Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Mtotheice skrev:Hvem holder i med i dag (D.8.)? Jeg holder personligt med Chelsea. Er der nogen af jer der tør kigge op frem for ned i tabellen?

Når to konkurrenter, der ligger lige i nærheden af os i tabellen mødes, så håber jeg altid på uafgjort ud fra det rationale, at der samlet set er gået fire point tabt, hvilket er det maksimale antal tabte point i situationen.
Derfor håber jeg også på uafgjort imellem Chelsea og Tottenham. Men jeg forventer en storsejr på mindst 4 mål til Chelsea. Spurs er i mine øjne dårligt afbalanceret og har et meget usikkkert forsvar.
Kloppite
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Helt enig, Spurs skal absolut ikke vinde. Uafgjort er som altid fint men sejr til Chelsea vil også være yderst brugbart i vores jagt på CL fodbold.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Vi har kun fire point op til Chelsea, mens Spurs omvendt er seks point væk. Lad da bare Spurs vinde, så vi kan hente ind på Chelsea. Vinder vi selv, så holder vi jo stadig Spurs bag os alligevel.
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
af bblauritzen » lørdag, 08. mar, 2014 09:53
Alt andet end en sejr til Spurs vil være ok. Vi skal ikke have at de pludselig begynder at snuse til top 4 igen..
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
AJ skrev:Vi har kun fire point op til Chelsea, mens Spurs omvendt er seks point væk. Lad da bare Spurs vinde, så vi kan hente ind på Chelsea. Vinder vi selv, så holder vi jo stadig Spurs bag os alligevel.
Jeg synes, at en uafgjort vil gøre os bedst. Vi kan hente 2 på Chelsea, og distancere os yderligere 2 fra nærmeste hold under os. Det ville være et fantastisk udbytte, men vi skal jo så lige vinde på ot.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Niels K skrev:Jeg synes, at en uafgjort vil gøre os bedst. Vi kan hente 2 på Chelsea, og distancere os yderligere 2 fra nærmeste hold under os. Det ville være et fantastisk udbytte, men vi skal jo så lige vinde på ot.
Jeg ville nok være enig, hvis Spurs kun var tre point efter os. Men når vi nu har den margin på seks point, så ser jeg hellere, at vi får mulighed for at hale ind på Chelsea.
Jeg vil dog heller ikke græde over uafgjort, da det stadig vil give os mulighed for at overhale dem med en sejr over dem på Anfield. En sejr til Chelsea vil derimod genere mig lidt - men det er da en god trøst, at det i så fald ville gå ud over Tottenham

-
Holmene
Der er ingen tvivl i min verden om at uafgjort er det optimale resultat. Ved en uafgjort og en sejr i vores udsatte kamp (hjemme mod Sunderland hvis jeg husker rigtigt) vil vi have Chelsea inden for 2 point, hvilket betyder at en sejr over dem på Anfield sender os forbi dem. Derudover vil 1 point til Tottenham heller ikke være den store katastrofe, hvis vi selvfølgelig vinder vores udsatte kamp, vi har jo trods alt også selv Tottenham på Anfield.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » lørdag, 08. mar, 2014 14:13
Arsenal spiller en god gang bold idag.
Chamberlain, Özil og Cazorla dominerer i den grad Everton.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 08. mar, 2014 14:13
Mtotheice skrev:Hvem holder i med i dag (D.8.)? Jeg holder personligt med Chelsea. Er der nogen af jer der tør kigge op frem for ned i tabellen?

Selvom det går strygende for tiden, så kikker jeg stadig nedad i tabellen, således at det for mig stadig er vigtigere at holde Spurs bag os, end det er at jagte Chelsea. Derfor håber jeg på Chelseasejr i dag, omend jeg fint kan leve med remis.
I øvrigt er Arsenals kommende program så svært, at jeg tror på, at vi i resten af marts konsoliderer os på tredjepladsen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Alonso
- Alder: 36
Van Persie burde ikke være på banen længere, men dommeren mangler mod. Den sædvanlige blødsødenhed med en spiller, der har fået et gult i forvejen.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 08. mar, 2014 17:32
DEt kører slet ikke for Sascha Riether (og Fulham generelt...). Forleden et sent straffespark mod os, i dag et kluntet selvmål der vel sikrer Cardiff sejren. Magath er kommet på noget af en opgave

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Scherwin
af Scherwin » lørdag, 08. mar, 2014 18:26
For at være ærlig håber jeg på en chelsea sejr.
først skal 4 pladsen være helt sikker. før jeg kigger den ene plads opad.
vinder vi over tottenham og united selv. så kigger jeg op ad efter den første plads.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Alonso
Wormie skrev:For at være ærlig håber jeg på en chelsea sejr.
først skal 4 pladsen være helt sikker. før jeg kigger den ene plads opad.
vinder vi over tottenham og united selv. så kigger jeg op ad efter den første plads.
Jeg håber ikke på noget. Glæder mig bare over, at alle resultater er positive på den ene eller anden måde.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » lørdag, 08. mar, 2014 19:13
Hvor mangler Chelsea dog en spiller som Mata idag. Udover Hazard har de absolut ingen kreativitet på banen.
Mærkeligt at de valgte at sælge ham.
-
Alonso
Robbie_God_Fowler skrev:Hvor mangler Chelsea dog en spiller som Mata idag. Udover Hazard har de absolut ingen kreativitet på banen.
Mærkeligt at de valgte at sælge ham.
De har Oscar, der bringer lidt mere dynamik i afleveringsspillet og er bedre længere tilbage på banen. Willian ville også bringe noget mere.
Men der er generelt flere hold i Premier League, der savner dynamiske afleveringsspillere på den centrale midtbane. Der er lidt for mange muskler og kilometer i benene og for lidt risikovillighed i afleveringerne. Man forstår godt Toni Kroos spiller ud mod Bayern - der er da flere Premier League klubber, der gerne vil forgylde ham.