Der står jo ikke rigtigt nogetEmmy skrev:Bare klik på linket, du behøver ikke være medlem for at kunne læse detHekkem skrev:Jeg er ikke lige med i det der twister. Kan du ikke lige gengive hvad der står?Callesen skrev:Så blev der svaret på spørgsmålet med offside målet.
https://twitter.com/FodbolddommerDK
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Og hvem af dem er dommere? menig mand kan jo udgive sig for at være en i det dommer panel.
Verden er smask fuld af hyklere....
Som i indholdsløst eller at du ikke kan se det? Jeg har lige hurtigt bladret det igennem og synes ikke det er brugbart overhovedet.Hekkem skrev:Der står jo ikke rigtigt nogetEmmy skrev:Bare klik på linket, du behøver ikke være medlem for at kunne læse detHekkem skrev:Jeg er ikke lige med i det der twister. Kan du ikke lige gengive hvad der står?Callesen skrev:Så blev der svaret på spørgsmålet med offside målet.
https://twitter.com/FodbolddommerDK
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det sidste. Ikke noget brugbart, men en masse @ # tegnEmmy skrev:
Som i indholdsløst eller at du ikke kan se det? Jeg har lige hurtigt bladret det igennem og synes ikke det er brugbart overhovedet.
Stupidity now - Insanaty later
Mystisk. Jeg kan f.eks. godt læse det.Hekkem skrev:Det sidste. Ikke noget brugbart, men en masse @ # tegnEmmy skrev:
Som i indholdsløst eller at du ikke kan se det? Jeg har lige hurtigt bladret det igennem og synes ikke det er brugbart overhovedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Skal da love for Milan er kommet ned på jorden efter en 2-0 føring.
En D.Berardi har lige sendt 4 mål afsted på 32min så Sassulo nu fører 4-2...

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Jeg opdaterede også lige LiveScore et par gange, for nu at se om det kunne passe.. Men den er sku go' nok. Milan er 30 point efter Juventus, efter 19 kampe!Skøtt skrev:Skal da love for Milan er kommet ned på jorden efter en 2-0 føring.
YNWA
Det er godt nok skræmmende sådan som de er gået ned i niveau i denne sæsonSimonA skrev:Jeg opdaterede også lige LiveScore et par gange, for nu at se om det kunne passe.. Men den er sku go' nok. Milan er 30 point efter Juventus, efter 19 kampe!Skøtt skrev:Skal da love for Milan er kommet ned på jorden efter en 2-0 føring.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Jeg tror det der menes er at der ikke er nogle brugbare svar... der er ikke jo ikke en dommer der siger at "der skulle være mål" eller en der siger "der skulle ikke være mål"...Emmy skrev:Mystisk. Jeg kan f.eks. godt læse det.Hekkem skrev:Det sidste. Ikke noget brugbart, men en masse @ # tegnEmmy skrev:
Det er ligeså ubrugeligt som når vi diskutere det herinde....
Hvorfor skriver de ikke hvem der ER dommer, i den pærevælling af tweets, hvis det er standarden fatter jeg ikke twitter på nogen måde er blevet populært. Jeg kan vel oprette mig som ham Mikkelsen(der blev kåret til en af verdens bedste) og give "facts" i den tråd.mortenbak skrev:Jeg tror det der menes er at der ikke er nogle brugbare svar... der er ikke jo ikke en dommer der siger at "der skulle være mål" eller en der siger "der skulle ikke være mål"...Emmy skrev:Mystisk. Jeg kan f.eks. godt læse det.Hekkem skrev:Det sidste. Ikke noget brugbart, men en masse @ # tegnEmmy skrev:
Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Thommo skrev:Hvorfor skriver de ikke hvem der ER dommer, i den pærevælling af tweets, hvis det er standarden fatter jeg ikke twitter på nogen måde er blevet populært. Jeg kan vel oprette mig som ham Mikkelsen(der blev kåret til en af verdens bedste) og give "facts" i den tråd.mortenbak skrev:Jeg tror det der menes er at der ikke er nogle brugbare svar... der er ikke jo ikke en dommer der siger at "der skulle være mål" eller en der siger "der skulle ikke være mål"...Emmy skrev:Mystisk. Jeg kan f.eks. godt læse det.Hekkem skrev:Det sidste. Ikke noget brugbart, men en masse @ # tegnEmmy skrev:
Der er visse metoder til at bekræfte hvem der er dem de siger de er. Men ja, du har ret - der er også mange "fake" twitter accounts.
Denne er vel så et fint eksempel påThunderZtorm skrev:Thommo skrev:Hvorfor skriver de ikke hvem der ER dommer, i den pærevælling af tweets, hvis det er standarden fatter jeg ikke twitter på nogen måde er blevet populært. Jeg kan vel oprette mig som ham Mikkelsen(der blev kåret til en af verdens bedste) og give "facts" i den tråd.mortenbak skrev:Jeg tror det der menes er at der ikke er nogle brugbare svar... der er ikke jo ikke en dommer der siger at "der skulle være mål" eller en der siger "der skulle ikke være mål"...Emmy skrev:Mystisk. Jeg kan f.eks. godt læse det.Hekkem skrev:Det sidste. Ikke noget brugbart, men en masse @ # tegnEmmy skrev:
Der er visse metoder til at bekræfte hvem der er dem de siger de er. Men ja, du har ret - der er også mange "fake" twitter accounts.
http://www.youtube.com/watch?v=WCK8e1_bJIw
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Ok jeg citere lige lidt af det de har skrevet om, hvorfor de mener der bliver dømt offside: (Og de skriver også at målet burde være anerkendt)
Her må menes skøn fra liniedommeren (LD).
Tjek Viasats grafik på situationen ud. Det er svært at vurdere for LD ...
Linjedommeren må have vurderet at N angriberen generer Harts udsyn. Men de fortryder nok når de ser den igen
læs vores tweets igen - skøn, skøn, skøn
Her må menes skøn fra liniedommeren (LD).
Målet annulleres, fordi dommer & LD skønner, at Newcastleangriberen generer Hart dvs delvist
Når man tænker på Milans mareridts sæson. Så kunne det måske være en mulighed at gå på rov hos dem. Jeg så personligt gerne at vi hentede Abate, han er en eminent højreback. lynhurtig, arbejdsom og lægger nogle gode indæg, og vigtigst af alt så kan han forsvare (modsat vores nuværende højreback)
Dette er sselvfølgelig bare en strøtanke, og har ikke hørt nogle rygter om et skifte. Men hvad ville i syntes om Abate i den smukke røde trøje?
Dette er sselvfølgelig bare en strøtanke, og har ikke hørt nogle rygter om et skifte. Men hvad ville i syntes om Abate i den smukke røde trøje?
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
Han skal være hjertelig velkommen!matty skrev:Når man tænker på Milans mareridts sæson. Så kunne det måske være en mulighed at gå på rov hos dem. Jeg så personligt gerne at vi hentede Abate, han er en eminent højreback. lynhurtig, arbejdsom og lægger nogle gode indæg, og vigtigst af alt så kan han forsvare (modsat vores nuværende højreback)
YNWA