Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg vidste, der måtte være en grund til det kvalme og mavebesvær, jeg har haft hele dagen 

nu kommer der alle mulige tosser fra ot.dk og ødelægger stemningen herinde fuldstændig.. 

Boro 8-1 City Slut
Det er sgu en af de vildeste resultater i mands minde.
det har du sku ret i, men intet overgår 8-0 mod BesiktasChinGanMew skrev:Boro 8-1 City Slut
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Fanme ikke godt nok - Wigans formand Dave Whelan udtalte før kampen mod united, at han ønskede at united ville blive mestre. Og han fik nok al mulig støtte hos deres fjols til træner....
http://www.teamtalk.com/football/story/ ... 46,00.html
http://www.teamtalk.com/football/story/ ... 46,00.html
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Det resultat alene burde være nok til at få Eriksson fyret. I det hele taget burde enhver træner, der kan føre sit hold ud i at lukke 8 ind mod 'Boro, tage sin stilling op til overvejelse.ChinGanMew skrev:Boro 8-1 City Slut
Jeg ved i øvrigt ikke om SGE er blevet fyret i ManCity endnu, det sidste jeg hørte var, at han ville få sparket ved sæsonens slutning.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Der er et meget interessant program på DR2 lige nu.
Kultur guiden, virker som noget der har mere interesse end at se de forbandede (indsæt selv passende ord her!) løfte pokalen.
Kultur guiden, virker som noget der har mere interesse end at se de forbandede (indsæt selv passende ord her!) løfte pokalen.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Et eller andet sted så har de fortjent det - uanset hvordan og hvorledes det irriterer os. Fakts er de har scoret flest mål, og færrest er gået ind. De har fået flest point og har en ganske homogen trup, hvor selv de svageste bliver hevet op til mesterskabsniveau.Superdaniel skrev:Og så blev Scum mestre igen igen
Ærgerligt og trist, men ganske sandt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja Hekkem har desværre ret i det han skriver 

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Heskey er skyld i alt det her.LFC Søren skrev:Ja Hekkem har desværre ret i det han skriver
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Det kræver stadig, at Bolton ikke havde udlignet i dag. Ellers var scum stadig blevet mestre.LarsU skrev:Heskey er skyld i alt det her.LFC Søren skrev:Ja Hekkem har desværre ret i det han skriver
Man skal jo være optimist. Men helt ærligt: Tror du selv på den?Guffi182 skrev:Så må vi hellere få den nummer 19 sæsten år
Ikke overrasket men dybt skuffet over at Scum vandt deres titel nummer sytten i dag. Vi bliver simpelthen nødt til at være vinde nummer nitten næste sæson selvom det næppe er realistisk. Bundkampen blev yderst interessant med sejre til både Reading, Fulham og Birmingham men endte altså med at Fulham reddede sig med en slutspurt som overgik West Hams i sidste sæson. 8-1 nederlaget til Manchester City betyder nok endegyldigt farvel til deres manager. Det eneste der bare kan redde en lille smule af denne sæson nu er hvis Chelsea kan besejre Scum i Moskva.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Nå, jeg har fulgt så lidt med i dag, at jeg rent faktisk troede, at Chelsea vandt - jeg så i hvert fald, at de var foran på et tidspunkt.AJ skrev:Det kræver stadig, at Bolton ikke havde udlignet i dag. Ellers var scum stadig blevet mestre.LarsU skrev:Heskey er skyld i alt det her.LFC Søren skrev:Ja Hekkem har desværre ret i det han skriver
Nå, men op i møllen med det hele.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."