Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Rooney med direkte rødt, efter at have sparket Downing ned. Bestemt muligheder for West Ham.
- Bellamy_fever
vi kommer til at ligge under Scum .....
altså ikke verdens bedste sæsonstart...

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Var lige væk. Hvorfor blev WH mål annulleret.
ja vi er nok 12'er efter denne runde. tæt på nedrykning.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hr. Drejer skrev:Var lige væk. Hvorfor blev WH mål annulleret.
Offside på Kevin Nolan.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- JudgeArdaStudge
Slap nu af. Man U har haft det suverænt lettest program indtil videre af de hold, der kandiderer til top 4. Nu venter der dem nogle måneder, hvor de møder Everton, City, Chelsea og Arsenal = En god portion pointtab.Wormie skrev:ja vi er nok 12'er efter denne runde. tæt på nedrykning.
Jeg synes folk glemmer, at vi har haft et relativt svært program (i hvert fald på papiret), hvor vi på kort tid, har mødt City, Tottenham og Everton - Ingen af de respektive kampe garanterer 3 point.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
nææ men 7 point på 6 kampe gør at vi er nød til på et tidspunkt i år at vinde 8-10 kampe i streg og det er bare fucking svært i premier league at gøre.
nu har vi West brom hjemme og QPR ude Hull hjemme, swansea ude og Newcastle ude. det skal give 13 point mindst helst 15, ellers tror jeg ikke vi kan være med om den skide 4 plads.
nu har vi West brom hjemme og QPR ude Hull hjemme, swansea ude og Newcastle ude. det skal give 13 point mindst helst 15, ellers tror jeg ikke vi kan være med om den skide 4 plads.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Du har nok ret, wormie.......et helt point efter scum og spurs og hele tre points efter arsenal (for ikke at snakke om saints og villa) - kan vi ikke få en statistisk opdaering på, om det tidligere er sket, at et hold har hentet sådanne forspring på kun 32 runder?Wormie skrev:nææ men 7 point på 6 kampe gør at vi er nød til på et tidspunkt i år at vinde 8-10 kampe i streg og det er bare fucking svært i premier league at gøre.

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Vi vandt så vidt jeg husker 11 i streg så sent som i foråret..Wormie skrev:nææ men 7 point på 6 kampe gør at vi er nød til på et tidspunkt i år at vinde 8-10 kampe i streg og det er bare fucking svært i premier league at gøre.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Endelig en sejr til Napoli, men Benitez har virkelig ikke overbevist mig om at han skulle være den toptræner mange herinde vil gøre ham til. De har haft en dårlig sæson, og flere af Napolis topspillere bliver bare dårligere og dårligere.
Tevez er heldigvis kommet igang igen derimod. Har altid været en spiller jeg har kunnet lide. Roma bliver også bare bedre og bedre!
Tevez er heldigvis kommet igang igen derimod. Har altid været en spiller jeg har kunnet lide. Roma bliver også bare bedre og bedre!
Napoli har 7 point for 5 kampe. Liverpool har 7 point for 6 kampe. Så er Rodgers da slet ikke en toptræner. Van Gaal er heller ikke en toptræner, da Man Utd kun har 8 point for 6 kampe. Jürgen Klopp har 7 point for 6 kampe med Dortmund, så han er heller ikke en toptræner.
Good pointAJ skrev:Napoli har 7 point for 5 kampe. Liverpool har 7 point for 6 kampe. Så er Rodgers da slet ikke en toptræner. Van Gaal er heller ikke en toptræner, da Man Utd kun har 8 point for 6 kampe. Jürgen Klopp har 7 point for 6 kampe med Dortmund, så han er heller ikke en toptræner.

Kloppite
Ha ha, Henrik. Din evige kamp mod Benitez' færdigheder, er efterhånden legendariske, men de er efterhånden så ensporet, at de får komiske Ali til at virke troværdighenrik1 skrev:Endelig en sejr til Napoli, men Benitez har virkelig ikke overbevist mig om at han skulle være den toptræner mange herinde vil gøre ham til. De har haft en dårlig sæson, og flere af Napolis topspillere bliver bare dårligere og dårligere.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Ganske fin kamp i Paris. Der er åben slagudveksling som de siger 

Enig. Super kamp i Paris
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail