Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Tom_Jorsal
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 07. apr, 2014 21:41

YNWA! skrev: Med alt respekt for Eriksen vil jeg mene hvis vi kommer i CL vi skal sigte højere end ham.
Eriksen har spillet en del Champions League, kan man jo så indvende. Jeg holder mig som regel fra den der dansker-hyldest, som tit er overdrevet, men Eriksen er ekstremt god, og jeg er meget imponeret over hans overgang til PL fra Eresdivisie. Han ville kunne klare sig på de fleste hold, tror jeg. Han er ikke interessant for os, fordi vi har Coutinho, men de er vel ret meget på samme niveau.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » mandag, 07. apr, 2014 21:55

Tom_Jorsal skrev:
YNWA! skrev: Med alt respekt for Eriksen vil jeg mene hvis vi kommer i CL vi skal sigte højere end ham.
Eriksen har spillet en del Champions League, kan man jo så indvende. Jeg holder mig som regel fra den der dansker-hyldest, som tit er overdrevet, men Eriksen er ekstremt god, og jeg er meget imponeret over hans overgang til PL fra Eresdivisie. Han ville kunne klare sig på de fleste hold, tror jeg. Han er ikke interessant for os, fordi vi har Coutinho, men de er vel ret meget på samme niveau.
Eriksen vil passe perfekt til os, og han kan spille flere pladser på banen, hvor han både kan være på fløjen, centralt og også længere tilbage på 8'er pladsen. Hvis vi vil være et tophold, der kan være med både i ligaen, europæisk og kunne gå hele vejen i cup'sene så skal vi vel minimum have to gode spillere til alle pladser. Vi har i denne sæson set, at når vi mangler spillere, så har vi haft det svært - at Rodgers så har lykkedes med at lukke de huller, via omskoling er så fantastisk. Men husk evt Moses på den offensive midt :o Husk Gerrards første kamp som den defensive midt :doh1: Og der har været flere af den slags.

At vi skal have en anden at sætte ind i tilfælde af skader er klart - men der skal også være til at rotere - til at indskifte - til at hvile spillere og til at sørge for den interne konkurrence, så ingen kan føle sig sikker og altid bliver afkrævet deres bedste.

At jeg så tror at Eriksen vil være alt for dyr, er så en anden sag. Han har vel i hvert fald fordoblet sin pris på dette år.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 07. apr, 2014 22:28

Helt overflødigt at diskutere om Eriksen skal til os. Tottenham ku' da aldrig finde på at sælge ham, og da slet ikke til os! Hvilket signal ville det ikke sende?! Vi har vist haft vores chance der, men valgte ikke at tage den.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » mandag, 07. apr, 2014 22:33

Er Lamela skadet eller fundet for let? Godt nok en dyr mand til kun at have 9 kampe for Tottenham.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 07. apr, 2014 22:38

Icipher skrev:Er Lamela skadet eller fundet for let? Godt nok en dyr mand til kun at have 9 kampe for Tottenham.
Han er ude med en skade.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 08. apr, 2014 07:25

Bojangles skrev:
Tom_Jorsal skrev:
Eriksen vil passe perfekt til os, og han kan spille flere pladser på banen, hvor han både kan være på fløjen, centralt og også længere tilbage på 8'er pladsen. Hvis vi vil være et tophold, der kan være med både i ligaen, europæisk og kunne gå hele vejen i cup'sene så skal vi vel minimum have to gode spillere til alle pladser. Vi har i denne sæson set, at når vi mangler spillere, så har vi haft det svært - at Rodgers så har lykkedes med at lukke de huller, via omskoling er så fantastisk. Men husk evt Moses på den offensive midt :o Husk Gerrards første kamp som den defensive midt :doh1: Og der har været flere af den slags.

At vi skal have en anden at sætte ind i tilfælde af skader er klart - men der skal også være til at rotere - til at indskifte - til at hvile spillere og til at sørge for den interne konkurrence, så ingen kan føle sig sikker og altid bliver afkrævet deres bedste.

At jeg så tror at Eriksen vil være alt for dyr, er så en anden sag. Han har vel i hvert fald fordoblet sin pris på dette år.
Jeg har før argumenteret for at Eriksen ville være en perfekt spiller for os og jeg er da heller ikke blevet skuffet af at se hans præstationer i år.
Det han kan, hvor jeg synes at det er nærmest Laudrup'sk (bedre kompliment kan man ikke få i min verden), det er, at han kan "se" spillet 2-5 sekunder før det sker. Så løber han, positionerer sig og afleverer ud fra hans "viden", hvilket gør at der opstår muligheder, som man ikke kan gardere sig imod. Det kræver at han har intelligente spillere omkring sig, der også formår at bevæge sig ud fra Eriksens hjerne så at sige. Da Kane fik bolden på en hård, nærmest skudagtig aflevering, så var han slet ikke klar, hvilket meget godt viser, at han har behov for spillere på et vist niveau, før han for alvor kommer til sin ret.
Hvis man skal blive ved Laudrup-sammenligningen, så var det netop det der gjorde, at Laudrup var den maestro i Spanien og hvor det mere kneb på landsholdet i de perioder, hvor der var knokletyper på holdet. Det Eriksen ikke kan, som Laudrup kunne, det var at have et drive med bolden og på den måde selv være kampafgørende. Eller det vil sige, det tror jeg faktisk godt han kan, men han viser det bare meget sjældent.
For mig at se, så ville han for alvor blomstre med hurtige og intelligente spillere omkring sig, ligesom vi har på vores hold. Jeg tror han ville være en kæmpe gevinst og fungere som et helt perfekt element i truppen, når Rodgers skulle balancere med brikkerne. I skal tænke på, at Rodgers pt. kun bruger 12-13 spillere, hvilket jo er komplet umuligt til næste år.
Prisen, ja, den er desværre nok meget høj.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 08. apr, 2014 08:08

AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:
AllanShore skrev:Du er godt klar over, at Martinez har arbejdet med Cleverley i et helt år ikk?
Fergie havde også Djemba-Djemba i et helt år. Det blev han ikke et mindre fejlkøb af.
Forskellen er så, at Martinez kun har talt i positive vendinger, mens Ferguson har kaldt Djemba-Djemba et af hans største fejlkøb.
TZ kom mig i forkøbet, men hans argument er vel lige så godt som mit.

Nogen er os bedre til ikke at slå en spillers selvtillid helt ihjel, men nu var Fergie jo ikke den mest sympatiske mand i hele verden. Det kunne jo tænkes Martinez er det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 08. apr, 2014 11:07

thefugle skrev:
AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:
AllanShore skrev:Du er godt klar over, at Martinez har arbejdet med Cleverley i et helt år ikk?
Fergie havde også Djemba-Djemba i et helt år. Det blev han ikke et mindre fejlkøb af.
Forskellen er så, at Martinez kun har talt i positive vendinger, mens Ferguson har kaldt Djemba-Djemba et af hans største fejlkøb.

Nogen er os bedre til ikke at slå en spillers selvtillid helt ihjel, men nu var Fergie jo ikke den mest sympatiske mand i hele verden. Det kunne jo tænkes Martinez er det.
Jeg ved slet ikke hvad dit argument er.

Men hvis du antyder, at Ferguson var god til at slå spilleres selvtillid ihjel, så er det i hvert fald noget værre vrøvl. Han største force har sikkert været at få det meste ud af sine spillere. Og du ved af gode grunde ikke hvilken person han er i det private. Det eneste man har hørt er, at han har været en faderfigur for nærmest samtlige spillere i klubben.
Fan af Manchester United

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 08. apr, 2014 20:59

Plastik stemning, plastik fans, plastik klub!!!

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 08. apr, 2014 21:03

Hazard skadet :shock:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » tirsdag, 08. apr, 2014 21:07

Synd for Hazard som spiller, fryd for Chel$ki som klub

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 08. apr, 2014 21:07

European nights at the bridge :shock: meget tam stemning.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 08. apr, 2014 21:10

Marriners danske fætter, der kommenterer kampen.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 08. apr, 2014 21:10

AllanShore skrev:
thefugle skrev:
AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:

Jeg ved slet ikke hvad dit argument er.

Men hvis du antyder, at Ferguson var god til at slå spilleres selvtillid ihjel, så er det i hvert fald noget værre vrøvl. Han største force har sikkert været at få det meste ud af sine spillere. Og du ved af gode grunde ikke hvilken person han er i det private. Det eneste man har hørt er, at han har været en faderfigur for nærmest samtlige spillere i klubben.
Der tror jeg, du har ret, AS. De færreste vil nok være uenige i. at Fergie langt fra havde de bedste spillere hvert år, men ofte havde han jo det bedste hold, eller ihf det hold der vandt titlerne. Så ingen tvivl om hans evne til at få det bedste frem i sine spillere, og hans - i manges øjne, ikke mindst LFC-fans' :mrgreen: - usympatiske fremfærd UDADTIL har jo i høj grad medvirket til at "beskytte" spillerne, så de har kunnet koncentrere sig om spillet på banen i sikker forvisning om, at Fergie nok skulle tage sig af medierne og alt udenoms-hurlumhejet.

Det forekommer indlysende, når man sammenligner Uniteds præstation i år med sidste års. Stort set samme trup, men ingen Ferguson. Han må have kunnet noget, den gamle.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 08. apr, 2014 21:17

Hr. Drejer skrev:European nights at the bridge :shock: meget tam stemning.
Til gengæld sker der noget i Dortmund. RM med brændt straffe, Reus til 1-0 et par minutter senere. Game on!

Edit: Game on på Broen også... :army8:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar