Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
lasse.j
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 52
Cynwal skrev:Go BELLARS!!!
Han nakker spurs

Mvh
Lasse
-
thefugle
af thefugle » søndag, 02. mar, 2014 17:34
LarsU skrev:Highspeed skrev:thefugle skrev:Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.
Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne

Indere???
Ja eller hvor ejerne nu er fra ...eller er det stavet forkert. I så fald er en stavefejl med til at flytte min pointe
Indere. Arabere. Same difference...
ah, nu vender diverse afdøde geografilærer sig nok i graven. Det ville de vel os sige om skandinavere, men jeg har bestemt ikke lyst til at blive kaldt svensker eller nordmand!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
lasse.j
Flot hovedstød Soldado
Er det 1 eller 2 rene mål han har scoret

Mvh
Lasse
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
- Alder: 34
af jensemand » søndag, 02. mar, 2014 17:43
er Eriksen skadet eller er der en anden grund til han ikke engang er med på bænken?
hvis ikke han er skadet eller syg må jeg godt nok stille mig meget undrende over at sherwood slet ikke bruger ham da jeg synes han er en af dem der rent faktisk præsterer på et ellers middelmådigt-spillende tottenhamhold
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » søndag, 02. mar, 2014 17:49
Atl. Madrid er godt nok kommet ind og blevet "den grimme" dreng i klassen i toppen af La Liga.
De spiller virkelig med musklerne og er godt nok ufine. Real Madrid med Pepe i front følger trop.
Pepe der håber på et last minut indkald til Oscaren i aften .
http://twitpic.com/dx58wd
SHIT et mål af Gabi for Atl. Midt på Real banehalvdel. Smæk å!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
AllanShore skrev:Emmy skrev:AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Som om enhver alm fodboldfan ikke ville vide at det er finalen. Ynkelig fremtoning.
Jeg priser mig lykkelig for at du har valgt at bosætte dig i Billund.
Det er jeg også selv fint tilfreds med.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Skøtt skrev:AllanShore skrev:phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet

men for at svare på dit spørgsmål, så er det finalen.
Nå for satan. I øvrigt kom vi længere i Carling Cuppen end jer!
Ja undskyld mig AllanShore... Men det er jo bare knapt så intelligent sagt det der. Hvis du ved hvor langt United nåede, ved du også at i røg ud til netop Sunderland i semifinalen..
Var din første kommentar et dårligt forsøg på at prøve at være sjov?
Ha ha, busted!
Hold nu kæft hvor er du bare til grin konstant

"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Scherwin
af Scherwin » søndag, 02. mar, 2014 18:24
Madrid mod Madrid er sku en komedie. det er satme hylende morsomt til tider.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
Wormie skrev:Madrid mod Madrid er sku en komedie. det er satme hylende morsomt til tider.
Haha Pepe's forestilling i 1.halvleg fik nu også mig til at trække på smilebåndet

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
thefugle
af thefugle » søndag, 02. mar, 2014 18:43
Bejram Fetai hvis det staves sådan er godt nok en af de mest belastende kommentatorer at høre på. Næsten lige så slem som Morten Bruun.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
lasse.j
jensemand skrev:er Eriksen skadet eller er der en anden grund til han ikke engang er med på bænken?
Ryg skadet i følge 3+
Mvh
Lasse
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det lader ikke til, at Cardiff kan byde ind med en hjælpende hånd/fod

Vi SMADRER det PIShold !
-
Jesper
En eller anden: forklar mig venligst offside reglerne, som jeg på trods tusindvis fodboldminutter åbenbart stadigvæk ikke fatter. Hvorfor var Duncan tilsyneladende offside på det første mål?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jesper skrev:En eller anden: forklar mig venligst offside reglerne, som jeg på trods tusindvis fodboldminutter åbenbart stadigvæk ikke fatter. Hvorfor var Duncan tilsyneladende offside på det første mål?
Fordi målmanden er fremme i feltet, og dermed er væk, som den spiller, man normalt ikke tæller med. Det skyldes, at offside reglen siger, at for at du IKKE er offside, når du modtager en fremadrettet aflevering, så skal du have to modspillere imellem dig selv og modpartens baglinie. I 99,5% (et sjusset tal uden empirisk baggrund) er målmanden bagerste mand hos modparten, og derfor vænner vi os alle til at kigge efter bagerste forsvarer. .... men, når målmanden pludselig er fremme i feltet - dvs. angriberen er tættere på baglinien end den forsvarende målmand, ja så skal der to modstander-markspillere til for at undgå offside.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Jesper
Takker
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!