Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hold da k.... et mål.. 

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
x 2Skøtt skrev:Hold da k.... et mål..

Vilde mål i den her kamp.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nu ramler det for. Sunderland. To flotte Citymål.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Jeg priser mig lykkelig for at du har valgt at bosætte dig i Billund.Emmy skrev:Som om enhver alm fodboldfan ikke ville vide at det er finalen. Ynkelig fremtoning.AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Fan af Manchester United
- TomViolence
- Alder: 36
Jeg priser mig lykkelige over, at du er United-fan ...AllanShore skrev:Jeg priser mig lykkelig for at du har valgt at bosætte dig i Billund.Emmy skrev:Som om enhver alm fodboldfan ikke ville vide at det er finalen. Ynkelig fremtoning.AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.
Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.
Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne

I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
Busted blev du. Tag det som en mand.AllanShore skrev:Det ved jeg ikke gammelfar. Hvad tror du selv?Skøtt skrev:Ja undskyld mig AllanShore... Men det er jo bare knapt så intelligent sagt det der. Hvis du ved hvor langt United nåede, ved du også at i røg ud til netop Sunderland i semifinalen..AllanShore skrev:Nå for satan. I øvrigt kom vi længere i Carling Cuppen end jer!phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivetmen for at svare på dit spørgsmål, så er det finalen.
Var din første kommentar et dårligt forsøg på at prøve at være sjov?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
City lukker og slukker. (De kommet stærkt tilbage), Cadeau til Sunderland, men de kæmper til det sidste.
Men City har jo Yaya Touré.. Et fremragende fodboldspiller, hvilket mål

You'r Never Walk Alone. ///
Indere???Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Ja eller hvor ejerne nu er fra ...eller er det stavet forkert. I så fald er en stavefejl med til at flytte min pointethefugle skrev:Indere???Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
Indere. Arabere. Same difference...Highspeed skrev:Ja eller hvor ejerne nu er fra ...eller er det stavet forkert. I så fald er en stavefejl med til at flytte min pointethefugle skrev:Indere???Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Øv for kampens resultat betyder at der nu er et ekstra hold der kan kvalificere sig til Europa League. Selvom det ikke er CL ønsker jer ikke Manu ell Spurs spille europæisk overhovedet. Gerne Sunderland, øv.
We need a new Fowler...