Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Fed kulisse på Mestalla. Slår dog ikke kvartfinalen på Vicente Calderon for en uges tid siden.
Jeg tror, at Barcelona trækker det længste strå idag.
Jeg tror, at Barcelona trækker det længste strå idag.
Fremragende kontra Madrid lige scorede på der.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Everton bagud 2-0 på Goodison mod Palace.
Pulis har virkelig fået skabt et sammentømret mandskab. Jeg ser gerne Palace få en sæson mere i PL, da de har nogle fantastiske fans, og samtidig på mange områder personificerer den engelske spillestil og klubånd.
Pulis har virkelig fået skabt et sammentømret mandskab. Jeg ser gerne Palace få en sæson mere i PL, da de har nogle fantastiske fans, og samtidig på mange områder personificerer den engelske spillestil og klubånd.
Det er jo næsten Drillo taktik RM spiller med (bare langt bedre spillere) Det er ikke meget man har set dem lave andet end at stå defensivt og slå kontra. Også tilbage og stå defensivt. Men det er satme en effektiv omgang Drillo de laver. Og det hjælper jo også på at Barca tydeligvis tror de har købt Carroll.
Så må de da være sultne når de møder Shitty, hvis det holder.Robbie_God_Fowler skrev:Everton bagud 2-0 på Goodison mod Palace.
Vildt resultat i en liga hvor mesterskabet er nemt til salg, som nogle påstår

-
Modric er igang med en fremragende sæson. Fantastisk lille spiller.
YYYYEEEAAAAAHHH for den da !!!
omg omg
City vinder 4-1
anti jinx
anti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinx
City vinder 4-1
anti jinx
anti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinxanti jinx
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hold den så hjem, Sunderland!
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Spændende - alt at vinde!
Og dér sluttede festen vist for Everton. Fordel gunners...
Hvornår har PL sidst været så nervepirrende?
Og dér sluttede festen vist for Everton. Fordel gunners...
Hvornår har PL sidst været så nervepirrende?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Desværre scorede de for tidligt. city har 16 min til at score en enkelt kasse mod sunderlands bundhold
jeg nægter at tro på at verdens dyreste hold ikke kan lægge det tryk der skal til.
jeg nægter at tro på at verdens dyreste hold ikke kan lægge det tryk der skal til.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
De er i hvert fald godt i gang. De sidste 10-15 minutter bliver nervepirrende..Wormie skrev:Desværre scorede de for tidligt. city har 16 min til at score en enkelt kasse mod sunderlands bundhold
DET FOR VILDT!!

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Hehehehe