Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Holmene

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Holmene » torsdag, 20. feb, 2014 20:29

elpistolero7 skrev:Konoplyanka gør det meget godt
Han spiller fremragende, Tottenham spillerne ligner nærmest kegler. Man sidder og ærgrer sig over at den ikke gik igennem i januar.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 20. feb, 2014 20:39

Holmene skrev:
elpistolero7 skrev:Konoplyanka gør det meget godt
Han spiller fremragende, Tottenham spillerne ligner nærmest kegler. Man sidder og ærgrer sig over at den ikke gik igennem i januar.
Han sælger sig selv fantastisk i aften. Der bliver kamp om hans underskrift til sommer...
Kloppite

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » torsdag, 20. feb, 2014 20:56

Neeeeeeej hvor er Konoplyanka god... Fandeme nedtur at vi nok desværre igen til sommer må se os snørret på målstregen og hans agent luger penge hos en en olie klub et sted!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 20. feb, 2014 21:03

Told you so.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » lørdag, 22. feb, 2014 12:31

Jeg håber helt klart på en sejr til Everton i dag. Dels er vi 8 point foran Everton, hvilket helst ikke skulle ændre sig i morgen - de burde være sat i kapløbet allerede. Dels har Mourinho været en rigtig arrogant lort siden han kom tilbage til England (ja, mere end han plejer imø.), og jeg vil virkelig gerne lukke munden på ham.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 22. feb, 2014 12:44

Surf skrev:Jeg håber helt klart på en sejr til Everton i dag. Dels er vi 8 point foran Everton, hvilket helst ikke skulle ændre sig i morgen - de burde være sat i kapløbet allerede. Dels har Mourinho været en rigtig arrogant lort siden han kom tilbage til England (ja, mere end han plejer imø.), og jeg vil virkelig gerne lukke munden på ham.
Everton har nu en kamp i baghånden mod Crystal Palace. Så med en sejr idag vil de nu i den grad melde sig tilbage i kampen om en top fire placering.

Et nederlag til dem og en sejr til os vil dog nok betyde, at de får mere end svært ved at indhente os, da de stadigvæk mangler at møde Manchester United, Manchester City og Arsenal.

Jeg så helst, at kampen idag ender uafgjort.

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » lørdag, 22. feb, 2014 12:54

Ja det havde jeg lige glemt. Jeg kan finde positive aspekter i alle resultater, så på den måde bliver det en fin kamp at følge. Jeg tror dog stadig, at vi skal gå meget ned hvis Everton skal indhente os - om de så er 5 eller 8 point bagud. Så kan sagtens finde det positive i en Evertonsejr.

Uafgjort er dog også et godt resultat.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 22. feb, 2014 12:57

Jeg kan virkelig ikke forstå at det skal blive uafgjort. Vi er 4, 4 skallede point, fra 1. pladsen. Vi har uanset vores manglende bredde en realistisk chance for at blive mester. Hvem ved hvornår vi igen vil stå i den situation?!
Vi skal håbe på alle marginaler og det indebærer en Everton sejr.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 22. feb, 2014 13:01

Hvordan starter Chelsea? Kan ikke se det på deres hjemmeside
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 22. feb, 2014 13:21

Jesper skrev:Hvordan starter Chelsea? Kan ikke se det på deres hjemmeside

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 22. feb, 2014 13:59

Det er to taktisk meget dygtige trænere, som står overfor hinanden idag. God balance på begge hold, hvor Everton dog mangler en angriber i front.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. feb, 2014 14:03

Jesper skrev:Jeg kan virkelig ikke forstå at det skal blive uafgjort. Vi er 4, 4 skallede point, fra 1. pladsen. Vi har uanset vores manglende bredde en realistisk chance for at blive mester. Hvem ved hvornår vi igen vil stå i den situation?!
Vi skal håbe på alle marginaler og det indebærer en Everton sejr.
Er dybt, dybt enig i ovenstående!
Samtidig er det jo også et klassisk opgør mellem en traditionsklub - ovenikøbet en arbejderklub - drevet efter normale sunde principper, kontra en über-plasticklub.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. feb, 2014 14:33

Everton spiller godt nok fornuftigt og disciplineret, men samtidig også med fokus på at spille bolden fornuftigt rundt.
Brendan Rodgers og Roberto Martinez er blandt - hvis ikke - DE mest lovende managers i PL. Som Martin Keown skriver i dagens Mailonline:
"Rodgers and Martinez are on the brink of returning Merseyside to its glory days"

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z2u3cegIgI
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 22. feb, 2014 14:58

Surf skrev:Jeg håber helt klart på en sejr til Everton i dag. Dels er vi 8 point foran Everton, hvilket helst ikke skulle ændre sig i morgen - de burde være sat i kapløbet allerede. Dels har Mourinho været en rigtig arrogant lort siden han kom tilbage til England (ja, mere end han plejer imø.), og jeg vil virkelig gerne lukke munden på ham.
:lol:

Me too

Edit:
Besides that, så spiller Everton rigtigt godt idag, endda på Stamford Bridge.

Mange af de hold som kommer til Stamford Bridge får ikke mange chancer på mål.

Jeg ikke have noget imod hvis Everton overraskede og tog alle 3 point.

Det ville give andre hold en tro på at det er muligt at hente point, ude mod Chelsea. Det vil osse svække Chelsea i jagten om mesterskabet

Jeg tror vi har et brag af en kamp i vente, når Chelsea kommer til Anfield.

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » lørdag, 22. feb, 2014 15:28

Jensen skrev:
:lol:

Me too

Edit:
Besides that, så spiller Everton rigtigt godt idag, endda på Stamford Bridge.

Mange af de hold som kommer til Stamford Bridge får ikke mange chancer på mål.

Jeg ikke have noget imod hvis Everton overraskede og tog alle 3 point.

Det ville give andre hold en tro på at det er muligt at hente point, ude mod Chelsea. Det vil osse svække Chelsea i jagten om mesterskabet

Jeg tror vi har et brag af en kamp i vente, når Chelsea kommer til Anfield.
Chelsea ..Mangler de store hold på hjemmebane.. skal blot til Anfield.. citat kommentator på 3+
Jeg frygter umiddelbart ikke Chelsea , tror de går kolde og kæft en omgang kedelig bold i dag :cry:
De skal have et straffe for at vinde denne kamp..
Mvh

Lasse

Besvar