Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
OBI-WAN
AllanShore skrev:OBI-WAN skrev:Når nu vi er ved de dårlige præstationer, så tror/håber jeg sgu, at Tottenham laver en Newcastle næste sæson, hvis de mister Bale. Det er jo vanvittigt så mange gange den mand han har reddet dem 3 point. Igen i idag... Ja..
Hvis de sælger Bale til sommer får de penge til 2-3 klassespillere. Lige pt. tror jeg han ligger omkring 500 mio. kr. hvis ikke det er højere. Man sagde også sidste år, at de ville få det svært pga. salget af Modric, men så fik man købt Dembele og suppleret med nogle andre indkøb, der i bredden gjorde dem stærkere.
Men lad ham endelig komme til United.
De kan gøre hvad de vil med penge fra Bale-salget, han kan ikke tilnærmelsesvis erstattes, i modsætning til Modric. Han ryger helt sikkert ikke til United
Madrid betaler kassen for ham, og i får Ronaldo tilbage til overpris.
-
OBI-WAN
AllanShore skrev:OBI-WAN skrev:Når nu vi er ved de dårlige præstationer, så tror/håber jeg sgu, at Tottenham laver en Newcastle næste sæson, hvis de mister Bale. Det er jo vanvittigt så mange gange den mand han har reddet dem 3 point. Igen i idag... Ja..
Hvis de sælger Bale til sommer får de penge til 2-3 klassespillere. Lige pt. tror jeg han ligger omkring 500 mio. kr. hvis ikke det er højere. Man sagde også sidste år, at de ville få det svært pga. salget af Modric, men så fik man købt Dembele og suppleret med nogle andre indkøb, der i bredden gjorde dem stærkere.
De kan gøre hvad de vil med penge fra Bale-salget, han kan ikke tilnærmelsesvis erstattes, i modsætning til Modric. Han ryger helt sikkert ikke til United
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
OBI-WAN skrev:AllanShore skrev:OBI-WAN skrev:Når nu vi er ved de dårlige præstationer, så tror/håber jeg sgu, at Tottenham laver en Newcastle næste sæson, hvis de mister Bale. Det er jo vanvittigt så mange gange den mand han har reddet dem 3 point. Igen i idag... Ja..
Overpris for Ronaldo? Hvad er det - halvanden milliard?
Jeg ville fandme strække mig langt for en spiller, der kan spille samtlige offensive pladser og har omkring 300 mål og 100 assist på CV'et for de sidste syv år. Er langt fra pjattet med manden, men man kommer ikke uden om, at han er uhyre dygtig og helt absurd effektiv. Der skal virkelig, VIRKELIG mange penge til, før man kan snakke overpris for en spiller af hans kaliber - især med de priser, spillere generelt sælges for i disse dage.
-
AllanShore
af AllanShore » søndag, 05. maj, 2013 09:00
OBI-WAN skrev:De kan gøre hvad de vil med penge fra Bale-salget, han kan ikke tilnærmelsesvis erstattes, i modsætning til Modric. Han ryger helt sikkert ikke til United
Den ordning vil jeg med glæde tage imod.
Fan af Manchester United
-
Aquilani4
af Aquilani4 » søndag, 05. maj, 2013 17:08
Lindegaard

Hent Shelvey tilbage!
-
Aquilani4
af Aquilani4 » søndag, 05. maj, 2013 18:46
Rafael, sore loser.
United's første røde kort siden oktober 2011.
Hent Shelvey tilbage!
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » søndag, 05. maj, 2013 18:56
Nogle ser så det? Billeder af David Luiz, der ligger og griner. Er på telefonen, så kan ikke lige få et billede ind.
Liverpool Football Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
AndreasN skrev:Nogle ser så det? Billeder af David Luiz, der ligger og griner. Er på telefonen, så kan ikke lige få et billede ind.
Jeg må indrømme, at jeg ikke kunne lade være med at knække sammen af grin, da jeg så det. Og det røde kort er jo helt i orden, uanset om han rammer Luis eller ej.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 05. maj, 2013 19:40
Aarde skrev:AndreasN skrev:Nogle ser så det? Billeder af David Luiz, der ligger og griner. Er på telefonen, så kan ikke lige få et billede ind.
Jeg må indrømme, at jeg ikke kunne lade være med at knække sammen af grin, da jeg så det. Og det røde kort er jo helt i orden, uanset om han rammer Luis eller ej.
Hørte du Gaardsøe efter kampen? Han mente, at det højest var til gult kort. Det var i hvert fald IKKE et rødt kort sagde Gaardsøe. Forklaring derpå: Luiz ligger og griner.

Hvilken tåbelig undskyldning er det ikke for at forsvare, at hobitten ikke skulle have rødt kort. Det røde kort var i øvrigt helt på sin plads.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Arda skrev:Gaardsøe. .
Nu var det også gårdsø, så han er undskyldt. Jeg mangler stadig at høre ham sige noget fornuftigt, faxe virker en kende mere fornuftig faktisk. gårdsø burde gøre sig på DK4 eller lignende
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Aquilani4
af Aquilani4 » søndag, 05. maj, 2013 21:18
Tillykke til Danmarks største klub med det 10. Mesterskab.
2 kedelige 0-0 kampe idag: LFC-Everton og FCK-BØF.
Hent Shelvey tilbage!
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Aarde skrev:AndreasN skrev:Nogle ser så det? Billeder af David Luiz, der ligger og griner. Er på telefonen, så kan ikke lige få et billede ind.
Luiz er sgu ikke for knøv, gætter på en dag....MAX
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hekkem
- Alder: 51
Nogen der så Sunderland vs Stoke i går?
Det en af de mere intense kampe, jeg har set længe fra to hold der begge lægger lige over nedrykningstregen. Stoke som vanligt med deres ensidige direkte spil, og Sunderland fightende for hver en bold og hver en meter. Sunderland blev reduceret til 10 mand efter en korrekt udvisning efter ca. en halv times spil. Men man lagde ikke rigtig mærke til at Stoke var en mand i overtal.
Adam Johnson var helt igennem fantastisk og blev ved og ved med at udfordre Stokes forsvarsspillere. Laver et fremragende oplæg til McClean som brænder på det skammeligste tæt under mål. Adam Johnson som en rigtig gammeldags wing, med fart i støvlerne og driblinger i høj fart, indlæg med venstre og højre fod.
Di Canio er en underholdende manager - eller head teamcoach som han hellere vil kaldes - der lever sig helt vildt ind i kampen. Det er ligefør han bruger mere energi på sidelinjen end han gjorde som spiller.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Hvis Wigan slår Swansea i aften, så kan nedrykningskampen godt nok blive spændende. Det ville give følgende stilling med to runder tilbage for alle hold (Swansea og West Ham er reddet pga. indbyrdes kampe mellem de andre hold):
11. Stoke 41
12. Fulham 40
13. Aston Villa 40
14. Southampton 39
15. Sunderland 38
16. Wigan 38
17. Norwich 38
18. Newcastle 38
Programmet er:
37. runde:
Aston Villa-Chelsea
Fulham-Liverpool
Norwich-WBA
QPR-Newcastle
Stoke-Tottenham
Sunderland-Southampton
Arsenal-Wigan
38. runde:
Man City-Norwich
Newcastle-Arsenal
Southampton-Stoke
Swansea-Fulham
Tottenham-Sunderland
Wigan-Aston Villa
Brug dette link til at forudse resultaterne:
BBC predictor
Jeg kom frem til følgende:
12. Fulham 43
13. Sunderland 41
14. Aston Villa 41
15. Newcastle 40
16. Southampton 39
17. Wigan 39
18. Norwich 38
P.S. Det kan også ende med nogle helt vanvittige slutstillinger, f.eks.:
11. Stoke 42
12. Southampton 41
13. Fulham 41
14. Wigan 41
15. Norwich 41
16. Newcastle 41
17. Aston Villa 41
18. Sunderland 40
-
nikand
- Alder: 45
AJ skrev:Hvis Wigan slår Swansea i aften, så kan nedrykningskampen godt nok blive spændende. Det ville give følgende stilling med to runder tilbage for alle hold (Swansea og West Ham er reddet pga. indbyrdes kampe mellem de andre hold):
11. Stoke 41
12. Fulham 40
13. Aston Villa 40
14. Southampton 39
15. Sunderland 38
16. Wigan 38
17. Norwich 38
18. Newcastle 38
Programmet er:
37. runde:
Aston Villa-Chelsea
Fulham-Liverpool
Norwich-WBA
QPR-Newcastle
Stoke-Tottenham
Sunderland-Southampton
Arsenal-Wigan
38. runde:
Man City-Norwich
Newcastle-Arsenal
Southampton-Stoke
Swansea-Fulham
Tottenham-Sunderland
Wigan-Aston Villa
Brug dette link til at forudse resultaterne:
BBC predictor
Jeg kom frem til følgende:
12. Fulham 43
13. Sunderland 41
14. Aston Villa 41
15. Newcastle 40
16. Southampton 39
17. Wigan 39
18. Norwich 38
P.S. Det kan også ende med nogle helt vanvittige slutstillinger, f.eks.:
11. Stoke 42
12. Southampton 41
13. Fulham 41
14. Wigan 41
15. Norwich 41
16. Newcastle 41
17. Aston Villa 41
18. Sunderland 40
Ud fra et Liverpool synspunkt hvilke hold skal så helst ryge ned? Tænker hvilke hold har vi flest problemer med etc. Hvem vil købe Spearing, Carroll etc? Derfor skal Newcastle ikke ned etc.
We need a new Fowler...