Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Werge er elendig sensationsjournalist. EB ville være det perfekte match til ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nøj det er skidt arbejde af Werge. Fordømmende og nedladende så det batter i hans spørgsmål. Lægger ord i munden på dem, og hører slet ikke hvad den interviewet fortæller.
Værst er, da han spørger Almebäck
Werger: Havde du helst, når du ser i backspejlet, været fri for at spille kampen?
Nej, nej, nej. Det må man ikke seriøst spørge en spiller om.
Stemmer for Werge ud af fodboldstudiet, fodboldkommentatorboksen og bedes holde sig langt væk fra skærmen.
Værst er, da han spørger Almebäck
Werger: Havde du helst, når du ser i backspejlet, været fri for at spille kampen?
Nej, nej, nej. Det må man ikke seriøst spørge en spiller om.
Stemmer for Werge ud af fodboldstudiet, fodboldkommentatorboksen og bedes holde sig langt væk fra skærmen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Re: Sv: Dagens Kampe
Fuldstændig vanvittigt stort stadion!
I øvrigt lidt sjovt at se den genopfundne 3-5-2, som United spiller med. Også Enrique i Barcelona vil angiveligt spille det system. Har man to gode wingbacker er det måske ikke helt tosset. Det kan betyde at liberoen får et comeback

I øvrigt lidt sjovt at se den genopfundne 3-5-2, som United spiller med. Også Enrique i Barcelona vil angiveligt spille det system. Har man to gode wingbacker er det måske ikke helt tosset. Det kan betyde at liberoen får et comeback

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Aspas scorede i øvrigt til 2-0 for Sevilla i dag på Brøndby Stadion.
352 systemet er vel fint hvis du ikke møder hold som spiller 433, det var ihvert det vi lærte da vi spillede. det.
anyways
vi skal spille finale i Miami fordi city tabte her til aften. så uanset hvad der sker er vi i finalen mod United/Inter
anyways
vi skal spille finale i Miami fordi city tabte her til aften. så uanset hvad der sker er vi i finalen mod United/Inter
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Bellamy_fever
kan allerede nu mærke de f*cking bønder fra Manchester er begyndt at irritere mig
vi SMADRE det pis hold i finalen !!
vi SMADRE det pis hold i finalen !!
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Det smarte er vel, at man i en 3-5-2 hurtigt kan omstille holdet til at spille 5-3-2. Man kan også argumentere for, at du kan have en så boldspillende midterforsvarer med (kunne f.eks. være Busquets i Barcelona), så systemet hurtigt kan ændres til 2-6-2.
MEN. Meget ofte ser man spillere have svært ved at håndtere de mekanismer. Hvis en wingback i 3-5-2 får besked på at holde skarpt øje med en modspiller vil det ofte betyde, at han, af frygt for at lave fejl, ender med at spille en almindelig back. Så er hele fleksibiliteten væk, og du ender i stedet med at have utroligt mange spillere i forsvaret, hvilket gør det svært at kontrollere kampen med bolden - jeg husker for eksempel en af Argentinas kampe under VM.
MEN. Meget ofte ser man spillere have svært ved at håndtere de mekanismer. Hvis en wingback i 3-5-2 får besked på at holde skarpt øje med en modspiller vil det ofte betyde, at han, af frygt for at lave fejl, ender med at spille en almindelig back. Så er hele fleksibiliteten væk, og du ender i stedet med at have utroligt mange spillere i forsvaret, hvilket gør det svært at kontrollere kampen med bolden - jeg husker for eksempel en af Argentinas kampe under VM.
Venskabskamp mod Man Utd, haha som om.
De skal destrueres! Håber Lambert får sit første mål, tror han føler en stor nervøsitet og pres for at få det første, og det kunne vel ses på hans første brændte straffe i sin professionelle karriere igår. Han skal ikke ind i PL sæsonen med det pres.
De skal destrueres! Håber Lambert får sit første mål, tror han føler en stor nervøsitet og pres for at få det første, og det kunne vel ses på hans første brændte straffe i sin professionelle karriere igår. Han skal ikke ind i PL sæsonen med det pres.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor er Brøndby bare helt forkert sat op, og hvor er Thomas Frank dårlig udi taktik. Det første først. Brøndby mangler fart på de 4-5 offensive pladser. Det så vi mod Brugge, hvor hjemmeholdet uhindret stod med en meget høj backlinje. De havde selvfølgelig læst lektien, men Brugges opstilling viste, at Brøndby ikke ville kunne true dem på fart. Nunez er vel den eneste offensiv spiller i Brøndby, der har fart i støvlerne. Dernæst havde Brøndby ingen plan B mod Brugge. Thomas Frank reagerer alt for sent, og Brugge foretager den første udskiftning, selvom Brøndby er bagud med to pinde. Han viste at han var uerfaren og han så fuldstændig handlingslammet ud ude på sidelinjen. Jeg tror Thomas Frank satsede på at holde nullet, men da Brøndby kom bagud, formåede han ikke at påvirke kampen med ændring af formation eller taktik.
Thomas Frank vælger i en så vigtig kamp, at starte med Alme og thyge fra start, hvilket også viste sig katastrofal. Thomas Frank ændrede både start-11, formation og taktik fra Silkeborg kampen, og det virkede som om spillerne ikke helt vidste hvad de skulle - mht. løb og position.
Derudover er de ufattelig dårlige til dødbolde. Kahlenberg (som efter min mening er ringe), kan ikke slå bolden over første mand. Det virker som om, de ikke har nogle indøvede løb på dødbolde.
Jeg har indtil videre ikke været imponeret af Thomas Frank.
Thomas Frank vælger i en så vigtig kamp, at starte med Alme og thyge fra start, hvilket også viste sig katastrofal. Thomas Frank ændrede både start-11, formation og taktik fra Silkeborg kampen, og det virkede som om spillerne ikke helt vidste hvad de skulle - mht. løb og position.
Derudover er de ufattelig dårlige til dødbolde. Kahlenberg (som efter min mening er ringe), kan ikke slå bolden over første mand. Det virker som om, de ikke har nogle indøvede løb på dødbolde.
Jeg har indtil videre ikke været imponeret af Thomas Frank.
Rashani tilfører fart, hvilket er en af årsagerne til at han købt. Szymanowski, der er en anden hurtig spiller, er skadet for tiden. Så der er ikke kun Nunez.
Da jeg sagde, at Kahlenberg er overvurderet blev jeg hurtigt overfuset. Hvis man ser kampen nu, så er det et glimrende eksempel på hans mangler. Langsom med og uden bold og dårlig i nærkampsdueller.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kahlenberg er klart overvurderet. Han lever på navnet, for at han byder ikke ind med noget som helst. Rashani er da ikke hurtig, og han formår i hvert fald ikke at sætte sit aftryk på kampen (Hobro og Silkeborg). Szymanovski har gjort det fint i den gule trøje.
Men i guder, hvor er Brøndby og Thomas Frank ringe.
Men i guder, hvor er Brøndby og Thomas Frank ringe.
Hobro tager Brøndby under sengen og kører en 2-0'er hjem. Flot flot flot! Hobro 2 sejre ud af 3 nu her i Superligaen. De gør det glimrende.
You'r Never Walk Alone. ///
Selvfølgelig er han en klassespiller. Problemet er når kampene bliver domineret af løbestærke spillere, der vil krige, så falder han naturligt nok igennem. Jeg har altid sat pris på fodboldspillere, der har visioner med bolden og formår at variere deres afleveringsspil. Fair nok at være af Ståle skolen, hvor fysik og disciplin vægtes over alt andet, men det betyder altså ikke, at spillere der ikke excellerer i den stil, er overvurderede og jeg ved ikke hvad. Kan i øvrigt huske en kamp i Parken, hvor Kahlenberg by far var banens bedste - det måtte selv Ståle erkende.
Brøndby skal afstemmes bedre, korrekt. De skal også af med Makienok. Den slags angriber bliver jeg heller aldrig fan af.
Brøndby skal afstemmes bedre, korrekt. De skal også af med Makienok. Den slags angriber bliver jeg heller aldrig fan af.
Nu er der flere der har ytret at Kahlenberg er overvurderet, så det er ikke en selvfølge at Kahlenberg er en klassespiller.
Stupidity now - Insanaty later