Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » fredag, 06. mar, 2015 20:12

scum is scum is scum

Får Cisse 7 dage bør evans få 10. 7 for at spytte (først) og 3 for at lyve og ikke ville stå ved sit elendige forbillede for andre.

nuff said
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 06. mar, 2015 22:22

Spytter Cisse også? Det er tydeligt at John "jeg kunne aldrig finde på at spytte på nogen" Evans spytter efter Cisse, men jeg synes ikke at jeg kan se at Cisse spytter.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 06. mar, 2015 22:59

Mads T. skrev:Spytter Cisse også? Det er tydeligt at John "jeg kunne aldrig finde på at spytte på nogen" Evans spytter efter Cisse, men jeg synes ikke at jeg kan se at Cisse spytter.
eftersom han selv har erkendt det, må man gå ud fra der er noget om det ;)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 06. mar, 2015 23:45

AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:Jeg venter i øvrigt med spænding på at se hvor mange dage i skyggen Evans får for at spytte på en modspiller.

Det må vel takseres til resten af sæsonen, med tanke på de karantæner Suarez fik for "ting der ikke hører hjemme i fodbold".. ?

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... teri-krig/
Der skal selvfølgelig ses bort fra at Cissé forinden har hamret knopperne direkte på hans ankel og efterfølgende også sparket ud efter ham, ikke sandt?
Cisse skal også have en straf, men Cisse er jeg pænt ligeglad med da han ikke spiller i en lorteklub med legendarisk dommertække.

Suarez blev også mishandlet af Ivanovic i en hel kamp inden han bider ham - det ændrede ingenting for ham, nøjagtig som det naturligvis ikke bør ændre noget i straffen for Evans.

Tværtimod mener jeg at Evans' tydelige ligegyldighed overfor svineriet og hans totale mangel på anger bør fordoble hans karantæne.

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » lørdag, 07. mar, 2015 12:22

7 dage til Cisse og 6 dage til Evans. Cisse får en ekstra dag grundet dårlig opførsel tidligere på sæsonen.

Begge spillere misser kampene mod os, så det er jo meget godt.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 07. mar, 2015 12:27

Mads T. skrev:7 dage til Cisse og 6 dage til Evans. Cisse får en ekstra dag grundet dårlig opførsel tidligere på sæsonen.

Ja for os. Jeg får myllerbæ hver gang jeg ser Evans i startopstillingen.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » lørdag, 07. mar, 2015 12:32

AllanShore skrev:
Mads T. skrev:7 dage til Cisse og 6 dage til Evans. Cisse får en ekstra dag grundet dårlig opførsel tidligere på sæsonen.

Ja for os. Jeg får myllerbæ hver gang jeg ser Evans i startopstillingen.
Tænkte egentlig også mest på Cisse. Det betyder ikke så meget hvem i smider i jeres forsvar.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 07. mar, 2015 12:56

Haha!

Men fedt at se retfærdigheden sker fyldest, og Evans ikke kan snyde sig væk fra sin vamle opførsel denne gang. Det havde jeg sgu ikke regnet med!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 07. mar, 2015 13:18

kan lige forestille mig han spyttede på en Liverpool spiller..... Sakho eksempelvis.. eller Hendo.. :shock:
manden ville jo forsvinde sporløst og aldrig blive fundet igen

og så Scums reaktioner på det... spilleren benægter.. MANAGEREN benægter, og nogle af fansenes reaktion
Ej så skrid dog af helvedes til. Det er jo typisk nu hvor han faktisk havde spillet en god kamp. 7 og 6 dage er helt åndsvagt. Har de spist lort til morgenmad. Så er det sgu hellere ikke værre. Der er fandme blevet spyttet tit i mange ligaer, uden at der er blevet gjort noget ved det, fordi det ikke har fået fokus ligesom Evans og Cisse. Det er højst sandsynligt fordi at FA vil sætte et eksempel og derved få det til at stoppe.
ja sikke en uretfærdighed.. at spytte en anden mand er noget af det mest nedværdigende man kan gøre (og næst efter karriere og helbredstruende tacklinger (Evans.....) det værste jeg ved)
hvisse ting hører ikke til på en fodboldbane; slagsmål mellem spillere, små svinestrager, film osv. men at spytte en anden mand hører sig ikke til NOGLE steder.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 07. mar, 2015 14:03

Det bedste ved det indlæg er helt klart: "Det er højst sandsynligt fordi at FA vil sætte et eksempel og derved få det til at stoppe". Det er fandme da også for ringe, at de ikke vil have, folk render og spytter på hinanden.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 07. mar, 2015 16:01

Fint at Cisse ikke er med, han er stort set den eneste Toons-spiller der kan score mål. Om Evans er med eller ej er underordnet, måske kan man endda argumentere for at Scum-forsvaret er svagere MED ham end UDEN, såehhh... :dontknow:

Er i øvrigt QPR-fan i et par timer nu... :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 07. mar, 2015 16:03

Bellamy_fever skrev:kan lige forestille mig han spyttede på en Liverpool spiller..... Sakho eksempelvis.. eller Hendo.. :shock:
manden ville jo forsvinde sporløst og aldrig blive fundet igen

og så Scums reaktioner på det... spilleren benægter.. MANAGEREN benægter, og nogle af fansenes reaktion

ja sikke en uretfærdighed.. at spytte en anden mand er noget af det mest nedværdigende man kan gøre (og næst efter karriere og helbredstruende tacklinger (Evans.....) det værste jeg ved)
hvisse ting hører ikke til på en fodboldbane; slagsmål mellem spillere, små svinestrager, film osv. men at spytte en anden mand hører sig ikke til NOGLE steder.
Skrtel... :gunfire:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » lørdag, 07. mar, 2015 16:30

Johnny Football skrev:
Er i øvrigt QPR-fan i et par timer nu... :love3:
De gør det sgu Okey ..mangler lige et par kasser :gunfire:
Mvh

Lasse

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 07. mar, 2015 16:42

Endnu et åbenlyst straffespark som ikke bliver dømt.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 07. mar, 2015 16:43

Både et offside mål og et manglende straffespark til QPR. Hader Tottenham. :wall:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar