Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Bellamy_fever

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. maj, 2015 15:38

Cynwal skrev:Det er edderm... mærkeligt at sidde, og næsten holde med London Bus Hire i en kamp mod Crystal Palace :shock:
OT: man er altså velopdragen når man 'censurere' ordet "edermame" væk :)

Jeg har det fint med at 'holde med' dem. de er alligevel så langt foran så de er ikke relevante for vores spil i sig selv, men kan være vigtigt at de for taget mere selvtillid ud af CP. den anden vej rundt tvivler jeg på for en effekt - Ch€£$ki må forventes at være så profesionelle at de kan holde fokus, selvom de er blevet mestre. Der er trods alt stadig fans der har betalt for deres biletter. og hvilken bedre måde at fejre et mesterskab på Anfield end ved at vinde.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. maj, 2015 16:15

Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev:
Takker - Men som selvudnævnt Chief Whip i Den Sorte SKole bliver jeg nødt til at indskærpe, at besværgelsen skal staves med dobbelt "d" (hvilket straks sætter gang i associationerne ;) )
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. maj, 2015 16:24

undskyld :oops:

tillykke til de blå, klart bedste hold i denne sæson

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. maj, 2015 16:24

Tillykke til Chelsea med et yderst fortjent meskerskab. Man kan sige meget om Mourinho - og det meste af det passer - men han er en mester i organisation og motivation.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. maj, 2015 16:28

Det bedste ved kampen var, at Grønkjær kom til at kalde dem for Chelski.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 03. maj, 2015 16:36

Så skete det... Liverpool skal danne æresport for Chelsea.

Jose M antyder godt nok at han ikke føler behov for æresporten, men Liverpool kan ikke undslå sig. Andet vil være 'bad sportsmanship´.
Og selvfølgelig ønsker Jose at Liverpool danner æresport, det er blot mandens sædvanlige arrogance og rablen vi ser her..
I øvrigt har Jose råbt op om manglende respekt for Chelsea det meste af sæsonen, den kan han så af Liverpool kan man sige. :(

Total ydmygelse på en i forvejen dårlig sæson...
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. maj, 2015 16:42

jørgen lk skrev:Så skete det... Liverpool skal danne æresport for Chelsea.

Jose M antyder godt nok at han ikke føler behov for æresporten, men Liverpool kan ikke undslå sig. Andet vil være 'bad sportsmanship´.
Og selvfølgelig ønsker Jose at Liverpool danner æresport, det er blot mandens sædvanlige arrogance og rablen vi ser her..
I øvrigt har Jose råbt op om manglende respekt for Chelsea det meste af sæsonen, den kan han så af Liverpool kan man sige. :(

Total ydmygelse på en i forvejen dårlig sæson...
se det på den positive side, det er trods alt ikke en af Manchester klubberne.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. maj, 2015 17:00

Jeg havde sgu gerne gjort for City, men Chelsea, Arsenal og man.utd.? Fandme nej.

Desværre har Rodgers bekræftet, at det kommer til at ske.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 03. maj, 2015 17:08

Føj!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. maj, 2015 17:24

AndreasN skrev:Jeg havde sgu gerne gjort for City, men Chelsea, Arsenal og man.utd.? Fandme nej.

Hvorfor egentlig? må da erkende jeg personligt også har et større antiparti for Chelsea end City, MEN City er jo en klub af Manchester, hvilket er hele grundlaget for hadet mellem Scum og Liverpool, som jeg forstår det ihvertfald.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. maj, 2015 17:44

Bellamy_fever skrev:
AndreasN skrev:
MEN City er jo en klub af Manchester, hvilket er hele grundlaget for hadet mellem Scum og Liverpool, som jeg forstår det ihvertfald.
Konflikten mellem byerne, skal bl.a. findes i følgende: Manchester blev en førende industriby ifm. den industrielle revolution, men led under ikke at have havneadgang andre steder end gennem havnen i Liverpool. Liverpool by tog sig således (godt) betalt, for at håndtere varer som blev afskibet via Liverpool. I august 1885 gik Manchester så i gang med at forbinde naturlige vandveje med en kanal, som kunne tage tung skibstrafik, og denne blev indviet i januar 1894. Dette førte til en nedgang i indkomstgrundlaget for Liverpool by, og har således lagt kimen til det anstrengte forhold mellem de to byer. http://en.wikipedia.org/wiki/Manchester_Ship_Canal
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 03. maj, 2015 18:11

Cynwal skrev:Tillykke til Chelsea med et yderst fortjent meskerskab. Man kan sige meget om Mourinho - og det meste af det passer - men han er en mester i organisation og motivation.
Enig, og jeg tænker da på 2 ting i den forbindelse. Vi spillede nogle meget underholdende og lige kampe mod Chelsea i denne sæson (og mange andre før det), hvilket vidner om, at der ER kvalitet i vores trup, og så er kampen mod os uden betydning ift tabellen, hvilket vi forhåbentligt kan lukrere på.

Det betyder, at vi skal møde 3 modstandere i de sidste kampe, der "intet" har at spille for, men scum skal møde 2 ud af 3, der har noget at spille for, da Arsenal må være interesseret i så høj en placering som muligt dvs. sølv.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 03. maj, 2015 18:14

Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev:Det er edderm... mærkeligt at sidde, og næsten holde med London Bus Hire i en kamp mod Crystal Palace :shock:

Jeg har det fint med at 'holde med' dem. de er alligevel så langt foran så de er ikke relevante for vores spil i sig selv, men kan være vigtigt at de for taget mere selvtillid ud af CP. den anden vej rundt tvivler jeg på for en effekt - Ch€£$ki må forventes at være så profesionelle at de kan holde fokus, selvom de er blevet mestre. Der er trods alt stadig fans der har betalt for deres biletter. og hvilken bedre måde at fejre et mesterskab på Anfield end ved at vinde.
Mener da at det foregår på Broen?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. maj, 2015 19:03

Bellamy_fever skrev:
AndreasN skrev:Jeg havde sgu gerne gjort for City, men Chelsea, Arsenal og man.utd.? Fandme nej.

Hvorfor egentlig? må da erkende jeg personligt også har et større antiparti for Chelsea end City, MEN City er jo en klub af Manchester, hvilket er hele grundlaget for hadet mellem Scum og Liverpool, som jeg forstår det ihvertfald.
Det virker for mig lidt overfladisk, hvis man som udenlandsk fan har et forhold til rivaliseringen mellem to byer ved siden af fodbolden. Jeg har heller ikke noget specielt imod Everton - for mig er det bare et "storebror/lillebror"-forhold. Det er jo lidt svært at have et "had" til en by (bydel), man ret beset ikke har noget forhold til. Derfor har jeg intet mod byen Manchester. Den røde fodboldklub kan jeg ikke fordrage af mange forskellige årsager, men City har jeg ikke det store imod, udover deres vej til toppen går mod alt det, jeg mener fodbold står for.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 03. maj, 2015 20:47

[quote="jørgen lk"]Så skete det... Liverpool skal danne æresport for Chelsea.

Total ydmygelse på en i forvejen dårlig sæson...[/

Han får da ikke respekt af Liverpool? Som du selv skriver så er det jo nærmest frivillig tvang.
Chelsea har været det bedste mandskab i år, og står fortjent som vindere. Kan ikke se det er ydmygende. Vi har ikke tabt en finale til dem, så det er jo rent tilfælde det er Liverpool, og det ved alle folk jo også. Lad os nu ikke gøre det til et stort nummer.
Havde det derimod været scum. Så havde det været ydmygende, pinligt og alverdens andre ting

Besvar