Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
spændende stillinger i vores konkurrenters kampe med +20 minutter igen - no jinx!
- TomViolence
- Alder: 36
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Fantastisk 2-0 scoring. Begrebet "tilfældighed" fik helt ny betydning dér, er vel næppe set mere, nå ja, tilfældigt, siden en vis badebold afgjorde en vis kamp i SunderlandTomViolence skrev:0-2 til West Ham!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- TomViolence
- Alder: 36
Og Ravel Morrison øger til 0-3. Hvad sker der for Tottenham? Jeg ser WBA-Arsenal.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tottenham sidder på spillet men WHU scorer på deres (få) chancerTomViolence skrev:Og Ravel Morrison øger til 0-3. Hvad sker der for Tottenham? Jeg ser WBA-Arsenal.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Downing effekten?TomViolence skrev:Og Ravel Morrison øger til 0-3. Hvad sker der for Tottenham? Jeg ser WBA-Arsenal.
Ser også WBA-Arsenal. WBA har spillet en meget flot kamp. Jeg ville ikke blive ked af det, hvis vi gik efter Jacub eller Mulumbu til vinter.
Robbie_God_Fowler skrev:Downing effekten?TomViolence skrev:Og Ravel Morrison øger til 0-3. Hvad sker der for Tottenham? Jeg ser WBA-Arsenal.
Ser også WBA-Arsenal. WBA har spillet en meget flot kamp. Jeg ville ikke blive ked af det, hvis vi gik efter Jacub eller Mulumbu til vinter.
ærgeligt arsenal scorede på kontra!
SUPER dejligt med nederlag til Tottenham og 1 point til Arsenal.
Delt førsteplads - JA TAK
Dejlig weekend
Delt førsteplads - JA TAK

Dejlig weekend

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
-
Der er straffe. Vanvittig dumt af Koscielny. Han har tendens til disse hjerneblødninger, hvilket vel er en af grundene til, at han ikke er helt oppe i kategorien med de bedste.
Sikke en gave, at Tottenham vælger tabe på hjemmebane til West Ham. Dejligt at Arsenal smider point, men WBA ude er heller ikke en nem kamp - vi kunne snildt gå hen og dumme os der.
Per Frimann sejler da rundt i det. Hvordan han kan stå og stædigt holde fast i, at der er offside er mig en gåde. Man skulle næsten tro, at kommentatorerne bliver bedt om støtte dommernes beslutninger.
Liverpool Football Klopp
Lavede Makienok i øvrigt ikke Sturridge dance på hans mål?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Vild start nede i Italien mellem Juventus og Milan. 19 sekunder og Milan foran.
Iøvrigt på et dårligt skud udefra som Muntari får en fod på.
Iøvrigt på et dårligt skud udefra som Muntari får en fod på.
Mexes er godt nok en tard.
Angriberen scorede sit sjette Superliga-mål i denne sæson, og lavede efterfølgende en lille dansehyldest til Liverpool-topscoreren Daniel Sturridge.Skovdal skrev:Lavede Makienok i øvrigt ikke Sturridge dance på hans mål?
- Jeg har en lille plads for Liverpool i mit hjerte, og jeg synes, de gør det godt. Og så har vi har bare joket lidt med, det kunne være sjovt at lave hans dans. Jeg har været meget imponeret over ham, så det var bare derfor, siger Makienok.