Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 19. mar, 2013 20:48

Jeg kan ikke se hvorfor Carra skal sidde på en snoldet TV-station når han kan være forsvarstræner hos Liverpool FC.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 19. mar, 2013 21:04

ThunderZtorm skrev:Jeg kan ikke se hvorfor Carra skal sidde på en snoldet TV-station når han kan være forsvarstræner hos Liverpool FC.
Manden kan vel multitaske.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. mar, 2013 22:05

Aarde skrev:
ThunderZtorm skrev:Jeg kan ikke se hvorfor Carra skal sidde på en snoldet TV-station når han kan være forsvarstræner hos Liverpool FC.
Det er mænd ikke gode til, det stammer helt tilbage til hulemanden, der skulle fokusere på en ting, at jagte dyr. Kvinden stod for alt det andet. Vigtig viden, ligegyldig info :)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » tirsdag, 19. mar, 2013 22:30

Thommo skrev:
Aarde skrev:
Det er mænd ikke gode til, det stammer helt tilbage til hulemanden, der skulle fokusere på en ting, at jagte dyr.
Kvinden stod for alt det andet. Vigtig viden, ligegyldig info :)
maend-bedre-end-kvinder-til-multitaske :)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. mar, 2013 23:26

I "viden om" serien på DR2 kom de frem til at det er videnskabelig fakta at kvinder er bedre på dette område, og synes reelt også min hverdag vidner om dette, ikke for at disse mit eget køn. Vel kan "viden om" have manipuleret som man jo gør på TV, lige så vel som videnskab.dk kan have gjort. Mener også illustreret videnskab har haft emnet oppe, med kvinder som "vindere"

Jeg er overbevist om at kvinder er bedre på multi taske området, nok indtil til jeg ligger i graven, men ikke ret meget er sikkert :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » onsdag, 20. mar, 2013 00:25

Min egen erfaring siger mig i hvert fald, at der ikke er nogen entydig "vinder" på området, selvom man altid har sagt det er en af kvindernes stærke sider.

Men hvis bare Carragher evner at bestride både et job i studiet hos skysport, samt være en del af trænerteamet i LFC, så skid hul i hvem der multitasker bedst. :)

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » torsdag, 21. mar, 2013 12:43

Surprise surprise! Man Utd bliver endnu bedre repræsenteret i FA.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... irman.html
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 21. mar, 2013 16:55

Jeg vil bare lige dele denne med jer:

http://www.youtube.com/watch?v=cVLZmCJ9oyU

Lukas Podolski i en meget.... tysk omgang.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 21. mar, 2013 17:59

texy skrev:Surprise surprise! Man Utd bliver endnu bedre repræsenteret i FA.

Helt ærligt, der sidder folk overalt i FA med forbindelse til stort set alle klubberne i England. Hvem skulle ellers sidde der?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 21. mar, 2013 18:27

http://www.bold.dk/nyt/Van-Persie-angriber-UEFA

Så er der gang i hylekoret igen. van persie er virkelig virkelig en arrogant idiot at høre på.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » torsdag, 21. mar, 2013 18:30

AndreasN skrev:http://www.bold.dk/nyt/Van-Persie-angriber-UEFA

Så er der gang i hylekoret igen. van persie er virkelig virkelig en arrogant idiot at høre på.
Hvordan kan man dog synes at det er kujonagtigt, at UEFA støtter deres dommer? Han kravler op på hade-spiller listen. Så dumt sagt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 21. mar, 2013 20:02

Eurosport skrev:Norwich City have agreed a deal to sign Sporting Lisbon striker Ricky van Wolfswinkel for €10m (£8.5 million), according to the Portuguese press.
http://eurosport.yahoo.com/news/premier ... 17156.html

Norwich?!

Er han gået helt i stå i Portugal? For det er da ikke længe siden, at han var ret "hot property" på rygtebørsen og blev linket til diverse topklubber rundt omkring i Europa.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 21. mar, 2013 20:09

Han er startet inde i samtlige kampe i ligaen for Sporting (23 kampe, 8 mål, ). I sidste sæson lavede han 25 mål i 46 kampe for alle turneringer.

Interessant signing for Norwich.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 21. mar, 2013 21:34

AllanShore skrev:
texy skrev:Surprise surprise! Man Utd bliver endnu bedre repræsenteret i FA.

Helt ærligt, der sidder folk overalt i FA med forbindelse til stort set alle klubberne i England. Hvem skulle ellers sidde der?
Nej. FA's bestyrelse består af 12 medlemmer, hvoraf to nu er erklærede Man Utd tilhængere. Og de to besidder endda to af de tungeste poster i bestyrelsen.

Hvem skulle sidde der? Enten folk uden direkte forbindelse til professionelle klubber, eller også burde alle PL klubber have en repræsentant i toppen af FA.
Kloppite

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 21. mar, 2013 22:01

texy skrev:Nej. FA's bestyrelse består af 12 medlemmer, hvoraf to nu er erklærede Man Utd tilhængere. Og de to besidder endda to af de tungeste poster i bestyrelsen.

Hvem skulle sidde der? Enten folk uden direkte forbindelse til professionelle klubber, eller også burde alle PL klubber have en repræsentant i toppen af FA.
De er først og fremmest forretningsmænd. Og hvis de skulle lade deres "følelser" for United afspejle sig i beslutninger, så kan du godt være sikker på, at det vil få konsekvenser. Det kan desuden fortælles, at da Dykes fratræden fra United i tidernes morgen anno 1999, så var det fordi han samtidig var blevet ansat hos BBC, hvilket han så som en mulig interessekonflikt. Så han kender godt ordets betydning.

Derover er det i FA's interesse at have de bedste folk med i staben, og man kan ikke nægte, at David Gill er en af de CEO's i fodboldverdenen, der kan fremvise nogle af de mes imponerende resultater. Det burde desuden være i Liverpools interesse at have disse to med i bestyrelsen. De er begge tilhængere af FFP og er generelt for at klubber, der ikke kan fremvise positive driftsresultater skal straffes.
Og jeg kan ikke lige se hvad de skal kunne bruge folk, der ikke har nogen forbindelse til professionelle klubber. Hvordan skulle de så kunne sætte sig ind i det hele, når de aldrig har oplevet hvad der egentlig foregår i og omkring klubberne?

En lille sidenote; Hvad var din holdning til Goldstein, Dein og alle de andre, der har bestredet poster i FA til trods for deres tilhørsforhold til diverse Premier Leauge klubber.
Fan af Manchester United

Besvar