Ja det er jeg så ikke nødvendigvis enig i. Jeg ved ikke hvad reglerne siger, men man kan diskuterer om det er fair at dømme et straffespark efter at have dømt fordelsregel, bare fordi Villa brænder chancen som de får af fordelsreglen. Szczesny fratager en chance fra Villa, men de får en ny grundet kaos og fordelsregel som de så brænder, så skal de vel ikke have ENDNU en chance på et straffespark? Jeg kender som sagt ikke reglerne, så det er ikke en kritik af dommeren, men mere en bemærkning til reglernes fairness?LFC_20 skrev:Benteke & 1-1 i London
- Fremragende håndtering af dommeren
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Imod moderne fodbold.
-
Det undrer mig, at Arsenal ikke har forstærket sig på målmandsposten.
Meget hektisk kamp. PL starter med lyn og torden idag!
Meget hektisk kamp. PL starter med lyn og torden idag!
-
Fantastisk kamp. Det er jo underholdning på højeste plan - især når spillerne også har den tænding på og når der kommer et par cock-ups i ny og næ.
Fan af Manchester United
Sikke en skovtur Szczesny var sig på der.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Hvordan kan Luna få gult på den der. Håbløst dømt. Skal der være kort er det da den anden vej.
Sidder og ser Frankfurt-Bayern M og det er længe siden jeg har set en så svinsk spiller som Frankfurts femmer Zambrano. Han har lavet tilpas med svinestreger til 3 røde kort her midt i anden halvleg.
Måske har Bayern lidt indkøringsvanskeligheder med Guardiola, men de er slet ikke så suveræne som sidste sæson.
Måske har Bayern lidt indkøringsvanskeligheder med Guardiola, men de er slet ikke så suveræne som sidste sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nej, den var heller ikke god, den Schröck lige lavede på Mandzukic.
- TomViolence
- Alder: 36
Kom nu ARSENIL.
Jeg har brug for en sejr, til min Tips 13 kupon.
Jeg har brug for en sejr, til min Tips 13 kupon.
Hent Shelvey tilbage!
-
Skidt dømt.
Aston Villa har virkelig meget energi. Jeg synes Lambert har fået sammensat et spændende mandskab, hvor den defensive organisation i bagkæden dog stadigvæk er skrøbelig.
Aston Villa har virkelig meget energi. Jeg synes Lambert har fået sammensat et spændende mandskab, hvor den defensive organisation i bagkæden dog stadigvæk er skrøbelig.
-
- Alder: 37
Håh, dommeren er hård mod Arsenal. Det er fedt.
-
Det er lang tid siden, at jeg har set en kamp med så høj intensitet som Arsenal - Villa.
En fornøjelse at følge for den neutrale seer. Den lille pianist kan endnu for Arsenal, men han har ikke haft skarpheden på sine to hundrede procents chancer.
En fornøjelse at følge for den neutrale seer. Den lille pianist kan endnu for Arsenal, men han har ikke haft skarpheden på sine to hundrede procents chancer.
Næste kamp bliver ikke helt let. Villa er bedre end forventet. Til gengæld er vi pt allerede points foran Arsenal:-)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Du så ikke Liverpool-Stoke tidligere i dag.Robbie_God_Fowler skrev:Det er lang tid siden, at jeg har set en kamp med så høj intensitet som Arsenal - Villa.