Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. aug, 2014 17:24

nrg skrev:
Cynwal skrev:
nrg skrev:
Cynwal skrev:PS: Det er kun kvinder og små børn, som tror der findes noget, som hedder Jinx!
Tjaaa, det er muligt, men kunne man så i det mindste ønske, at nogen kunne holde kæ.. med tilbagevirkende kraft .......igen :P
Whats the problem, din gamle kone :D
Skal du til at hedde: Nille Rynke Gammelnok?
Fedtspiller. Sidder i baghånd og venter med sit svar. Føj! :D
Din gamle sure KÆLLING! Det er sgu da ikke fedtspilleri, i rigtig god tid at sige, at der ikke er noget, som hedder Jinx - OG SÅ FÅ RET!! :D Nille Rynke Gammelnok vil hermed være dit kaldenavn!
Vi SMADRER det PIShold !

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 16. aug, 2014 17:55

Tottenham forsætter sidste season, Piv elendige men alligevel får de skrabet point sammen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 16. aug, 2014 17:55

Jeg tror aldrig, jeg har set en langsommere fodboldspiller end ham målscoreren for Spurs mod West Ham. Av, hvor er han sløv i optrækket. Selv Nolan kunne følge med ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Haekle

Indlæg af Haekle » lørdag, 16. aug, 2014 17:56

Wormie skrev:Tottenham forsætter sidste season, Piv elendige men alligevel får de skrabet point sammen
I det mindste smed Everton samtidig to points.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » lørdag, 16. aug, 2014 18:55

Det er så fryd at scum taber, de er ikke blevet en dyt bedre. De har fået verdens mest defensive træner.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » lørdag, 16. aug, 2014 19:34

Martin E skrev:Det er så fryd at scum taber, de er ikke blevet en dyt bedre. De har fået verdens mest defensive træner.
Med Holland kunne man se lidt ræsonnement i, at han lavede systemskiftet til 3-5-2, men med scums trup in mente ligner det et forkert princip!
De mangler afgjort kvalitet i midterforsvaret - især opspilsmæssigt - og så skal der alligevel 3 på banen ad gangen. Omvendt er der en hulens bunke spillere i offensiven med kant-tendenser, der bliver decideret overflødige i dette system (januzaj, zaha, nani, wellbeck, kagawa...og i mindre grad valencia og overraskende nok young, der tilsyneladende er brugbare som WB's).
Måske er og var mange af disse marginalspillere, og nogle sikkert også på vej videre, men 3-5-2'eren virker overhovedet ikke tilpasset de eksisterende spillere i systemet.....og Hollands væsentligste våben i form af Robbens speed er en regulær mangelvare!

For 5-10 år siden var der en kolossal forskel på scum og os i offensivens hurtighed - den er nærmest spejlvendt nu; skønt :music:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. aug, 2014 20:16

Jeg kan næsten ikke forstå hvad Faxe siger!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 16. aug, 2014 20:19

Fuck sake.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. aug, 2014 20:20

Efter en lang sommerferie havde jeg næsten helt glemt hvor meget jeg hader når konkurrenterne scorer i overtiden!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 16. aug, 2014 20:23

Jeg synes virkelig ikke at Arsenal er særlig gode. Frygter dem overhovedet ikke....
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 16. aug, 2014 20:24

Men indtil videre ser det ud til at være nok med en 2-måls sejr i morgen, for at sætte os på 1. pladsen fra start.

Go Go GO! :)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 16. aug, 2014 20:26

LFC-Aaby skrev:Jeg synes virkelig ikke at Arsenal er særlig gode. Frygter dem overhovedet ikke....

Det gør jeg. Jeg tror også, de er bedre end i sidste sæson når de lige får spillet sig i form. Håber ikke de når, at få købt en angriber og en forsvars spiller.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 16. aug, 2014 20:36

Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg synes virkelig ikke at Arsenal er særlig gode. Frygter dem overhovedet ikke....

Det gør jeg. Jeg tror også, de er bedre end i sidste sæson når de lige får spillet sig i form. Håber ikke de når, at få købt en angriber og en forsvars spiller.
Helt enig. En dårlig start for Arsenal endte som en fremragende start. Uanset, at spillet ikke flød, så er det uhyre vigtigt at få sejren i første kamp. Det gode spil kommer først lidt senere. Og så har Arsenal stadig deres tre verdensmestre på ferie.

Men egentlig en fin start på sæsonen for os. Vi kunne vel ikke have forventet at både Everton og Man Utd ville smide point, mens vi vel alle havde forventet at Arsenal hjemme ville slå Palace.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. aug, 2014 20:48

Jeg synes ikke man på nogen måde skal undervurdere Arsenal, der er kommet langt i en proces mod at skabe et storhold. Jeg vurderer Tottenham til at være en smule efter i en tilsvarende proces. Derudover er United meget naturligt meget langt efter tilsvarende, men de har økonomiske midler til et quick fix.
Og hvis vi skal blive ved at se holdene som værende i processer, så ser jeg Chelsea og City til at være fuldendte. Det er vores i grunden også, dog med det forbehold at vores hold er ungt og at vi skriger efter en angrebsforstærkning.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 16. aug, 2014 20:53

Arsenal tabte åbningskampen sidste år og blev straks afskrevet. Så lad os bare afskrive dem igen, for det holdt jo :)

Men helt ærligt, så tror jeg godt de kan være med helt i toppen hvis de kan holde sig nogenlunde skadefri.

Besvar