Synes fakitisk umiddelbart ikke det er fedt. Så hellere Man U fik en ekstra kamp på programmet.mortenbak skrev:BONY !!!!
FEDT
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Tror nederlag på OT er langt mere demoraliserende...thefugle skrev:Synes fakitisk umiddelbart ikke det er fedt. Så hellere Man U fik en ekstra kamp på programmet.mortenbak skrev:BONY !!!!
FEDT
david møjes ligner et omvandrende lig, kæft han er blevet gammel på 6 måneder. Har skrevet det før, men synes rent faktisk det er skræmmende at se ham.
Og herligt Swansea fik sejren idag
Og herligt Swansea fik sejren idag

Verden er smask fuld af hyklere....
Re: Sv: Dagens Kampe
Nemlig!mortenbak skrev:Tror nederlag på OT er langt mere demoraliserende...thefugle skrev:Synes fakitisk umiddelbart ikke det er fedt. Så hellere Man U fik en ekstra kamp på programmet.mortenbak skrev:BONY !!!!
FEDT
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jow. Til gengæld blev der en pokal færre de kan jagtethefugle skrev:Synes fakitisk umiddelbart ikke det er fedt. Så hellere Man U fik en ekstra kamp på programmet.mortenbak skrev:BONY !!!!
FEDT

Ethvert nederlag til Scum er positivt. EOD.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Specielt når man også har spillet på en Swansea sejrScouserTommy skrev:Jow. Til gengæld blev der en pokal færre de kan jagtethefugle skrev:Synes fakitisk umiddelbart ikke det er fedt. Så hellere Man U fik en ekstra kamp på programmet.mortenbak skrev:BONY !!!!
FEDT![]()
Ethvert nederlag til Scum er positivt. EOD.

Jeg havde xAndersF skrev:
Specielt når man også har spillet på en Swansea sejr

-
Ud fra jeres odds, så tror I jo slet ikke på United!? Det er trods alt jeres egne penge.
Fan af Manchester United
scum har skaffet mig en fin profit denne sæson, bookies har for stor tiltro til dem, og det er min lykke. Så ja det er mine penge, og scum har sat point til at skaffe dem, i like 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Sådan skal det være, Scum nederlag = LFC gevinstThommo skrev:scum har skaffet mig en fin profit denne sæson, bookies har for stor tiltro til dem, og det er min lykke. Så ja det er mine penge, og scum har sat point til at skaffe dem, i like

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Så må Borini meget gerne smadre scum, og gerne med 1. kasse i dagens kamp, idet jeg har 49 dask på ham 

Jeg synes faktisk Borini ville være fin at få hjem igen. Er det muligt??? Nogen der har læst om detaljer i den aftale. Han skal nok få succes, hvis ikke i Liverpool så i en anden sub-top klub. Synes han ser spændende ud, selvom jeg ikke var stor fan da han spillede for os.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Cleverly er muligvis den mest elendige spiller jeg har set i en Manchester United trøje... Hold op han er dårlig.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
De er allesammen pivelendige midterholdsspillere. Ville ikke have en af dem...LFC-Aaby skrev:Cleverly er muligvis den mest elendige spiller jeg har set i en Manchester United trøje... Hold op han er dårlig.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.