Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Bayern må om muligt levere endnu bedre. 5-0 efter 40 min. AV de spiller godt!Jesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
YNWA
Det kan umuligt være bedre end i MünchenJesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
"We're not racist, we only hate the mancs"
Bayerns 3-0 mål er det bedste mål jeg har set meget meget længe... starter med klasse aflevering fra Thiago til Lahm, sublimt overblik videre, og Müllers berøring videre til Lewandowski er ren verdensklasseEmmy skrev:Det kan umuligt være bedre end i MünchenJesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst

En anden Jesper (Grønkjær) sagde nøjagtig det samme om første halvleg - i München.Jesper skrev:Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Det er da bare skønt i grunden. At vi får de her fodboldgaver. Uanset hvad så er Neymars første mål begrundelse nok til hvorfor jeg elsker fodbold. Iniestas assist er kunstAJ skrev:En anden Jesper (Grønkjær) sagde nøjagtig det samme om første halvleg - i München.Jesper skrev:Jeg ser Barcelona. Det er årets bedste niveau i en halvleg med et guddommeligt mål som prikken over i'et. Ren kunst
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bayern er lige et niveau over Liverpool 

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Men vi har en bedre medicinsk stabHr. Drejer skrev:Bayern er lige et niveau over Liverpool

Vi SMADRER det PIShold !
Hvor spiller Bayern dog bare fantastisk fodbold!
Det er imo den samlede pakke.... pres, kreativitet, vilje, gejst, afventende, kontra.... alt sammen i en skøn sammenblanding....
Og de virker som et hold, der vil spille med og for hinanden..... ikke nogen krukker...
Fornøjelse at se på. Håber de går hele vejen.....
Det er imo den samlede pakke.... pres, kreativitet, vilje, gejst, afventende, kontra.... alt sammen i en skøn sammenblanding....
Og de virker som et hold, der vil spille med og for hinanden..... ikke nogen krukker...
Fornøjelse at se på. Håber de går hele vejen.....
Jeg er bestemt ikke fan af Bayern, Vel snarere tværtimod. Men det de viste i aften, var noget af det mest imponerende, jeg længe har set. Det imponerede mig mere end så mange andre fantastiske præstationer af verdensklasse mandskaber, fordi det var en HOLD-præstation af dimensioner. Bayern spillede med mange fremragende fodboldspillere, men uden stjernerne Robben, Ribery og Schweinsteiger. Og selv uden holdets nok allerbedste spillere leverede de nok holdets allerbedste kamp i mange år.
Imponerende.
CL 2015. Uanset hvornår de mødes, så skal vinderen findes imellem Bayern og Barca. Verdens pt bedste hold imod verdens pt bedste offensiv. Eller i min lille forskruede verden... Alonso imod Suarez (ved ikke hvorfor Reina, Mascherano og Arbeloa ikke tæller).
Imponerende.
CL 2015. Uanset hvornår de mødes, så skal vinderen findes imellem Bayern og Barca. Verdens pt bedste hold imod verdens pt bedste offensiv. Eller i min lille forskruede verden... Alonso imod Suarez (ved ikke hvorfor Reina, Mascherano og Arbeloa ikke tæller).
Kloppite
Måske fordi Arbeloa er Real Madrid spiller? :i
For meget rødvin....AndersF skrev:Måske fordi Arbeloa er Real Madrid spiller? :i
Kloppite
Så det vel i aften at Juventus og AtL Madrid går videre fra CL. Bayern & Barca to kampe i går var to klasse bedre end modstanderen.. Målrig Madrid- derby Kvartfinale vi kommer i møde - det er helt sikkert, at Atl Madrid kommer til at lave mål .. Real med Pepe-Kroos på midtbanen, er da sløvt med Hernandez helt fremme.. Dog kan Ronaldo lave en meeeeen Atl Madrid når og lave 2 mål inden da
( God kamp!) 

You'r Never Walk Alone. ///
Jeg elsker simpelhen Atletico Madrid spillernes attitude og gejst. Det er lige nøjagtigt den mentalitet, du gerne vil se fra dit hold. Samtlige spillere er parate til at gøre alt, hvad der skal til for vinde - og de går lige til grænsen, selvom Werge og Mølby meget gerne vil have det til at lyde som om, de går efter at slå dem ihjel hele tiden.
Liverpool Football Klopp
Dagens Kampe
Ja okay. Det fik jeg så lige skrevet. Tåbeligt at hoppe ind med løftet ben, når man har et gult, selvom Ramos da også bare er en kælling på en fodboldbane.
Liverpool Football Klopp