Lidt vel chancebetonet i sit spil, synes jegLFC-Aaby skrev:Verratti er for cool. Ville nyde ham i Liverpool.
Dagens Kampe
Re: Sv: Dagens Kampe
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Arda skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor er jeg glad for at vi har Suarez og ikke Cavani. Cavani er en doven hund, han arbejder slet ikke tilbage i banen, og gider ikke kæmpe for at vinde en tabt bold tilbage.

1 aprilArda skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor er jeg glad for at vi har Suarez og ikke Cavani. Cavani er en doven hund, han arbejder slet ikke tilbage i banen, og gider ikke kæmpe for at vinde en tabt bold tilbage.

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Det var også mærkelig, at Strooman kunne starte kampen på trods af at være i besiddelse af en ret voldsom skade.SamiHyppiä skrev:Ift. Roma kampen, er det fordi de sidste 82 min skulle spilles Idag da det er en genoptaget kamp spillet for lang tid siden.thefugle skrev:1. Håber PSG smadrer chelsea helt vildt stort og Zlatan laver 80 mål, men det var en sidenote.
2.
Nogen der har forstand på hvad Roma vs Parma var for en kamp idag? Resultat.dk og mit app viser der var 11 udskiftninger, og det er vidst ikke helt normalt. Desuden findes kampen ikke under Serie A i mit livescore addicts app..
Wtf er det lige for noget? Nogen der kender noget til det?
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Troede jeg også, men det var jo i går.Wormie skrev:1 aprilArda skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor er jeg glad for at vi har Suarez og ikke Cavani. Cavani er en doven hund, han arbejder slet ikke tilbage i banen, og gider ikke kæmpe for at vinde en tabt bold tilbage.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Øv! Plask.Arda skrev:Troede jeg også, men det var jo i går.Wormie skrev:1 aprilArda skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor er jeg glad for at vi har Suarez og ikke Cavani. Cavani er en doven hund, han arbejder slet ikke tilbage i banen, og gider ikke kæmpe for at vinde en tabt bold tilbage.
Synes det er mega fedt. Absolut ikke en alibi spiller i hvert fald. Han er pisse ligeglad med om han har 4-5 mand i ryggen, han gør bare hvad der passer ham. Man kan garanteret blivet vildt træt af ham, men synes han er fed at se på.Jesper skrev:Lidt vel chancebetonet i sit spil, synes jegLFC-Aaby skrev:Verratti er for cool. Ville nyde ham i Liverpool.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Nu er han vel skyldig i 5-6 kontraer, så ved ikke hvor fedt det er...LFC-Aaby skrev:Synes det er mega fedt. Absolut ikke en alibi spiller i hvert fald. Han er pisse ligeglad med om han har 4-5 mand i ryggen, han gør bare hvad der passer ham. Man kan garanteret blivet vildt træt af ham, men synes han er fed at se på.Jesper skrev:Lidt vel chancebetonet i sit spil, synes jegLFC-Aaby skrev:Verratti er for cool. Ville nyde ham i Liverpool.
Ej men for fanden. I går glædede jeg mig til at se Costa slå sig løs, og han endte med at gå ud med skade. Og i dag var det Zlatan jeg glædede mig til, og ligesom det endelig virkede til at han skulle til at udfolde sig, så ryger han ud med skade.
Det er jo en syg, syg bænk PSG har. Nå, nu har Chelsea brugt uhyre med kræfter, Mourinho nedspiller dem og nu er det begyndt at gå i opfyldelse. Stokes muskelmænd kommer til at gøre ondt på dem
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Til BBC udtaler Rooney:Mysjkin skrev:Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.Skøtt skrev:Hvor er det ulækkert det der Rooney.. Føj..
"I thought it was a foul," the United striker said. "If I didn't get out of the way he could have hurt me."
"I didn't try to get him sent off."
Ja god morgen min bare ...... Når han nu netop indrømmer, at Schweinsteiger ikke rør ham, hvorfor bliver han så liggende på banen, som om han var blevet skudt? Det er simpelthen dårlig journalistik, at usympatiske Rooney ikke bliver stillet dette uddybende spørgsmål, når han kommer med en så selvmodsigende udtalelse.
Hele artiklen: http://www.bbc.com/sport/0/football/26862862
Vi SMADRER det PIShold !
Man har i et stykke tid haft en fornemmelse af at den såkaldte Mourinho-magi var ved at smuldre. Det startede så småt i Inter, hvor han fik lagt sig ud med Gud og hvermand. Resultaterne var dog fantastiske. I Madrid forstod han slet ikke den spanske kultur eller kulturen i hans egen klub. Og her havde han for første gang heller ikke truppen bag sig. Tilbage i Chelsea startede han glad og fro, men efterhånden er hans dæmoner kommet frem. Senest gik det ud over en bolddreng. Derudover har han forsøgt sig med at få både Wenger og Pellegrini med på mind games. Det er der ikke kommet noget videre godt ud af.
Men der hvor jeg tror at han for alvor har mistet grebet har ligget i at på underlig vis at totalt at underspille sit holds chancer, samtidig med at han har været ude med ualmindelig hård offentlig kritik af egne spillere. Senest her: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... orres.html
Måske er det et forsøg på at beskytte sig selv og stå stærkt frem mod transfervinduet. Jeg tror det rammer som en boomerang. Magien er væk.
Men der hvor jeg tror at han for alvor har mistet grebet har ligget i at på underlig vis at totalt at underspille sit holds chancer, samtidig med at han har været ude med ualmindelig hård offentlig kritik af egne spillere. Senest her: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... orres.html
Måske er det et forsøg på at beskytte sig selv og stå stærkt frem mod transfervinduet. Jeg tror det rammer som en boomerang. Magien er væk.
-
Jeg begriber ikke hvordan man kan give et gult kort så stor opmærksomhed, når han selv er skyld i at give dommeren muligheden for at uddele kortet. Der er måske ikke gult kort, men der er frispark, på trods af at Rooney malker situatonen. Hvis ikke han var sprunget var han jo netop blev savet midt over.Cynwal skrev:Til BBC udtaler Rooney:Mysjkin skrev:Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.Skøtt skrev:Hvor er det ulækkert det der Rooney.. Føj..
"I thought it was a foul," the United striker said. "If I didn't get out of the way he could have hurt me."
Ja god morgen min bare ...... Når han nu netop indrømmer, at Schweinsteiger ikke rør ham, hvorfor bliver han så liggende på banen, som om han var blevet skudt? Det er simpelthen dårlig journalistik, at usympatiske Rooney ikke bliver stillet dette uddybende spørgsmål, når han kommer med en så selvmodsigende udtalelse.
I øvrigt sjovt, at ingen har taget Valencias gule kort op, der ligeledes kun blev uddelt fordi Lahm lå og lignede en, der havde fået kappet anklen midt over, selvom gengivelsen viste, at han knap nok blev rørt. Med det resultat, at dommeren resten af kampen konstant blev udsat for protester så snart han lavede den mindste forseelse.
Fan af Manchester United
Fordi det gule kort til Valencia ikke udløste et rødt. Duh.AllanShore skrev:Jeg begriber ikke hvordan man kan give et gult kort så stor opmærksomhed, når han selv er skyld i at give dommeren muligheden for at uddele kortet. Der er måske ikke gult kort, men der er frispark, på trods af at Rooney malker situatonen. Hvis ikke han var sprunget var han jo netop blev savet midt over.Cynwal skrev:Til BBC udtaler Rooney:Mysjkin skrev:Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.Skøtt skrev:Hvor er det ulækkert det der Rooney.. Føj..
I øvrigt sjovt, at ingen har taget Valencias gule kort op, der ligeledes kun blev uddelt fordi Lahm lå og lignede en, der havde fået kappet anklen midt over, selvom gengivelsen viste, at han knap nok blev rørt. Med det resultat, at dommeren resten af kampen konstant blev udsat for protester så snart han lavede den mindste forseelse.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.