Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
92 km/t? Jeg er da ret sikker på, at Coutinhos mål mod Soton blev målt til over 100? Det virker besynderligt, hvis det "kun" er 92 km/t for mit vedkommende, men jeg er langt fra ekspert selvfølgelig. 

Liverpool Football Klopp
-
Shane Long er én af de største cheats i Premier League. Diver konstant og benytter sig af små unoder til at bringe sig selv i en fordelagtig position.
Cuadrado har vel ikke sat en fod rigtigt i sit indhop. Egentlig burde man have håbet på en Chelsea-sejr, men det er godt nok en svær øvelse at holde med dét hold, så faktisk et ganske spiseligt resultat.
- Bellamy_fever
Sad også flere gange og bandede over Southhampton ikke afsluttede mere, og skældte ud over jeg syntes de tøvede for meget ... Indtil det gik op for mig at optimalt skulle Ch€£$ki vinde... 2 minutter efter glemte jeg det igen og heppede på Southampton.. Underlig følelsemawope skrev:Cuadrado har vel ikke sat en fod rigtigt i sit indhop. Egentlig burde man have håbet på en Chelsea-sejr, men det er godt nok en svær øvelse at holde med dét hold, så faktisk et ganske spiseligt resultat.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Kan ikke helt blive klog på hvad et godt resultat er i næste kamp. Hader United, men Spurs kunne sættes af, hvorefter vi selv kunne ordne scum. Uafgjort er vel det bedste
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Nej, et nederlag til Manu er ALTID det bedste.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Ja, sådan har jeg det også. Selv i sidste sæson hvor vi kæmpede med City og Chelsea om mesterskabet kunne jeg ikke lade være med at sidde og smile lidt, da City bankede de røde fra Manchester med 3-0.nrg skrev:Nej, et nederlag til Manu er ALTID det bedste.
Ser ud til en sejr imorgen bliver virkelig vigtig!!
- Bellamy_fever
Hvordan kan Spurs ligge så højt i tabellen ? De er det ENESTE hold i denne sæson som har fået Scum Til at ligne et seriøst PrL hold.. Forstår det simpelthen ikke... 2 gange nu
Jeg giver Peter Kjær skylden for, at Man Utd leger med Spurs. Han jinxede den kamp totalt ved at slagte Man Utd i optakten.
Frustrerende, at se på. Kom nu i gang Kane og Eriksen.
Frustrerende, at se på. Kom nu i gang Kane og Eriksen.
Kloppite
De dårligste 30 minutter fra et subtop-hold, jeg har set. Manu spiller dog ikke dårligt. Man savner helt Van Persie, Di Maria og især Evans.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- Bellamy_fever
Typisk de skiderikker for tanket selvtillid lige inden vores kamp.. Har mistet interessen for kampen.. Kan kun håbe LVG for endnu en blødning og skifter tonsillerne ud, "because, reasons.."
Har united for en gangs skyld været gode, eller er det Tottenham som har været helt væk?
Det skal vi nok få pillet ud af dem igenBellamy_fever skrev:Typisk de skiderikker for tanket selvtillid lige inden vores kamp.. Har mistet interessen for kampen.. Kan kun håbe LVG for endnu en blødning og skifter tonsillerne ud, "because, reasons.."

En meget skidt runde for os. De hold foran os i kampen om top 4 vinder sikre sejre over hold, som man kunne have håbet ville være i stand til at tage point fra dem.
Nu er vi godt nok pressede imod Swansea. Hvis vi efter denne runde har 4-5 point op til 4. pladsen, så kan Man Utd (Gud forbyde det) definitivt dræbe vores top 4 håb på Anfield. Hold da op, hvor frygter jeg pludselig vores kamp imod Swansea.
Nu er vi godt nok pressede imod Swansea. Hvis vi efter denne runde har 4-5 point op til 4. pladsen, så kan Man Utd (Gud forbyde det) definitivt dræbe vores top 4 håb på Anfield. Hold da op, hvor frygter jeg pludselig vores kamp imod Swansea.
Kloppite