Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 01. okt, 2013 15:16

Surf skrev:Husk lige på, at spillere som Gerrard også kan have formnedgange. Dette forum har før meldt ham ude og kaldt ham for gammel, hvorefter han er kommet stærkt tilbage. Lad os lige se det an.

Uanset hvad, er jeg fortsat i tvivl om Allens kvalitet, og derfor synes jeg sagtens vi kan se os om efter en stærk, ung spiller til midtbanen. Se bare hvad Arsenal i dag har fået ud af, at være lidt tidligt ude med snøren om de engelske midtbanetalenter. Vi mangler en Wilshere eller en Ramsey, der er 17-20 år og tæt på førsteholdet. Henderson og Allen har da potentiale, men de nærmer sig jo også en alder, hvor man ikke rigtigt kan kalde dem talenter længere. Tilgengæld spiller de begge en position, hvor man sagtens først kan få sit endelige gennembrud midt i tyverne.
Du har ret, og håber da også han finder formen som han havde i sidste sæson.

Den spiller vi leder efter og også tidligere blev sat i forbindelse med, kunne være Will Hughes.

SamiHyppiä

Indlæg af SamiHyppiä » tirsdag, 01. okt, 2013 15:50

Synes mere en spiller som Barkley ville være ideel. Han minder mig en del om SG8 i gamle dage. Ærgeligt han spiller for det forkerte hold i Liverpool..
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2013 17:24

Glæder mig virkelig til at se Celtic-Barcelona. Sidste års kamp var fantastisk med to totalt forskellige stilarter og verdens bedste publikum. Ja, det sidste vil jeg godt give dem. Deres ynwa til Petrov var unik.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 01. okt, 2013 17:48

Jesper skrev:Glæder mig virkelig til at se Celtic-Barcelona. Sidste års kamp var fantastisk med to totalt forskellige stilarter og verdens bedste publikum. Ja, det sidste vil jeg godt give dem. Deres ynwa til Petrov var unik.
Synes nu sagtens vi kan være med:

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 01. okt, 2013 18:37

Selvom Celtic er en stor klub, så tror jeg stadig at de fleste her holder med Barca. De spiller trods alt det bedste fodbold IMO.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2013 18:43

@ Mads T
Det synes jeg faktisk ikke vi kan længere. Egentlig sluttede den epoke da The Kop blev en siddetribune. Det hindrer naturligvis ikke den elektroniske stemning og måske specielt Chelsea-kampene i cl under Benitez var magiske.
Men den generelle stemning under kampene kan matches mange steder. Og Celtic, som vi historisk set har mange bånd med, slår os.
Det der egentlig mest generer mig, det er de mange døde perioder under kampene, specielt på de tidspunkter, hvor holdet har brug for ekstra støtte.

Det kan selvfølgelig ændre sig hvis stemningen vender i takt med resultaterne igen svarer til vores historie samt hvis vi får et større og nutidigt stadion med plads til historien.
Senest rettet af Jesper tirsdag, 01. okt, 2013 18:48, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2013 18:43

Aquilani4 skrev:Selvom Celtic er en stor klub, så tror jeg stadig at de fleste her holder med Barca. De spiller trods alt det bedste fodbold IMO.
De fleste af hvem?

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2013 18:47

Senest rettet af Jesper tirsdag, 01. okt, 2013 18:50, rettet i alt 1 gang.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 01. okt, 2013 18:49

Aquilani4 skrev:Selvom Celtic er en stor klub, så tror jeg stadig at de fleste her holder med Barca. De spiller trods alt det bedste fodbold IMO.
Jeg gør ikke
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 01. okt, 2013 19:05

thefugle skrev:
Jeg gør ikke
Spillet x på kampen så holder ikke med nogen :) men kunne godt unde Celtic en sejr.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 01. okt, 2013 19:26

Jesper skrev:
De fleste af hvem?
Fodboldfans? Vil du ikke se flot fodbold vinde.
Hent Shelvey tilbage!

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 01. okt, 2013 20:06

Aquilani4 skrev:
Jesper skrev:
De fleste af hvem?
Siger manden, der hepper på England med Hodgson ved roret...

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2013 20:12

Redmaniac skrev:
Aquilani4 skrev:
Jesper skrev:
De fleste af hvem?
Kommentaren kom bare fra et indlæg der handlede om de bedste fans og ikke hold.
Derfor gav den ingen mening, men det gør et minimum selvfølgelig fra aquaboy.

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 01. okt, 2013 20:16

Jesper skrev:@ Mads T
Det synes jeg faktisk ikke vi kan længere. Egentlig sluttede den epoke da The Kop blev en siddetribune. Det hindrer naturligvis ikke den elektroniske stemning og måske specielt Chelsea-kampene i cl under Benitez var magiske.
Men den generelle stemning under kampene kan matches mange steder. Og Celtic, som vi historisk set har mange bånd med, slår os.
Det der egentlig mest generer mig, det er de mange døde perioder under kampene, specielt på de tidspunkter, hvor holdet har brug for ekstra støtte.

Det kan selvfølgelig ændre sig hvis stemningen vender i takt med resultaterne igen svarer til vores historie samt hvis vi får et større og nutidigt stadion med plads til historien.
Jeg er enig i, at stemningen på Anfield langt fra er så god som den har været, men på en europæisk aften eller i en finale, er vi stadig helt med. Det er lidt et generelt tema for alle de store klubber i PL, at stemningen på hjemmebane er ved at blive udvasket i takt med, at flere og flere fans, som ikke er fra lokalsamfundet, finder vej til stadion.

Og så mener jeg der er flere klubber rundt omkring, som skaber langt bedre stemning end Celtic. F.eks. Galatasarays, som også har verdensrekorden for højest målte decibel på et stadion.

Men det er da en ok sang de synger, Celtic ;)

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 01. okt, 2013 20:17

Redmaniac skrev:
Aquilani4 skrev: Fodboldfans? Vil du ikke se flot fodbold vinde.
Spot on Redmaniac :lol:
Senest rettet af Mads T. tirsdag, 01. okt, 2013 20:18, rettet i alt 1 gang.

Besvar