Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
@Thommo
Det tog mig to (måske tre) klik at konkludere, at han nok var fra Malaysia. Så det er nok den sure røv i denne omgang.
Det tog mig to (måske tre) klik at konkludere, at han nok var fra Malaysia. Så det er nok den sure røv i denne omgang.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg bruger ikke twitter, så det ville tage mig mere, hvis ikke det ville, er det altså ikke skrevet i en ond hensigt! det ville du kunne konkludere hvis du læste mit indlæg.Surf skrev:@Thommo
Verden er smask fuld af hyklere....
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er helt forkert at sidde og holde (lidt) med Manchester United.
Vi SMADRER det PIShold !
Nej nej, det var mit indlæg skam heller ikkeThommo skrev:Jeg bruger ikke twitter, så det ville tage mig mere, hvis ikke det ville, er det altså ikke skrevet i en ond hensigt! det ville du kunne konkludere hvis du læste mit indlæg.Surf skrev:@Thommo

Nej hvor jeg dog af hele mit hjerte, håber Tottenham får fed ... I aften!!! Så de kan blive ude fra EL og CL, og så rådne op i al evighed!! 

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Fuck jeg hader at følge kampe, hvor man håber på en uafgjort. Man sidder bare og håber på en kedelig kamp og ingen mål. Så hellere en, hvor man kan holde med en underdog og springe op ad sofaen når Cardif eller lignende scorer.
Godt at du i denne omgang skal nøjes med 15 minutter såBojangles skrev:Fuck jeg hader at følge kampe, hvor man håber på en uafgjort. Man sidder bare og håber på en kedelig kamp og ingen mål. Så hellere en, hvor man kan holde med en underdog og springe op ad sofaen når Cardif eller lignende scorer.

Nå er bare paranoidSurf skrev:Nej nej, det var mit indlæg skam heller ikkeThommo skrev:Jeg bruger ikke twitter, så det ville tage mig mere, hvis ikke det ville, er det altså ikke skrevet i en ond hensigt! det ville du kunne konkludere hvis du læste mit indlæg.Surf skrev:@Thommo

Verden er smask fuld af hyklere....
Spurs foran. Hvor er det dog irriterende at de fyrede AVB. Adebayor har skovlet mål ind lige siden.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Re: Sv: Dagens Kampe
Stadigvæk spiller de lidt primitivt/simpelt, men det giver point. Håber på Newcastle!Emmy skrev:Spurs foran. Hvor er det dog irriterende at de fyrede AVB. Adebayor har skovlet mål ind lige siden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Re: Sv: Dagens Kampe
Og så lukkede de den! 0-0 i ArsenalJesper skrev:Stadigvæk spiller de lidt primitivt/simpelt, men det giver point. Håber på Newcastle!Emmy skrev:Spurs foran. Hvor er det dog irriterende at de fyrede AVB. Adebayor har skovlet mål ind lige siden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ærgerligt at Newcastle er så pisse ringe. Jeg havde håbet på lidt hjælp fra dem i dag
"We're not racist, we only hate the mancs"
Mon ikke han tager tilfreds hjem til Malaysia alligevel?RedRedRed skrev:
Og så bliver kampen aflyst. Stakkels mand.

- TomViolence
- Alder: 36
Hvor er det fedt for ham!!Surf skrev:Mon ikke han tager tilfreds hjem til Malaysia alligevel?RedRedRed skrev:
Og så bliver kampen aflyst. Stakkels mand.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
De er desværre ved at få rigtig tur i den. De bitre ser ud til at have mistet pusten men Spurs ånder os godt og grundigt i nakken. Deres resterende kampprogram ser heller ikke skræmmende ud. Det bliver et tæt opløb om 4. pladsen.Emmy skrev:Spurs foran. Hvor er det dog irriterende at de fyrede AVB. Adebayor har skovlet mål ind lige siden.