Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Scouseren med parykken er MoM.
er mit stream lidt fladet ud eller er young blevet en smule buttet? 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Stærkt af Vidic.
Kampens højdepunkt. Lidt hårdere næste gang.Alonso skrev:Stærkt af Vidic.

Mølby:
Hvis der er interesse for kampen på Anfield på søndag, så viser vi den..
Hvis der er interesse for kampen på Anfield på søndag, så viser vi den..
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Det der Man U hold, SKAL vi vinde over. Ellers så er top 4 bye bye gone gone
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Mourinho er en skændsel for engelsk fodbold.
Engelsk fodbold har for mig altid været fuld fart fremad, og det skal aldrig være taktisk låst. Jeg gider ikke se Serie A.
Jeg kan også huske de gamle LFC-Chelsea opgør 7-8 år tilbage, da han var træner. Det var så kedeligt. Heldigvis blev han straffet for det i 2005 og 2007.
Engelsk fodbold har for mig altid været fuld fart fremad, og det skal aldrig være taktisk låst. Jeg gider ikke se Serie A.
Jeg kan også huske de gamle LFC-Chelsea opgør 7-8 år tilbage, da han var træner. Det var så kedeligt. Heldigvis blev han straffet for det i 2005 og 2007.
Senest rettet af Aquilani4 mandag, 26. aug, 2013 22:59, rettet i alt 1 gang.
Hent Shelvey tilbage!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Kan vi virkelig miste alle muligheder for top 4 på søndag? Efter kun 3 kampe...
-
-
Det bliver en helt anden kamp. Mourinho gik kun efter at nedbryde Manchester Uniteds spil. Den tilgang kommer vi ikke ind til kampen med, og derfor vil Manchester United også få mere plads og spille mere flydende.thefugle skrev:Det der Man U hold, SKAL vi vinde over. Ellers så er top 4 bye bye gone gone
Jeg siger ikke, at vi ikke kan vinde, men vi går stadigvæk ind til kampen som underdog.
utroligt Hazard ik blev skifte ud me Mata!!
har aldrig troet på den historie om JM har problemer me spanier og derfor ska Mata ik regner me meget spilletid..
men efter at se Hazard spiller så under niveau som han gøre idag i helt 90min. ud at blev skifte me mata er der måske noget om den historie alligevel !!
har aldrig troet på den historie om JM har problemer me spanier og derfor ska Mata ik regner me meget spilletid..
men efter at se Hazard spiller så under niveau som han gøre idag i helt 90min. ud at blev skifte me mata er der måske noget om den historie alligevel !!
Moyes på Anfield. Favorit?Robbie_God_Fowler skrev:Det bliver en helt anden kamp. Mourinho gik kun efter at nedbryde Manchester Uniteds spil. Den tilgang kommer vi ikke ind til kampen med, og derfor vil Manchester United også få mere plads og spille mere flydende.thefugle skrev:Det der Man U hold, SKAL vi vinde over. Ellers så er top 4 bye bye gone gone
Jeg siger ikke, at vi ikke kan vinde, men vi går stadigvæk ind til kampen som underdog.

Hent Shelvey tilbage!
-
Ja, for lige i næste weekend, der får han lov til at låne hele Evertons trup.Aquilani4 skrev:Moyes på Anfield. Favorit?
Fan af Manchester United
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal blive fornærmet, eller om det er en sviner til dit eget hold?AllanShore skrev:Ja, for lige i næste weekend, der får han lov til at låne hele Evertons trup.Aquilani4 skrev:Moyes på Anfield. Favorit?

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Synes faktisk mest det sidsteRedRedRed skrev:Jeg ved ikke rigtig om jeg skal blive fornærmet, eller om det er en sviner til dit eget hold?AllanShore skrev:Ja, for lige i næste weekend, der får han lov til at låne hele Evertons trup.Aquilani4 skrev:Moyes på Anfield. Favorit?

Nøøøjjj det bliver vildt når vi møder Scum. Tænk at vi kan distancere dem med 5 points efter 3 runder

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp