes de er arrogante), derfor raus toon army, håber jeg mildest talt, så må LFC tage 6 point pr sæson et andet sted.Jesper skrev:Har et ømt punkt for Wigan. Lille budget, altid blandt de nederste og sørme om de ikke redder den alligevel. Sunderland og Newcastle skal i hvert ikke føle sig sikre. Håber dog Newcastle klarer den, da deres hjemmebane er en af de fedeste i pl.
Jeg synes, det er nogle fjollede småting at gå op i Thommo. Premier League ville være et fattigere sted uden Newcastle - som Jesper indirekte pointerer. Derfor ville det være en skam, de rykkede ned. Og har de mange loayle Toons-fans ikke lidt nok de seneste mange år? Det synes jeg egentlig.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ditto, håber også at Wigan klarer den. Hvem den 3. nedrykker bliver er jeg egentlig ligeglad med, jeg har ikke noget i klemme ift hverken Sunderland eller Newcastle, omend jeg mener at begge egentlig hører hjemme i PL, især pga deres flotte tilskuertal, og fordi det er traditionsklubber. Måske Norwich efterhånden er ved at være en varm kandidat, sådan som mange også spåede det i starten af sæsonen?Jesper skrev:Har et ømt punkt for Wigan. Lille budget, altid blandt de nederste og sørme om de ikke redder den alligevel. Sunderland og Newcastle skal i hvert ikke føle sig sikre. Håber dog Newcastle klarer den, da deres hjemmebane er en af de fedeste i pl.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg kan ikke ændre på det, jeg føler sådan Rasmus. Og tror ikke Newcastle fans synes det er en småting, at han har 7 år tilbage, hvis de skal fyre ham. Og såmænd heller ikke at ½ delen af holdet er fransk, mig bekendt har englændere ikke et super forhold til franskmænd....så længe de ikke vinder altsåRasmus skrev:Jeg synes, det er nogle fjollede småting at gå op i Thommo.

Hvis man kigger på hvilke hold der befinder sig i bundstriden, så er Wigan og Norwich klart de to hold der vil blive mindst savnet. Personligt har jeg klart størst sympati for Wigan. Deres fodboldstil er beundringsværdig og så er deres manager helt fantastisk. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at han år efter år må sige farvel til profiler, og alligevel får skrabet point nok sammen til at de kan overleve.
Jeg havde Norwich til at rykke ned inden sæsonen gik i gang, men de har overrasket positivt. De spiller med stor energi, men måske gassen er gået af ballonen her til sidst. De har blot vundet to af de sidste 19 kampe, hvilket er for dårligt. Der skal tre point på kontoen hjemme mod West Brom, ellers rykker de ned.
Jeg havde Norwich til at rykke ned inden sæsonen gik i gang, men de har overrasket positivt. De spiller med stor energi, men måske gassen er gået af ballonen her til sidst. De har blot vundet to af de sidste 19 kampe, hvilket er for dårligt. Der skal tre point på kontoen hjemme mod West Brom, ellers rykker de ned.
Det ville være super ærgerligt, hvis Newcastle rykker ned, alene af den grund at de er en af bejlerne til at overtage Carroll. Så ville der ikke være nogen til at konkurrere med West Ham og vi vil få mindre for ham!
Når nu vi er ved de dårlige præstationer, så tror/håber jeg sgu, at Tottenham laver en Newcastle næste sæson, hvis de mister Bale. Det er jo vanvittigt så mange gange den mand han har reddet dem 3 point. Igen i idag... Ja..

Når nu vi er ved de dårlige præstationer, så tror/håber jeg sgu, at Tottenham laver en Newcastle næste sæson, hvis de mister Bale. Det er jo vanvittigt så mange gange den mand han har reddet dem 3 point. Igen i idag... Ja..
Det kan godt være, det ikke er småting. Men nogen trøst, hvis de rykker ned er det jo heller ikke. Og noget godt argument for, at de rykker ned slet ikke.Thommo skrev:Jeg kan ikke ændre på det, jeg føler sådan Rasmus. Og tror ikke Newcastle fans synes det er en småting, at han har 7 år tilbage, hvis de skal fyre ham. Og såmænd heller ikke at ½ delen af holdet er fransk, mig bekendt har englændere ikke et super forhold til franskmænd....så længe de ikke vinder altsåRasmus skrev:Jeg synes, det er nogle fjollede småting at gå op i Thommo.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- JudgeArdaStudge
Juan Carlos Valerón - 37 år og still going strong.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hvis de sælger Bale til sommer får de penge til 2-3 klassespillere. Lige pt. tror jeg han ligger omkring 500 mio. kr. hvis ikke det er højere. Man sagde også sidste år, at de ville få det svært pga. salget af Modric, men så fik man købt Dembele og suppleret med nogle andre indkøb, der i bredden gjorde dem stærkere.OBI-WAN skrev:Når nu vi er ved de dårlige præstationer, så tror/håber jeg sgu, at Tottenham laver en Newcastle næste sæson, hvis de mister Bale. Det er jo vanvittigt så mange gange den mand han har reddet dem 3 point. Igen i idag... Ja..
Men lad ham endelig komme til United.
Fan af Manchester United