Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » tirsdag, 29. apr, 2008 22:49

Rambo skrev:
jens fup skrev:Hvis der findes en gud, så hader han fodbold :evil:

nix, gud er scouser og vi kværner man u i Moskva
Håber og tror jeg på, men ligenu er Gud og jeg stærkt uvenner. Et væsen, der kan give os en så gebrækkeligt selvfed og selvtilfreds wanker som Peter Schmeichel, er ikke nogens ven!

I det mindste har den skid fået et bijob på Discovery Channel med at påtage sig rigtig shitty jobs. At der så næppe er et større skod-job end at spille for den pis-klub, er så en helt anden sag, men lige nu glæder jeg mig til at se Schmeichel vælte rundt i en svinesti - fristende at sige, at han er lidt på hjemmebane dér....

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 29. apr, 2008 22:53

Jeg er i øvrigt lige nød til at kommentere på Barcelonas spil.

Jo, det er det teknisk flot, og de laver nogle snævre ting en gang imellem, men sjældent har jeg set så tamt et mandskab. Sjældent har jeg set så tam fodbold. Sjældent har jeg set så tam en moral.

Messi er den eneste, der prøver lidt på det hold. Eto'o er fuldstændig væk og ikke i nærheden at være blandt verdens ti bedste angribere. Til sammenligning er Tevez jo en milliard gange bedre.

Det var simpelthen for nemt for United at hive den her hjem.
Best in the world at everything I do.

Ryehauge

Indlæg af Ryehauge » tirsdag, 29. apr, 2008 22:55

To hold der begge spiller med al for stor arrogance i forhold til deres niveau. Barcelona har været drøngode til at fokusere på snævert firkantspil til træning, de har så bare fuldstændig glemt at træne angreb. Det var decideret flovt, de aner jo ikke, hvad de skal gøre med bolden, så snart de når midt på ManU's halvdel. Forsvarsmæssigt har Barcelona altid været en joke, og i dag er ingen undtagelse.

ManU pakker sig ned for anden CL-kamp i træk. Jeg undrer mig over, hvordan et hold med så mange middelmådige spillere kan være i en så favorisabel situation med The Double indenfor rækkevidde her i slutningen af sæsonen. Jovist, Ronaldo er verdens bedste spiller, men kan han virkelig betyde SÅ meget for det hold? Spillemæssigt er jeg altså ikke imponeret over ManU, undskyld, ved godt det ellers er noget, Tv3 har dikteret, at man skal være. Alligevel er de måske verdens mest effektive hold, eller ikke måske, det er de.

I det hele taget var det endnu en skod-kamp. "Århundredes kamp", skal man grine eller græde? Der var samme tempo som en Serie 4 kamp. Som i første kamp var det en kamp mellem et hold, der ikke gad, og et hold der ikke kunne.

Kalder de det stemning, det der var på OT? Udover de sidste par minutter var der ikke mere stemning, end når Wigan møder Derby klokken 12,00 lørdag middag. Men Frimann var da imponeret, det er vidst længe siden, han var på Anfield..

Det står skrevet i stjernerne, at vi sætter dem på plads i Moskva.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 29. apr, 2008 22:56

Nicoen skrev:Nu skal vi vinde den kamp i morgen, ellers bliver finalen i år en gaber som sidste FA Cup Finale.
...men en finale, hvor Man. Utd. til gengæld har en realistisk chance for at tabe. Eneste lillebitte trøst, hvis Chelsea vinder i morgen. Vi vil næsten med statsgaranti tabe. For det gør vi altid til dem.

Potentielt kan det hele jo stadig ende lykkeligt, selvom mørket har sænket sig for en stund over fodboldverdenen. For se, hvor lykkeligt det endte i 2004:

Billede
Billede

Sådanne smukke scener kunne jeg nu godt tænke mig se udfoldet igen d. 21. maj.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 29. apr, 2008 22:56

Jeg skal til lønsamtale i morgen - og hvad så, siger i vel.
Men min chef er glødende scum, og han sagde at hvis de tabte idag, så er der altså ingen pardon (money to me). Nu håber jeg vel på en pæn stigning, men havde sgu helst været foruden. Bvadrrrrrrr.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 29. apr, 2008 22:57

jørgen lk skrev:Jeg skal til lønsamtale i morgen - og hvad så, siger i vel.
Men min chef er glødende scum, og han sagde at hvis de tabte idag, så er der altså ingen pardon (money to me). Nu håber jeg vel på en pæn stigning, men havde sgu helst været foruden. Bvadrrrrrrr.....
Sørg for at han kommer til at bløde. Hårdt.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. apr, 2008 22:58

Suk. scum er i finalen. Forhåbentlig taber de deres første finale mod netop LIVERPOOL.

Det bliver ulideligt.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 29. apr, 2008 23:01

Rasmus skrev:
Nicoen skrev:Nu skal vi vinde den kamp i morgen, ellers bliver finalen i år en gaber som sidste FA Cup Finale.
...men en finale, hvor Man. Utd. til gengæld har en realistisk chance for at tabe. Eneste lillebitte trøst, hvis Chelsea vinder i morgen. Vi vil næsten med statsgaranti tabe. For det gør vi altid til dem.

Potentielt kan det hele jo stadig ende lykkeligt, selvom mørket har sænket sig for en stund over fodboldverdenen. For se, hvor lykkeligt det endte i 2004:

Billede
Billede

Sådanne smukke scener kunne jeg nu godt tænke mig se udfoldet igen d. 21. maj.
Han har den forkerte trøje på....
@ryehauge - tak for de smukke og rigtige ord..... De indgyder lidt håb i et mørkt forår.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 29. apr, 2008 23:03

jens fup skrev:
Rambo skrev:
jens fup skrev:Hvis der findes en gud, så hader han fodbold :evil:

nix, gud er scouser og vi kværner man u i Moskva
Håber og tror jeg på, men ligenu er Gud og jeg stærkt uvenner. Et væsen, der kan give os en så gebrækkeligt selvfed og selvtilfreds wanker som Peter Schmeichel, er ikke nogens ven!

I det mindste har den skid fået et bijob på Discovery Channel med at påtage sig rigtig shitty jobs. At der så næppe er et større skod-job end at spille for den pis-klub, er så en helt anden sag, men lige nu glæder jeg mig til at se Schmeichel vælte rundt i en svinesti - fristende at sige, at han er lidt på hjemmebane dér....
Ha ha tak jens du gav mig sku det første rigtigt store smil på i flere dage.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 29. apr, 2008 23:04

Fuldstændig enig Ryehauge. manc har toppet, og jeg tror vinderen af vores kmp i morgen vinder CL.
Hold Ronaldo nede, også er du godt på vej, Barca er dog en katastrofe omkring målfeltet, hvor de ikke engang kunne udnytte en rystende usikker VdS.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » tirsdag, 29. apr, 2008 23:07

Man må sige, at de kloge narrede de mindre kloge, eller at de mindst dårlige vandt over et fuldstændigt tandløst og demoraliseret Barcalona hold, hvor såvel spillere som manager virkede handlingslammede!

Og hvorfor er det lige, at når ManU spiller kynisk og henholdende, så er det flot og dygtigt, men når vi gør det, så er det defensivt og kedeligt?

Som en af mine venner, der netop har set kampen på Mallorca, og som er stor Real Madrid (og dermed meget lidt Baca) fan, skriver:
"Jeg ville hellere ha' haft Barca i finalen. ManU spiller ikke fodbold, og så anklager de jer (altså Liverpool) for at spille defensivt!".

Men uanset hvor dårligt ManU spillede i aften og i sidste uge, så frygter jeg dem stadig, for som Rasmus skriver, så slår de os (næsten) altid!
Så måske jeg hellere skal håbe på, at vi ikke går videre i morgen?

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 29. apr, 2008 23:07

Ryehauge skrev:Jovist, Ronaldo er verdens bedste spiller, men kan han virkelig betyde SÅ meget for det hold?
Nu jeg er igang med diazshow:

Billede

Når Messi ellers er skadesfri, så ville jeg vælge ham ti ud af ti gange.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. apr, 2008 23:08

Lidt trøst i den mørke stund;

Hvis chelski møder scum i finalen, så fikser Abramovich da den kamp :D

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 29. apr, 2008 23:09

DD skrev:Og hvorfor er det lige, at når ManU spiller kynisk og henholdende, så er det flot og dygtigt, men når vi gør det, så er det defensivt og kedeligt?
Fordi de har deres helt egen spin-doktor trio på Viaskvat...

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 38

Indlæg af Jæger » tirsdag, 29. apr, 2008 23:13

Lige en anden ting...

Henry passer slet ikke i Spanien og Barcelona... Få ham hjem til England og til Liverpool.. Tror han vil rejse sig for vildt sammen med Torres. Begge er god med hovedet, hurtige og træfsikre.

Besvar