Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 40
Emmy skrev:Han overspiller da i allerhøjeste grad situationen. Det er tåbeligt af Pardew men Meyler opfører dog som en tøs.
Hvordan du kan mene at han overspiller er mig en gåde??? Hvad kan han gøre anderledes?
Og i øvrigt havde en tøs lagt sig ned og havde ikke forsøgt at give igen.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 02. mar, 2014 15:28
Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Af det der kan jeg ihf ikke se om han bliver ramt eller ej. Og læg mærke til, at mit forrige indlæg forudsætter, at han ikke blev ramt.
Synes på ingen måde, at han laver svanens død. Han ligner snarere en, der er klar til at slås, uden at vente på at "gå udenfor"

Point taken. Min hovedpointe er fortsat, at der, stadig under forudsætning af at Pardew ikke ramte, imo ikke skal gøres den helt store skandalesag ud af det her. Der SKAL være plads til temperamentsudbrud, men selvf må man ikke med overlæg skade modstanderne, og det lader jo heller ikke til at være tilfældet her.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Kredit til Borini, flyvende spiller.... Der mål i den dreng!!!! Manchester City er også helt uden af sig selv i dag.

You'r Never Walk Alone. ///
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
ScouserTommy skrev:Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Af det der kan jeg ihf ikke se om han bliver ramt eller ej. Og læg mærke til, at mit forrige indlæg forudsætter, at han ikke blev ramt.
Synes på ingen måde, at han laver svanens død. Han ligner snarere en, der er klar til at slås, uden at vente på at "gå udenfor"

Point taken. Min hovedpointe er fortsat, at der, stadig under forudsætning af at Pardew ikke ramte, imo ikke skal gøres den helt store skandalesag ud af det her. Der SKAL være plads til temperamentsudbrud, men selvf må man ikke med overlæg skade modstanderne, og det lader jo heller ikke til at være tilfældet her.
Pardew indrømmer jo selv, at han "prøver at skubbe ham væk med ansigtet", hvilket er en klar tilståelse i min optik. Det kan så diskuteres, om umiddelbar tilståelse og hurtig undskyldning vil være en formildende omstændighed, når FA fastsætter dommen. Måske nogen skulle anbefale Pardew lidt anger-management eller "manage the chimp" som Suarez har været igennem hos Steve Peters.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » søndag, 02. mar, 2014 15:47
Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Af det der kan jeg ihf ikke se om han bliver ramt eller ej. Og læg mærke til, at mit forrige indlæg forudsætter, at han ikke blev ramt.

Pardew indrømmer jo selv, at han "prøver at skubbe ham væk med ansigtet", hvilket er en klar tilståelse i min optik. Det kan så diskuteres, om umiddelbar tilståelse og hurtig undskyldning vil være en formildende omstændighed, når FA fastsætter dommen. Måske nogen skulle anbefale Pardew lidt anger-management eller "manage the chimp" som Suarez har været igennem hos Steve Peters.
Den har jeg så ikke hørt, Pardews "tilståelse"; i så fald frafalder jeg min (konkrete) sag, idet forudsætningerne må siges at have ændret sig

Min generelle holdning fastholder jeg dog.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » søndag, 02. mar, 2014 15:51
DAGGER! skrev:Kredit til Borini, flyvende spiller.... Der mål i den dreng!!!! Manchester City er også helt uden af sig selv i dag.

Borini er langt fra Suarez og Sturridge-niveau, men jeg ville ikke have noget imod om vi hentede ham tilbage som backup. Så kunne vi passende sende Aspas videre.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AllanShore
af AllanShore » søndag, 02. mar, 2014 15:53
Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Fan af Manchester United
-
phl
AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet

men for at svare på dit spørgsmål, så er det finalen.
-
AllanShore
af AllanShore » søndag, 02. mar, 2014 15:56
phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet

Nå for satan. I øvrigt kom vi længere i Carling Cuppen end jer!
Fan af Manchester United
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » søndag, 02. mar, 2014 15:59
AllanShore skrev:phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet

Man må jo tage de lyspunkter der er, men ret beset er det vel relativt underordnet om man når tredie eller fjerde runde

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
AllanShore skrev:phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet

Ja undskyld mig AllanShore... Men det er jo bare knapt så intelligent sagt det der. Hvis du ved hvor langt United nåede, ved du også at i røg ud til netop Sunderland i semifinalen..
Var din første kommentar et dårligt forsøg på at prøve at være sjov?
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
shv12

Hahahahaha hold da op hvor er i dygtige!!

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
ScouserTommy skrev:Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Af det der kan jeg ihf ikke se om han bliver ramt eller ej. Og læg mærke til, at mit forrige indlæg forudsætter, at han ikke blev ramt.

Den har jeg så ikke hørt, Pardews "tilståelse"; i så fald frafalder jeg min (konkrete) sag, idet forudsætningerne må siges at have ændret sig

Min generelle holdning fastholder jeg dog.
Vil da gerne dokumentere:
Pardew skrev:Speaking after the match, Pardew said: "I did not mean any damage to the guy but I have moved my head forward. I tried to push him away with my head."
Retteligen burde jeg have skrevet: "prøver at skubbe ham væk med mit hovede" men det går jo nok i en snæver vending.
Copy/Pastet fra:
http://www.bbc.com/sport/0/football/26402044
Vi SMADRER det PIShold !
-
AllanShore
af AllanShore » søndag, 02. mar, 2014 16:06
Skøtt skrev:AllanShore skrev:phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet

Ja undskyld mig AllanShore... Men det er jo bare knapt så intelligent sagt det der. Hvis du ved hvor langt United nåede, ved du også at i røg ud til netop Sunderland i semifinalen..
Var din første kommentar et dårligt forsøg på at prøve at være sjov?
Det ved jeg ikke gammelfar. Hvad tror du selv?
Fan af Manchester United
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Som om enhver alm fodboldfan ikke ville vide at det er finalen. Ynkelig fremtoning.
"We're not racist, we only hate the mancs"