Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Spurs var heldige igen, men tabte trods alt 2 point.
Vi SKAL være der Idag!!
Vi SKAL være der Idag!!
- JudgeArdaStudge
Pointtab til Spurs og tæt på nederlag, hvis ham Kane ikke havde divet til sidst. Umiddelbart tror jeg ikke, vi skal frygte Spurs i top 4 kampen. De er ikke værdige til at ligge hvor de gør og det begynder vi at se tegn på nu.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Arrrggg....det straffe var vist OK. Men torskedumt af Song at give dommeren chancen for at fløjte det.JudgeArdaStudge skrev:Pointtab til Spurs og tæt på nederlag, hvis ham Kane ikke havde divet til sidst. Umiddelbart tror jeg ikke, vi skal frygte Spurs i top 4 kampen. De er ikke værdige til at ligge hvor de gør og det begynder vi at se tegn på nu.
Uafgjort var nu mit drømme resultat her, da vi så holder WH lidt på afstand.
Men en sejr til os vil være fantastisk, med rundens udvikling.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
- JudgeArdaStudge
Uafgjort er ganske udmærket ja, eftersom de jo var på hjemmebane mod West Ham og spiller stadig som en pose nødder og har gjort det hele sæsonen. Men et nederlag havde jeg hellere taget, for jeg frygter heller ikke West Ham i top 4 kampen, selvom de gør det godt.Highspeed skrev:Arrrggg....det straffe var vist OK. Men torskedumt af Song at give dommeren chancen for at fløjte det.JudgeArdaStudge skrev:Pointtab til Spurs og tæt på nederlag, hvis ham Kane ikke havde divet til sidst. Umiddelbart tror jeg ikke, vi skal frygte Spurs i top 4 kampen. De er ikke værdige til at ligge hvor de gør og det begynder vi at se tegn på nu.
Uafgjort var nu mit drømme resultat her, da vi så holder WH lidt på afstand.
Men en sejr til os vil være fantastisk, med rundens udvikling.
Han diver dog stadig, præcis som i kampen mod os, selvom det er klodset af Song at gå så ihærdigt efter at fange ham. Han er i øvrigt ret så ulækker at se på ham Kane. Ham kan jeg ikke lide.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Kane kan jeg heller ikke lide. Endnu mindre efter i dag.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Kane kan jeg heller ikke lide. Endnu mindre efter i dag.
Tell me about it...
Men jeg nu bedre lide ham, fremfor RVP og Costa. Men helt enig han er røv irriterendeEmmy skrev:Kane kan jeg heller ikke lide. Endnu mindre efter i dag.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
- TomViolence
- Alder: 36
Mon ikke også, at en del af Liverpool-spillerne havde faldet let i den situation?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, han faldt påfaldende let, men til gengæld kan man vel argumentere for, at der kunne være fløjtet offside ved WHUs andet mål, og så går det nogenlunde lige op. Jeg havde gerne på forhånd solgt kampen for uafgjort, men selvf er det da ærgerligt at de udligner så sent. Under alle omstændigheder er det nu op til os selv at gøre det til en rigtig drømmerundeJudgeArdaStudge skrev:Pointtab til Spurs og tæt på nederlag, hvis ham Kane ikke havde divet til sidst. Umiddelbart tror jeg ikke, vi skal frygte Spurs i top 4 kampen. De er ikke værdige til at ligge hvor de gør og det begynder vi at se tegn på nu.

Er der i øvrigt andre end mig der synes at WHU har en rigtig fin keeper i ham der Adriaan? Kunne han være et emne for os?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Alder: 37
Helt enig, han spiller bare i den forkerte klubSivi skrev: Jeg kan nu godt li Kane, synes han er en rigtig fin spiller

Men rigtig flot arbejde af Spurs at udvikle ham.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Sv: Dagens Kampe
Du har fuldstændig ret. Jeg undskylder! Mener imidlertid stadig det jeg skrev.JudgeArdaStudge skrev:Øh, det der har jeg ikke skrevet! Det en ommer, Cynwal.Cynwal skrev:Skal vi ikke lige være enige om, at Real Madrid lever på bystyrets nåde, med den pris der blev betalt for deres træningsanlæg. Havde det ikke været for den kapitalindsprøjtning, havde Real levet fra hånden i munden på bankernes nåde.JudgeArdaStudge skrev: De skal snarere i bås med Bayern München, Barcelona og Real Madrid.
Vi SMADRER det PIShold !