Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Larry Dillman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Larry Dillman » søndag, 26. apr, 2015 17:53

AndreasN skrev:Er det kun mig, der synes, der er kæmpe stort straffe til Oscar? Mølby og NCF nævner det knap nok, men jeg kan omvendt se, at engelske journalister på Twitter er enige med mig. For mig at se, så er der slet ikke noget at diskutere.
Tjah....jeg forstår fint, hvad Oliver reagerer på - og han står max 1 meter fra situationen! Cazorla trækker benet tilbage, og Cesc styrter dramatisk omkuld........at den langsomme gengivelse viser, at der er en mindre kontakt, synes jeg ærlig talt bliver annulleret af Cescs svanedød (selvom urinhos spillere selvfølgelig ikke filmer...)

Edit: Uups - ser nu at du skriver Oscar :doh1: ....men tror egentlig, at min pointe er den samme. Minimal håndsberøring på skulderen og et øjeblikkeligt fald - og synes nok, at benkontakten virker noget tilfældig? Men så muligvis ikke godt nok efter i dén situation :aliboronz1:

Ekstra edit:....Og hvis du mener målmandens nedslagtning af Oscar er jeg nok enig - minder om den gode gamle Cech mod Baros-situation i CL semien 2005, hvor vi i stedet jo blev belønnet med lil luis' dejligt kontroversielle scoring :music: ...(og så heldig var chelski så ikke - heller ikke denne gang!!!)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 26. apr, 2015 18:27

AndreasN skrev:Er det kun mig, der synes, der er kæmpe stort straffe til Oscar? Mølby og NCF nævner det knap nok, men jeg kan omvendt se, at engelske journalister på Twitter er enige med mig. For mig at se, så er der slet ikke noget at diskutere.
Der er kæmpe straffe, meget farligt spil af Ospina. Et rødt kort havde ikke været overdramatiseret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 26. apr, 2015 18:43

Haha, Larry Dillman. Tredje gang er lykkens gang - er det ikke det, man siger? ;-)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » søndag, 26. apr, 2015 20:54

Lækkert Randers ...tillykke til Midtjylland
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 28. apr, 2015 23:27

Lahm og Xabi laver "en Terry" i straffe afgørelsen, vildt at det kan ske 2 gange i træk i samme straffe konkurrence :shock: . SÅDAN Dortmund, ikke at jeg hader BM, men holdt med under dog´en idag
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 29. apr, 2015 00:08

Vanvittig straffesparkskonkurrence ja. Jeg under helt sikkert også Dortmund en finaleplads på Klopps sidste dag, inden han drager til Liverpool.
Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 29. apr, 2015 07:48

AndreasN skrev:Vanvittig straffesparkskonkurrence ja. Jeg under helt sikkert også Dortmund en finaleplads på Klopps sidste dag, inden han drager til Liverpool.
Like :army10:

Jeg er nu officielt på Klopp-holdet.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 29. apr, 2015 11:03

AJ skrev:
AndreasN skrev:Vanvittig straffesparkskonkurrence ja. Jeg under helt sikkert også Dortmund en finaleplads på Klopps sidste dag, inden han drager til Liverpool.
Like :army10:

Jeg er nu officielt på Klopp-holdet.
Jeg må efterhånden også melde mig i koret, selvom jeg godt kan lide Rodgers. Jeg tror, at Klopp vil kunne tiltrække bedre spillere og han har mere erfaring med europæisk fodbold. Er erstatningen Benitez eller De Boer, mener jeg dog vi er bedre stillet med Rodgers.

Brugeravatar
AndreasN

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 29. apr, 2015 12:27

Ja, helt enig. Jeg tror ikke, Benitez eller De Boer vil rykke os betydeligt, men det tror jeg i den grad, Klopp ville. Jeg har bare en fornemmelse af, at han passer perfekt ind i Liverpool både som person og som træner - vi har spillere, der passer ind i hans koncept, så som jeg har sagt før, så behøver vi langt fra at give truppen en overhaling. Tre, måske fire, spillere og Klopp, så synes jeg altså, vi står rigtig skarpt.

Det gør også ondt på mig at måtte sande, at min tro på Rodgers falmer. Jeg kan pisse godt lide ham (omend jeg er lidt træt af "we showed great character!"), men om han kan tage klubben den sidste vej til toppen tvivler jeg desværre på.

Om to-tre år kan vi måske stå og sige, at Kenny trak os ud af suppedasen, Rodgers førte os mod toppen og Klopp fik os til toppen. Det er helt klart drømmen for mig - hvis vi så står om to år og siger, at Rodgers tog os til toppen, så gør det bestemt heller ikke noget. Eller bare hvilken somhelst træner for den sags skyld.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Weissert
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Indlæg af Weissert » onsdag, 29. apr, 2015 22:36

Kan vel nærmest gratulere CSKA London med mesterskabet. Medmindre selvfølgelig Arsenal vinder de resterende kampe, og CSKA sætter points til.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. apr, 2015 22:58

Weissert skrev:Kan vel nærmest gratulere CSKA London med mesterskabet. Medmindre selvfølgelig Arsenal vinder de resterende kampe, og CSKA sætter points til.
Det hedder: "London Bus Hire"
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. apr, 2015 01:55

Der er en overvejende sandsynlighed for, at vi skal give dem en "guard of honour" på Stamford Bridge. Hvor ville det dog være helt igennem forfærdeligt at applaudere de fans, der buhede under et minuts stilhed for Hillsborough-ofrene. Jeg håber virkelig, vores fans boykotter igen eller giver dem en ordentlig piftetur skulle det ske.
Liverpool Football Klopp

mawope

Indlæg af mawope » torsdag, 30. apr, 2015 11:18

Slet venligst denne post.
Senest rettet af mawope torsdag, 30. apr, 2015 11:36, rettet i alt 2 gange.

mawope

Indlæg af mawope » torsdag, 30. apr, 2015 11:20

Slet bare dette indlæg. Dobbelpost.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. apr, 2015 11:38

Jeg er slet ikke uenig med dig, mawope. Jeg synes, du har mere eller mindre ret i alle dine pointer, og det var fra min side ren og skær fornemmelse, når jeg siger, jeg tror, at Klopp vil være et bedre valgt end Benitez og De Boer.
Liverpool Football Klopp

Besvar