Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
thefugle
af thefugle » tirsdag, 01. okt, 2013 20:17
Redmaniac skrev:Aquilani4 skrev:Jesper skrev:Aquilani4 skrev:Selvom Celtic er en stor klub, så tror jeg stadig at de fleste her holder med Barca. De spiller trods alt det bedste fodbold IMO.
De fleste af hvem?
Fodboldfans? Vil du ikke se flot fodbold vinde.
Siger manden, der hepper på England med Hodgson ved roret...
Skriver normalt ikke +1 fordi det er nedern.
Men.... +1!!!!!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Aquilani4
af Aquilani4 » tirsdag, 01. okt, 2013 20:20
England har spillet mange gode kampe under Roy.
England - Italien ved EM var en af de bedste 0-0 kampe jeg nogensinde har set. Mod Spanien, Brasilien... Rigtigt flot spil.
Er der nogle af er der kan huske Fulham-Juventus 4-1 tilbage i 2009/2010 sæsonen? Det var Roy der var træner. Hvor mange hold har lige scoret 4 mål mod Juve.
Hent Shelvey tilbage!
-
Jesper
Mads T. skrev:Jesper skrev:@ Mads T
Det synes jeg faktisk ikke vi kan længere. Egentlig sluttede den epoke da The Kop blev en siddetribune. Det hindrer naturligvis ikke den elektroniske stemning og måske specielt Chelsea-kampene i cl under Benitez var magiske.
Men den generelle stemning under kampene kan matches mange steder. Og Celtic, som vi historisk set har mange bånd med, slår os.
Det der egentlig mest generer mig, det er de mange døde perioder under kampene, specielt på de tidspunkter, hvor holdet har brug for ekstra støtte.
Det kan selvfølgelig ændre sig hvis stemningen vender i takt med resultaterne igen svarer til vores historie samt hvis vi får et større og nutidigt stadion med plads til historien.
Jeg er enig i, at stemningen på Anfield langt fra er så god som den har været, men på en europæisk aften eller i en finale, er vi stadig helt med. Det er lidt et generelt tema for alle de store klubber i PL, at stemningen på hjemmebane er ved at blive udvasket i takt med, at flere og flere fans, som ikke er fra lokalsamfundet, finder vej til stadion.
Og så mener jeg der er flere klubber rundt omkring, som skaber langt bedre stemning end Celtic. F.eks. Galatasarays, som også har verdensrekorden for højest målte decibel på et stadion.
Men det er da en ok sang de synger, Celtic

Den rekord er lige slået af et amerikansk football-hold. Hader amerikansk fodbold, så bed ikke mærke i navnet
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » tirsdag, 01. okt, 2013 20:23
Jesper skrev:Glæder mig virkelig til at se Celtic-Barcelona. Sidste års kamp var fantastisk med to totalt forskellige stilarter og verdens bedste publikum. Ja, det sidste vil jeg godt give dem. Deres ynwa til Petrov var unik.
Okay, nu har jeg aldrig nogenside set den YNWA til petrov. Så youtubede den lige. Jeg begyndte seriøst at fælde en seriøs tårer! Og da hans børn kommer ind. SMUKT!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Jesper
Aquilani4 skrev:England har spillet mange gode kampe under Roy.
England - Italien ved EM var en af de bedste 0-0 kampe jeg nogensinde har set. Mod Spanien, Brasilien... Rigtigt flot spil.
Er der nogle af er der kan huske Fulham-Juventus 4-1 tilbage i 2009/2010 sæsonen? Det var Roy der var træner. Hvor mange hold har lige scoret 4 mål mod Juve.
Hold dig nu til debatten. Ved ikke hvorfor jeg gider prøve..
-
Jesper
LFC-Aaby skrev:Jesper skrev:Glæder mig virkelig til at se Celtic-Barcelona. Sidste års kamp var fantastisk med to totalt forskellige stilarter og verdens bedste publikum. Ja, det sidste vil jeg godt give dem. Deres ynwa til Petrov var unik.
Okay, nu har jeg aldrig nogenside set den YNWA til petrov. Så youtubede den lige. Jeg begyndte seriøst at fælde en seriøs tårer! Og da hans børn kommer ind. SMUKT!
Præcis. Utroligt rørende. Okay, sådan havde Anfield også reageret.
Har egentlig stærk sympati for begge hold, så vil bare nyde kampen.
-
phl
Kom så Reina & co, giv Arse en røvfuld!
-
tue69
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 40
Hvis ikke det var fordi, at Arsenal plejer at brænde ud i løbet af en sæson, så ville jeg sige, at de er et hold man skal frygte på engelsk og europæisk plan. Fremragende fodbold indtil nu.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
tue69 skrev:Hvis ikke det var fordi, at Arsenal plejer at brænde ud i løbet af en sæson, så ville jeg sige, at de er et hold man skal frygte på engelsk og europæisk plan. Fremragende fodbold indtil nu.
Min opfattelse er omvendt, at de plejer at spille sig op i løbet af sæsonen - specielt i foråret. Skræmmende tanke.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
tue69 skrev:Hvis ikke det var fordi, at Arsenal plejer at brænde ud i løbet af en sæson, så ville jeg sige, at de er et hold man skal frygte på engelsk og europæisk plan. Fremragende fodbold indtil nu.
Jeg sad netop og trøstede mig ved det samme. Dog var der jo engang, hvor Arsenal aldrig nogensinde brændte ud i løbet af en sæson. Man kan jo ikke afvise helt, at Wenger kan gøre det igen. Men truppen burde ikke være bred nok til det.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Jesper
Surf skrev:tue69 skrev:Hvis ikke det var fordi, at Arsenal plejer at brænde ud i løbet af en sæson, så ville jeg sige, at de er et hold man skal frygte på engelsk og europæisk plan. Fremragende fodbold indtil nu.
Min opfattelse er omvendt, at de plejer at spille sig op i løbet af sæsonen - specielt i foråret. Skræmmende tanke.
Kigger man på Wengers periode, specielt siden den magiske, ubesejrede sæson, så har man set begge dele. Fælles er, at de altid plejer at have nogle formnedgange der virker større end andre holds.
-
Pede
- Geografisk sted: Aalborg
Nogen kanaler der viser Arsenal - Napoli?
-
Jesper
Rasmus skrev:tue69 skrev:Hvis ikke det var fordi, at Arsenal plejer at brænde ud i løbet af en sæson, så ville jeg sige, at de er et hold man skal frygte på engelsk og europæisk plan. Fremragende fodbold indtil nu.
Jeg sad netop og trøstede mig ved det samme. Dog var der jo engang, hvor Arsenal aldrig nogensinde brændte ud i løbet af en sæson. Man kan jo ikke afvise helt, at Wenger kan gøre det igen. Men truppen burde ikke være bred nok til det.
Måske, men de har økonomiske muskler som de ikke tidligere har haft. Og må sgu rose Wenger for at stole på sin trup i sommerens vindue på trods af det enorme pres
-
Jesper
Pede skrev:Nogen kanaler der viser Arsenal - Napoli?
Tv3sport2