Link?Aquilani4 skrev:Spanien - England bliver finalen.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Mit bud.Thommo skrev:Link?Aquilani4 skrev:Spanien - England bliver finalen.
Jake Butland er bedre end De Gea.
Det er bare surt at Will Hughes og Wilshere ikke er med. De er bedre end Thiago og Isco. Zaha er også World-Class, han skal bare lære at slippe bolden på det rigtige tidspunkt.
Hent Shelvey tilbage!
Stærkt DK!
Det er slet ikke til at forstå at DBU ikke kan sælge flere billetter..
Lidt for hurtig på aftrækkeren dér, Aquilani. Underkendt.Aquilani4 skrev:GET IN.
England - Italy 1-0.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
FEEEEEEEEEEEEEEEDT følger den på resultat.dk ,men var usikker på, hvad der var sket. Kom så spaghetti´s(må man godt skrive spaghetti, når man holder med dem, kom så Borini, om ikke andetSurf skrev:Lidt for hurtig på aftrækkeren dér, Aquilani. Underkendt.Aquilani4 skrev:GET IN.
England - Italy 1-0.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lækker gennemspillet udligning af Niklas Pedersen der.phl skrev:Stærkt DK!
I øvrigt er Georgien jo en klassemodstander, så uafgjort mod dem er bestemt et fint resultat

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nu kan det også godt være at min Brøndby Bias kommer frem, men i guder hvor er Cornelius dog pivringe og har været det i stort set samtlige landskampe. Det kan godt være at Makienok er langt mere begrænset i sit spil, men han er noget nær ustoppelig i luften, hvilket Olsen i Søren Larsen jo tidligere har fået meget ud af som indskifter. Bendtner kan vi nok ikke slippe for, men jeg ville personligt hellere have en ekstra kant/offensiv midt med i stedet for 3 angribere til en slutrunde og foretrækker Makienoks styrke over Cornelius' samlede pakke.ScouserTommy skrev:Lækker gennemspillet udligning af Niklas Pedersen der.phl skrev:Stærkt DK!
I øvrigt er Georgien jo en klassemodstander, så uafgjort mod dem er bestemt et fint resultat
Imod moderne fodbold.
Ganske hæderligphl skrev:Den kasse til gengæld helt i orden!
Bestemt et lækkert mål men helt ærligt så er Christian Eriksen alt for usynlig og jeg har så svært ved at se ham forstærke Liverpool.Thommo skrev:Ganske hæderligphl skrev:Den kasse til gengæld helt i orden!
Har ikke set ham i Ajax.
fremragende ja. forståeligt du siger det når du ikke har set ham i ajax, der er simpelthen en verden til forskel på hvordan han spiller for ajax og for landsholdet. Jeg er helt overbevist om han ville blive fremragende for liverpool.rnh skrev:Bestemt et lækkert mål men helt ærligt så er Christian Eriksen alt for usynlig og jeg har så svært ved at se ham forstærke Liverpool.Thommo skrev:Ganske hæderligphl skrev:Den kasse til gengæld helt i orden!
Har ikke set ham i Ajax.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
1-0 Uruguay - Frankrig
Luis Suarez.
Luis Suarez.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
ud fra hvordan butland har spillet i dag må du virkelig ikke synes de gea er god synes godt nok han har set rystende ud.Aquilani4 skrev:Mit bud.Thommo skrev:Link?Aquilani4 skrev:Spanien - England bliver finalen.
Jake Butland er bedre end De Gea.
Det er bare surt at Will Hughes og Wilshere ikke er med. De er bedre end Thiago og Isco. Zaha er også World-Class, han skal bare lære at slippe bolden på det rigtige tidspunkt.
desuden hvis du mener england er bedre end spanien må du jo synes italien er det absolut bedste hold for de har da godt nok været england overlegne i mine øjne.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.