Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Endnu to assists til Eriksen. Begge hjørnespark til bageste stolpe.
Hold op hvor har Dortmund egentlig et fedt hold. Glæder mig til Liverpool får et ligeså fedt hold, nu hvor vi følger Dortmund-modellen.
De er da ikke startet endnu vel?Nicoen skrev:Hold op hvor har Dortmund egentlig et fedt hold. Glæder mig til Liverpool får et ligeså fedt hold, nu hvor vi følger Dortmund-modellen.
Edit: Nåh, gik glip af første minut.
Henrikh M bliver et kæmpe hit for dem.AJ skrev:De er da ikke startet endnu vel?Nicoen skrev:Hold op hvor har Dortmund egentlig et fedt hold. Glæder mig til Liverpool får et ligeså fedt hold, nu hvor vi følger Dortmund-modellen.
Edit: Nåh, gik glip af første minut.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Nogen der ved hvorfor der ingen tilskuere er i Monaco-Toulouse?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og så en scoring også...AJ skrev:Endnu to assists til Eriksen. Begge hjørnespark til bageste stolpe.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Eriksen er saa klasse paa Ajaxs hold...
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Plejer at være fordi at ingen folk i Monaco gider se holdet spille, men i dag er det fordi der er dømt til at spille for tomme tribuner pga ballade efter deres oprykning blev sikret.Emmy skrev:Nogen der ved hvorfor der ingen tilskuere er i Monaco-Toulouse?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Ok synes nok jeg kunne huske noget omkring noget strafmig_der skrev:Plejer at være fordi at ingen folk i Monaco gider se holdet spille, men i dag er det fordi der er dømt til at spille for tomme tribuner pga ballade efter deres oprykning blev sikret.Emmy skrev:Nogen der ved hvorfor der ingen tilskuere er i Monaco-Toulouse?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Scott Parker bliver en fremragende spiller for Fulham. Når hans rolle bare er at ligge dybt og beskytte forsvaret, så er han en af de bedre i Premier League. Hans mangler bliver udstillet når han skal skabe noget med bolden eller bevæge sig på for store områder.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det var vist mere held end forstand af Gooners der. Men godt og køligt reageret af Giroud.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Her glemmer han til gengæld at støde op, hvilket giver plads til det langskud der så ender med at blive en aflevering til Giroud. Stadig tidligt for Scott Parker i Fulham.
Fulham er ekstremt dårlige i felterne. Der mangler afstemning i forhold til hvordan man hjælper hinanden både defensivt og offensivt. Alt for meget er lagt op på enkeltmandsaktioner.
- Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
Qpr ligner et hold der har direkte kurs imod tilbagevenden omend dt er tidligt !
Arsenal har før været foran og tabt ! Berbatov nu banker du bolden i kassen!
Arsenal har før været foran og tabt ! Berbatov nu banker du bolden i kassen!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.