Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Hvor er det godt lavet af Silva og Aguero.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvor er Aguero bare god, og hvor er City et godt hold. Barca får det MEGET svært mod dem i CL.
Og kun verdensklasseredning af Lloris hindrer 0-2.
Ingen skam at slutte (langt) efter City i årets PrL
Og kun verdensklasseredning af Lloris hindrer 0-2.
Ingen skam at slutte (langt) efter City i årets PrL
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hold op hvor er Aguero bare god. Om han er bedre end Suarez kan man diskutere, men jeg synes at Suarez og Aguero er de to bedste angriber i verden i øjeblikket. Rammer Aguero og Messi superform ved VM, kan Argentina godt overraske(men det er en helt anden debat).
Hvem er ham der nummer 42 hos Tottenmham. Nabil Benraleb. Han er da godt nok hysterisk dårlig. Hvorfor har de ham på banen. Har de ikke bedre alternativer, der ikke er skadet?
Hmm. Nøgternt tænker man at ManC skal vinde for at gøre 4. Pladsen mere sikker. Men samtidigt kan man ikke lade være med at tænke tilbage på den 1.plads der tilhører os, der ligger deroppe og hygger sig. Kan vi vinde vores hjemmekampe mod de andre tophold, så er det jo slet ikke uden for rækkevidde, og så længe man kan snuse til den så bør det være den stiler efter. Jeg tror jeg ønsker en uafgjort, det gr vores modstandere taber 4 point istedet for kun 3.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Mjarh. Jeg foretrækker at feltet omkring top-4 bliver mindre hurtigst muligt - lige nu er der lidt for mange hold med i den kamp. Arsenal, City, Chelsea, Liverpool, Everton, Spurs, ManU kæmper om 4 CL pladser, og Newcastle er ikke engang 100% afskrevet endnu heller.Bojangles skrev:Hmm. Nøgternt tænker man at ManC skal vinde for at gøre 4. Pladsen mere sikker. Men samtidigt kan man ikke lade være med at tænke tilbage på den 1.plads der tilhører os, der ligger deroppe og hygger sig. Kan vi vinde vores hjemmekampe mod de andre tophold, så er det jo slet ikke uden for rækkevidde, og så længe man kan snuse til den så bør det være den stiler efter. Jeg tror jeg ønsker en uafgjort, det gr vores modstandere taber 4 point istedet for kun 3.
Hold kæft, hvor er Eriksen eminent på dødbolde. Tre verdensklasse eksekveringer indtil videre. Til gengæld er Man City et verdensklassehold!!
Kloppite
Hvis både Chelsea, City og Tottenham sætter point til, så har det været en fantastisk runde...
Stærkt kommet tilbage af Villa...
I øjeblikket er der gang i en vild kamp på Villa Park, mellem Villa og WBA. 3-2 står det til Villa efter de kom bagud med 2 mål efter 10 minutter.
Men selvom Man City har været så fantastisk gode, så virker det som om, at denne kamp slet ikke er forbi for Spurs. De er så småt ved at æde sig lidt ind. God fodbold.
Kloppite
Hvad siger i, burde Adebayor få rødt kort for hans svinestreg på Demichellis?
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg tør næsten stramme den til, at vi, Everton, Spurs og Manure kæmper om én plads. Tror ikke at City, CFC og Gooners kan fjernes fra plads 1-3.ThunderZtorm skrev:Mjarh. Jeg foretrækker at feltet omkring top-4 bliver mindre hurtigst muligt - lige nu er der lidt for mange hold med i den kamp. Arsenal, City, Chelsea, Liverpool, Everton, Spurs, ManU kæmper om 4 CL pladser, og Newcastle er ikke engang 100% afskrevet endnu heller.Bojangles skrev:Hmm. Nøgternt tænker man at ManC skal vinde for at gøre 4. Pladsen mere sikker. Men samtidigt kan man ikke lade være med at tænke tilbage på den 1.plads der tilhører os, der ligger deroppe og hygger sig. Kan vi vinde vores hjemmekampe mod de andre tophold, så er det jo slet ikke uden for rækkevidde, og så længe man kan snuse til den så bør det være den stiler efter. Jeg tror jeg ønsker en uafgjort, det gr vores modstandere taber 4 point istedet for kun 3.
Newcastle kan man godt afskrive, og jeg gætter på at Everton bliver de næste, der ryger af i svinget.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Så lignede det, at Aguero gik ud med en fiber eller en slags forstrækning. Måske man alligevel skulle håbe på uafgjort, så man i en uge eller to stadig kan drømme lidt om titlen, inden man vågner op til virkeligheden....
Jeg tror i øvrigt lidt mere nøgternt ikke, at Arsenal reelt ender med at være med i mesterskabskampen. I mine øjne er det imellem Chelsea og Man City. 3-4 pladsen bliver imellem os, Arsenal, Spurs og Man Utd. Jeg tror ikke på Everton.
Jeg tror i øvrigt lidt mere nøgternt ikke, at Arsenal reelt ender med at være med i mesterskabskampen. I mine øjne er det imellem Chelsea og Man City. 3-4 pladsen bliver imellem os, Arsenal, Spurs og Man Utd. Jeg tror ikke på Everton.
Kloppite