af Ryehauge » tirsdag, 29. apr, 2008 22:55
To hold der begge spiller med al for stor arrogance i forhold til deres niveau. Barcelona har været drøngode til at fokusere på snævert firkantspil til træning, de har så bare fuldstændig glemt at træne angreb. Det var decideret flovt, de aner jo ikke, hvad de skal gøre med bolden, så snart de når midt på ManU's halvdel. Forsvarsmæssigt har Barcelona altid været en joke, og i dag er ingen undtagelse.
ManU pakker sig ned for anden CL-kamp i træk. Jeg undrer mig over, hvordan et hold med så mange middelmådige spillere kan være i en så favorisabel situation med The Double indenfor rækkevidde her i slutningen af sæsonen. Jovist, Ronaldo er verdens bedste spiller, men kan han virkelig betyde SÅ meget for det hold? Spillemæssigt er jeg altså ikke imponeret over ManU, undskyld, ved godt det ellers er noget, Tv3 har dikteret, at man skal være. Alligevel er de måske verdens mest effektive hold, eller ikke måske, det er de.
I det hele taget var det endnu en skod-kamp. "Århundredes kamp", skal man grine eller græde? Der var samme tempo som en Serie 4 kamp. Som i første kamp var det en kamp mellem et hold, der ikke gad, og et hold der ikke kunne.
Kalder de det stemning, det der var på OT? Udover de sidste par minutter var der ikke mere stemning, end når Wigan møder Derby klokken 12,00 lørdag middag. Men Frimann var da imponeret, det er vidst længe siden, han var på Anfield..
Det står skrevet i stjernerne, at vi sætter dem på plads i Moskva.