Eller frisparklasse.j skrev:De skal have et straffe for at vinde denne kamp..
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mvh
Lasse
Lasse
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sen scoring af Chelsea. Det er sådan noget der giver et kæmpe boost til dem. Everton har ellers spillet taktisk klogt.
Det er da super?
everton nederlag!
everton nederlag!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Hr. Drejer
Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
Håber ikke du får ret...Hr. Drejer skrev:Sen scoring af Chelsea. Det er sådan noget der giver et kæmpe boost til dem.
Mvh
Lasse
Lasse
Forbandet lort. Nå må håbe en af de andre fejler
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Var det ikke lige målmanden selv der banker den i mål?!?
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Synes det ser sådan ud..shv12 skrev:Var det ikke lige målmanden selv der banker den i mål?!?
Mvh
Lasse
Lasse
En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Hr. Drejer
Everton er slet ikke en trussel til 4. pladsen. De har ikke top 4 kvalitet, og ville falde fra, før eller siden. Hvorimod Chelsea er en trussel til mesterskabet, og man går vel lidt og drømmer i disse tiderthefugle skrev:En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
Nogen gør måske men det gør jeg bestemt ikke. Gider ikke engang snakke mesterskab i år for det sker ikke. Så jeg ser det som en god ting Everton ikke vinder eller får point.Hr. Drejer skrev:Everton er slet ikke en trussel til 4. pladsen. De har ikke top 4 kvalitet, og ville falde fra, før eller siden. Hvorimod Chelsea er en trussel til mesterskabet, og man går vel lidt og drømmer i disse tiderthefugle skrev:En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
Re: Sv: Dagens Kampe
Hvis man ikke kan gå efter et mesterskab 4 point efter med 12 runder igen, hvornår kan man så!?thefugle skrev:Nogen gør måske men det gør jeg bestemt ikke. Gider ikke engang snakke mesterskab i år for det sker ikke. Så jeg ser det som en god ting Everton ikke vinder eller får point.Hr. Drejer skrev:Everton er slet ikke en trussel til 4. pladsen. De har ikke top 4 kvalitet, og ville falde fra, før eller siden. Hvorimod Chelsea er en trussel til mesterskabet, og man går vel lidt og drømmer i disse tiderthefugle skrev:En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Re: Sv: Dagens Kampe
Siger ikke at man ikke kan. Siger Liverpool ikke vinder mesterskabet. Vores udebaneform er stadig nærmest ikke eksisterende, og det er der vi halter bagefter.Jesper skrev:Hvis man ikke kan gå efter et mesterskab 4 point efter med 12 runder igen, hvornår kan man så!?thefugle skrev:Nogen gør måske men det gør jeg bestemt ikke. Gider ikke engang snakke mesterskab i år for det sker ikke. Så jeg ser det som en god ting Everton ikke vinder eller får point.Hr. Drejer skrev:Everton er slet ikke en trussel til 4. pladsen. De har ikke top 4 kvalitet, og ville falde fra, før eller siden. Hvorimod Chelsea er en trussel til mesterskabet, og man går vel lidt og drømmer i disse tiderthefugle skrev:En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
Vanvittigt frisparksmål i HSV - Dortmund kampen!