Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. apr, 2014 21:31

LFC-Aaby skrev:Verratti er for cool. Ville nyde ham i Liverpool.
Lidt vel chancebetonet i sit spil, synes jeg
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. apr, 2014 21:32

Arda skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvor er jeg glad for at vi har Suarez og ikke Cavani. Cavani er en doven hund, han arbejder slet ikke tilbage i banen, og gider ikke kæmpe for at vinde en tabt bold tilbage.
:shock:

:dontknow:

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 02. apr, 2014 21:32

Arda skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvor er jeg glad for at vi har Suarez og ikke Cavani. Cavani er en doven hund, han arbejder slet ikke tilbage i banen, og gider ikke kæmpe for at vinde en tabt bold tilbage.
1 april :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 02. apr, 2014 21:33

SamiHyppiä skrev:
thefugle skrev:1. Håber PSG smadrer chelsea helt vildt stort og Zlatan laver 80 mål, men det var en sidenote.

2.

Nogen der har forstand på hvad Roma vs Parma var for en kamp idag? Resultat.dk og mit app viser der var 11 udskiftninger, og det er vidst ikke helt normalt. Desuden findes kampen ikke under Serie A i mit livescore addicts app..

Wtf er det lige for noget? Nogen der kender noget til det?
Ift. Roma kampen, er det fordi de sidste 82 min skulle spilles Idag da det er en genoptaget kamp spillet for lang tid siden.
Det var også mærkelig, at Strooman kunne starte kampen på trods af at være i besiddelse af en ret voldsom skade.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 02. apr, 2014 21:42

Wormie skrev:
Arda skrev:
Troede jeg også, men det var jo i går.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. apr, 2014 21:50

Arda skrev:
Wormie skrev:
Arda skrev:
Troede jeg også, men det var jo i går.
Øv! Plask.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 02. apr, 2014 21:53

Jesper skrev:
Synes det er mega fedt. Absolut ikke en alibi spiller i hvert fald. Han er pisse ligeglad med om han har 4-5 mand i ryggen, han gør bare hvad der passer ham. Man kan garanteret blivet vildt træt af ham, men synes han er fed at se på.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 02. apr, 2014 22:04

Dårligt tilbageløb af Cavani.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. apr, 2014 22:09

LFC-Aaby skrev:
Jesper skrev:
Synes det er mega fedt. Absolut ikke en alibi spiller i hvert fald. Han er pisse ligeglad med om han har 4-5 mand i ryggen, han gør bare hvad der passer ham. Man kan garanteret blivet vildt træt af ham, men synes han er fed at se på.
Nu er han vel skyldig i 5-6 kontraer, så ved ikke hvor fedt det er...

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 02. apr, 2014 22:10

Ej men for fanden. I går glædede jeg mig til at se Costa slå sig løs, og han endte med at gå ud med skade. Og i dag var det Zlatan jeg glædede mig til, og ligesom det endelig virkede til at han skulle til at udfolde sig, så ryger han ud med skade.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. apr, 2014 22:38

Det er jo en syg, syg bænk PSG har. Nå, nu har Chelsea brugt uhyre med kræfter, Mourinho nedspiller dem og nu er det begyndt at gå i opfyldelse. Stokes muskelmænd kommer til at gøre ondt på dem

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 03. apr, 2014 08:49

Mysjkin skrev:
Skøtt skrev:Hvor er det ulækkert det der Rooney.. Føj..
Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.
Til BBC udtaler Rooney:
"I thought it was a foul," the United striker said. "If I didn't get out of the way he could have hurt me."
"I didn't try to get him sent off."

Ja god morgen min bare ...... Når han nu netop indrømmer, at Schweinsteiger ikke rør ham, hvorfor bliver han så liggende på banen, som om han var blevet skudt? Det er simpelthen dårlig journalistik, at usympatiske Rooney ikke bliver stillet dette uddybende spørgsmål, når han kommer med en så selvmodsigende udtalelse.

Hele artiklen: http://www.bbc.com/sport/0/football/26862862
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 03. apr, 2014 08:59

Man har i et stykke tid haft en fornemmelse af at den såkaldte Mourinho-magi var ved at smuldre. Det startede så småt i Inter, hvor han fik lagt sig ud med Gud og hvermand. Resultaterne var dog fantastiske. I Madrid forstod han slet ikke den spanske kultur eller kulturen i hans egen klub. Og her havde han for første gang heller ikke truppen bag sig. Tilbage i Chelsea startede han glad og fro, men efterhånden er hans dæmoner kommet frem. Senest gik det ud over en bolddreng. Derudover har han forsøgt sig med at få både Wenger og Pellegrini med på mind games. Det er der ikke kommet noget videre godt ud af.
Men der hvor jeg tror at han for alvor har mistet grebet har ligget i at på underlig vis at totalt at underspille sit holds chancer, samtidig med at han har været ude med ualmindelig hård offentlig kritik af egne spillere. Senest her: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... orres.html
Måske er det et forsøg på at beskytte sig selv og stå stærkt frem mod transfervinduet. Jeg tror det rammer som en boomerang. Magien er væk.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 03. apr, 2014 09:05

Cynwal skrev:
Mysjkin skrev:
Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.
Til BBC udtaler Rooney:
"I thought it was a foul," the United striker said. "If I didn't get out of the way he could have hurt me."

Ja god morgen min bare ...... Når han nu netop indrømmer, at Schweinsteiger ikke rør ham, hvorfor bliver han så liggende på banen, som om han var blevet skudt? Det er simpelthen dårlig journalistik, at usympatiske Rooney ikke bliver stillet dette uddybende spørgsmål, når han kommer med en så selvmodsigende udtalelse.

Jeg begriber ikke hvordan man kan give et gult kort så stor opmærksomhed, når han selv er skyld i at give dommeren muligheden for at uddele kortet. Der er måske ikke gult kort, men der er frispark, på trods af at Rooney malker situatonen. Hvis ikke han var sprunget var han jo netop blev savet midt over.
I øvrigt sjovt, at ingen har taget Valencias gule kort op, der ligeledes kun blev uddelt fordi Lahm lå og lignede en, der havde fået kappet anklen midt over, selvom gengivelsen viste, at han knap nok blev rørt. Med det resultat, at dommeren resten af kampen konstant blev udsat for protester så snart han lavede den mindste forseelse.
Fan af Manchester United

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 03. apr, 2014 09:45

AllanShore skrev:
Cynwal skrev:
Mysjkin skrev:
Til BBC udtaler Rooney:

Jeg begriber ikke hvordan man kan give et gult kort så stor opmærksomhed, når han selv er skyld i at give dommeren muligheden for at uddele kortet. Der er måske ikke gult kort, men der er frispark, på trods af at Rooney malker situatonen. Hvis ikke han var sprunget var han jo netop blev savet midt over.
I øvrigt sjovt, at ingen har taget Valencias gule kort op, der ligeledes kun blev uddelt fordi Lahm lå og lignede en, der havde fået kappet anklen midt over, selvom gengivelsen viste, at han knap nok blev rørt. Med det resultat, at dommeren resten af kampen konstant blev udsat for protester så snart han lavede den mindste forseelse.
Fordi det gule kort til Valencia ikke udløste et rødt. Duh.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar