Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 09. jul, 2013 11:17

Jeg synes problemet med Bentekes transfer request er, at kun har haft et enkelt godt år i Premier League og allerede nu, før han sig alt for dygtig til at være i Villa. Det synes jeg er en arrogant holdning over for den klub, der gav en chancen for overhovedet at spille i England. Det er forståeligt, at man gerne vil spille på højere niveau, når man har præsteret, som han har, men det er altså stadig kun en enkelt sæson, og der er ingen garantier. Jeg synes, at det ville have klædt ham langt mere, hvis han havde holdt sine fødder på jorden og ikke allerede havde sat sig selv over klubben.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 09. jul, 2013 12:27

Det lugter vel også lidt af, at han vil smede mens jernet er varmt. Hvem ved, om han kan score lige så mange mål næste sæson? Enten fordi han selv falder lidt i niveau, eller fordi holdet omkring ham gør.

Han burde imø. ikke have indgivet en transfer req., men nærmere snakket stille og roligt med manageren om, at han gerne ville prøve sig af på højere niveau. Transfer requesten stiller klubben dårligere i forhandlingssituationer, hvilket er det, der irriterer mig ved det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 15:11

Surf skrev:Det lugter vel også lidt af, at han vil smede mens jernet er varmt. Hvem ved, om han kan score lige så mange mål næste sæson? Enten fordi han selv falder lidt i niveau, eller fordi holdet omkring ham gør.

Han burde imø. ikke have indgivet en transfer req., men nærmere snakket stille og roligt med manageren om, at han gerne ville prøve sig af på højere niveau. Transfer requesten stiller klubben dårligere i forhandlingssituationer, hvilket er det, der irriterer mig ved det.
Kan jo være at klubben, i lighed med Liverpools påståede strategi omkring Suarez, har tvunget ham til at indgive transferønske?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 09. jul, 2013 17:37

Det er da Aston Villa, da har offentliggjort transfer requesten?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 09. jul, 2013 17:44

Antolin Alcaraz følger Kone og Martinez fra Wigan til Everton.

http://www1.skysports.com/football/news ... or-Everton

Den er bekræftet af flere på Twitter.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 09. jul, 2013 18:11

Everton burde købe Callum McManaman.

Det er en skam, at en top-spiller som ham ikke spiller i Premier League.

Kæmpe engelsk talent.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 19:53

Aquilani4 skrev:Everton burde købe Callum McManaman.

Kæmpe engelsk talent.
Det er generelt en skam at der ikke er flere af de engelske supertalenter der spiller fast i Premier League.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 09. jul, 2013 20:40

Alonso skrev:

Kæmpe engelsk talent.
Det er generelt en skam at der ikke er flere af de engelske supertalenter der spiller fast i Premier League.

Hvilke supertalenter? :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 21:25

YNWA! skrev:
Alonso skrev:

Kæmpe engelsk talent.

Hvilke supertalenter? :lol:
Du må spørge Aquilani. Han er ekspert i at tale britisk skrald op.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 09. jul, 2013 22:03

Der er sindssygt mange kæmpe engelske talenter. Nathan Redmond, Will Hughes, Nick Powell, Tom Ince, Luke Shaw, Sam Byram, Isaiah Brown, Callum McManaman, Jack Butland osv.

Heldigvis får vi en del af dem at se i PL næste sæson, Nathan Redmond er taget til Norwich og Tom Ince skifter meget snart.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 22:07

mig_der skrev: Man kan vel godt indgive en transfer request og så stadigvæk være professionel og give alt hvad man har for holdet? Jeg har forstået at du er meget imod når spillerne sætter sig over klubben og strejker osv - men jeg synes absolut ikke en transfer request er det samme. Der kan jo være mange årsager til at en spiller ønske at skifte klub - ikke alle sammen behøves at være økonomiske. Så længe en spiller gør sit bedste til træning og kamp - så kan jeg ikke se at et ønske om at skifte klub skal trække ned - mere end aet man som fan ikke forstår at han elsker holdet så lidt.
Enig, hvis han giver det samme som sidste sæson for Villa, så er det jo egentligt ikke så galt, men helt i orden synes jeg heller ikke det er. Synes tit disse requests ender med strejke, hvis ikke han sælges inden det kommer så vidt. Og en kontrakt er til for at opfyldes. Det suarez feks. har gang i, er vel værre end en transfer request, hans åbenlyse leflen for samtlige andre klubber. Der kan man snakke om en mand uden selvrespekt, men det er en anden snak.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 09. jul, 2013 22:12

Aquilani4 skrev:Der er sindssygt mange kæmpe engelske talenter. Nathan Redmond, Will Hughes, Nick Powell, Tom Ince, Luke Shaw, Sam Byram, Isaiah Brown, Callum McManaman, Jack Butland osv.

Heldigvis får vi en del af dem at se i PL næste sæson, Nathan Redmond er taget til Norwich og Tom Ince skifter meget snart.
Super talenter? Luke Shaw og Jack Butland er de eneste jeg vil kalde SUPERtalenter af de 9 du nævnte der.

@Alonso, han regner vel også med at England vinder 5-0 over alle til VM næste år. Hvis de overhovedet kommer med.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 22:29

@YNWA de er engelske... Derfor kæmpe talenter i aqua øjnene, mit gæt er de spiller i den danske 2. div øst om et par år, måske en er god nok til wba, england sutter for vildt :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 09. jul, 2013 22:41

Thommo skrev:@YNWA de er engelske... Derfor kæmpe talenter i aqua øjnene, mit gæt er de spiller i den danske 2. div øst om et par år, måske en er god nok til wba, england sutter for vildt :lol:

@Thommo, jeg er sikker på at Aquilani hellere vil have Heskey end Suarez og Coutinho!

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 09. jul, 2013 23:17

I har jo ikke set den spille. I kan jo ikke sige at de er dårlige.

Hvis Liverpool skal kæmpe om mesterskabet, skal man til at købe engelske spillere.

Jeg hader at skulle sige det, og det gør ondt, men prøv at se Manure, de har vundet mange mesterskaber under Taggart, fordi de har bygget en stamme omkring engelske spillere.
Hent Shelvey tilbage!

Besvar