Han fakede en skade, da han skulle hjem og se LFC - Blackburn.Johnny Football skrev:Så lige at Daniel Agger igen-igen måtte udgå. Nogen der fik med hvad der var sket med ham?
Hans krop er åbenbart helt slidt op, det var vel trods alt det bedste at han ikke blev på Anfield.
Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nå ja selvfølgelig...Robbie_God_Fowler skrev:Han fakede en skade, da han skulle hjem og se LFC - Blackburn.Johnny Football skrev:Så lige at Daniel Agger igen-igen måtte udgå. Nogen der fik med hvad der var sket med ham?
Hans krop er åbenbart helt slidt op, det var vel trods alt det bedste at han ikke blev på Anfield.

Og Brøndby halv- undskyld kvarthjernerne på tribunen er i gang igen. Mønter, lightere etc i nakken på Stephan A...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
I aller højeste grad, var det et godt salg. Mener han fik 8-9 kampe i efteråret i BIF, så mon ikke det i bedste fald ville være blevet 1½-2 kampe i LFC, da han spiller når han bare er det mindste fit i Brøndby, fornemmer jeg.Johnny Football skrev: Hans krop er åbenbart helt slidt op, det var vel trods alt det bedste at han ikke blev på Anfield.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Han fik et ildebefindende.
I øvrigt en rigtig underholdende kamp. Jeg havde ellers overbevist mig selv om at dansk fodbold var noget skrammel.
Og jeg forstår ikke folk, der smider med lightere; de kommer jo bare til at gå rundt mange timer efter og spørge tilfældige mennesker "om man ikke lige har lidt ild.
I øvrigt en rigtig underholdende kamp. Jeg havde ellers overbevist mig selv om at dansk fodbold var noget skrammel.
Og jeg forstår ikke folk, der smider med lightere; de kommer jo bare til at gå rundt mange timer efter og spørge tilfældige mennesker "om man ikke lige har lidt ild.
Fan af Manchester United
-
Jeg tror kun hans storhed bliver opfattet 100% den dag han stopper! Jeg var på Camp Nou, da han fik debut. Glemmer aldrig suset og forventningens glæde
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Jesper, du siger, at du også har oplevet Maradona. Hvordan vil du sammenligne de to? Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan Messi ikke allerede nu kan betegnes som den bedste nogensinde.
Fan af Manchester United
Ham har jeg ikke oplevet live i sin storhedstid. Kun til showkampe.
Det er vist verdens længste diskussion, du nu vil ud i. To tidsaldre. Maradona er det mest rene talent, jeg nogensinde har set. Kunne ting, andre vil kunne lave.
Det er vist verdens længste diskussion, du nu vil ud i. To tidsaldre. Maradona er det mest rene talent, jeg nogensinde har set. Kunne ting, andre vil kunne lave.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hæsblæsende start på Lazio-Fiorentina. Serie A er ikke så god, som den har været, men den er IKKE kedelig.
I går var Napoli-Inter også ganske underholdende, og som altid mellem de to klubber med mange mål.
I går var Napoli-Inter også ganske underholdende, og som altid mellem de to klubber med mange mål.
Man Utd vs Arsenal.
Førsteprioritet: Uafgjort og omkamp på Emirates.
Andenprioritet: Arsenal kører Man Utd på røv og albuer ud af FA Cup'en med en kæmpe og ydmygende sejr.
Andenprioritet: Arsenal kører Man Utd på røv og albuer ud af FA Cup'en med en kæmpe og ydmygende sejr.
Kloppite
Solgttexy skrev:Man Utd vs Arsenal.

Ja, det ville være rigtig godt med uafgjort. Specielt nu hvor vi selv skal i omkamp.
En kamp der bærer tydeligt præg af, at de to angreb er ualmindeligt meget bedre en de to forsvar. Der er ingen balance på man. utds hold, når de forsvarer, mens de ser skarpere ud offensivt. Arsenals kvartet bestående af Cazorla, Özil, Ox og Sanchez er bare pisse skræmmende, mens Welbeck er alt andet end det. Giroud er klart bedre.
Liverpool Football Klopp
Helt enig, bortset fra, at mener Özil er ligeså pivringe som Welbeck....AndreasN skrev:En kamp der bærer tydeligt præg af, at de to angreb er ualmindeligt meget bedre en de to forsvar. Der er ingen balance på man. utds hold, når de forsvarer, mens de ser skarpere ud offensivt. Arsenals kvartet bestående af Cazorla, Özil, Ox og Sanchez er bare pisse skræmmende, mens Welbeck er alt andet end det. Giroud er klart bedre.