Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Lidt held ved det første, mens han har stået det rigtige sted på de to andre. Ovenpå den beskrivelse er det ikke overraskende, at han i mange år af karrieren har været en dygtig, målscorende angriber.ScouserTommy skrev:E´too - tre
Men hold op hvor er Man Utd ineffektive i begge felter. Vi, Liverpool, er dårlige i eget felt, men ret gode i modstandernes. Hvem skulle have troet, at sidste års mestre var skudt helt væk fra medaljekampen, der står mellem Chelsea, Man City og Arsenal, og at de ligner det dårligste bud på en 4. plads blandt Liverpool, Everton og Tottenham her i midten af januar.
- Sledgehammer
Nej for pokker da, som efterhånden skrevet en del gange, vi er nok mange LFC-fans, der gerne havde solgt sæsonen på forhånd for dén stilling. Både at vi ligger hvor vi gør, og at de ligger hvor de gør...Alonso skrev:Lidt held ved det første, mens han har stået det rigtige sted på de to andre. Ovenpå den beskrivelse er det ikke overraskende, at han i mange år af karrieren har været en dygtig, målscorende angriber.ScouserTommy skrev:E´too - tre
Men hold op hvor er Man Utd ineffektive i begge felter. Vi, Liverpool, er dårlige i eget felt, men ret gode i modstandernes. Hvem skulle have troet, at sidste års mestre var skudt helt væk fra medaljekampen, der står mellem Chelsea, Man City og Arsenal, og at de ligner det dårligste bud på en 4. plads blandt Liverpool, Everton og Tottenham her i midten af januar.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det bliver en tæt kamp om 4 pladsen. Og hvis det ikke bliver os så håber jeg det bliver spurs. Det kunne være med scum uden for cl og de bitre i cl er 

-
Ja, det er helt absurd. Foruden lige Januzaj, der ligner en fremtidig verdensstjerne, har holdet der er på banen idag ikke niveauet til at kæmpe med i den absolutte top.Alonso skrev:Lidt held ved det første, mens han har stået det rigtige sted på de to andre. Ovenpå den beskrivelse er det ikke overraskende, at han i mange år af karrieren har været en dygtig, målscorende angriber.ScouserTommy skrev:E´too - tre
Jeg tror dog, at Manchester United desværre nok skal ramme en stime af sejre, når Rooney og Van Persie vender tilbage, hvorfor jeg stadigvæk ser det for værende lige så sandsynligt, at de løber med 4. pladsen som en af de andre tre kandidater.
Vidic vist ud ?
Må være en topkandidat til årets tyndeste røde kort.
- Sledgehammer
Til gengæld slap Rafael da lige for et af årets største ...andeth skrev:Vidic vist ud ?

Senest rettet af Sledgehammer søndag, 19. jan, 2014 19:08, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Især når Rafael kun får gult for den efterfølgende... Det var sgu en hjernedød tackling
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ja-tjah - så kan han dele karantænen med Rafael, som ku ha fået rødbedekortet også for en grim,grim tofods her til sidst!andeth skrev:Vidic vist ud ?
Vi SMADRER det PIShold !
ScouserTommy skrev:Til gengæld slap Rafael da lige for et af årets største røde...andeth skrev:Vidic vist ud ?
Ja, Hvordan Rafael kun får gult for den vanvidstackling, når Vidic får rødt
forstår jeg meget lidt af.
Jeg mener nu stadig, at Man Utd har truppen til at de burde kæmpe med Arsenal, Man City og Chelsea snarere end os, Everton og Tottenham. Selvfølgelig gjorde Ferguson det rigtig godt, men jeg vil omvendt mene, at Moyes gør det tilsvarende dårligt. Hvis han bliver ved med det, så kan det da sagtens være, at de ikke kommer i top 4 - selv hvis Rooney og van Persie kommer i form.
Vil nu mene LFC og Tottenham har betydeligt bedre trupper end scum. Lige pt er det en flok middelmådelige spillere der løber rundt i deres start 11 måske lige foruden de Gea og januzajAJ skrev:Jeg mener nu stadig, at Man Utd har truppen til at de burde kæmpe med Arsenal, Man City og Chelsea snarere end os, Everton og Tottenham. Selvfølgelig gjorde Ferguson det rigtig godt, men jeg vil omvendt mene, at Moyes gør det tilsvarende dårligt. Hvis han bliver ved med det, så kan det da sagtens være, at de ikke kommer i top 4 - selv hvis Rooney og van Persie kommer i form.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Yndlings journalist!

Egentlig tankevækkende at Spurs har haft en så elendig sæson at de har fyret AVB....
men de ligger med samme point som os og vi har haft vores bedste sæson i mange år indtil videre.....
men de ligger med samme point som os og vi har haft vores bedste sæson i mange år indtil videre.....

-
Det lå sjovt nok ikke a point med os, da han blev fyretmortenbak skrev:Egentlig tankevækkende at Spurs har haft en så elendig sæson at de har fyret AVB....

Deres nye manager har medført mange sejre til Tottenham på det seneste og med vores seneste kampe i mente, hvor vi har fået relativt få point, er det klart at de har kunnet indhente os. Jeg ville ikke længere påstå at Spurs har en elendig sæson (point mæssigt), men de er godt nok ikke gode til at score mål, må man jo indrømme.
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.