Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg tager lige lidt forskud på Chelseakampen....
NU har vi som Liverpoolfans 3 kampe i streg været vidner til hvordan underdogs med ryggen mod muren har kæmpet som gjaldt det deres liv og givet os kamp til stregen og over....
Nu er det os der er underdogs og med ALT at spille for!
Det skal blive spændende at se om vi selv har dette element i os eller om vores trup kun består af højt betalte fodboldspillere uden gejst og vilje.... Chelsea har kun æren at spille for, mens vi har CL...
Jeg forventer et nederlag.... men jeg forventer også at vi går ned med værdighed og fighter til sidste sekund og som gjaldt det spillernes job og deres egen fremtid.
Det lille strå som Scum har givet os, skal forsøges udnyttet... Jeg magter ikke at se endnu en lallende dødsejler indsats fra vores side....
NU har vi som Liverpoolfans 3 kampe i streg været vidner til hvordan underdogs med ryggen mod muren har kæmpet som gjaldt det deres liv og givet os kamp til stregen og over....
Nu er det os der er underdogs og med ALT at spille for!
Det skal blive spændende at se om vi selv har dette element i os eller om vores trup kun består af højt betalte fodboldspillere uden gejst og vilje.... Chelsea har kun æren at spille for, mens vi har CL...
Jeg forventer et nederlag.... men jeg forventer også at vi går ned med værdighed og fighter til sidste sekund og som gjaldt det spillernes job og deres egen fremtid.
Det lille strå som Scum har givet os, skal forsøges udnyttet... Jeg magter ikke at se endnu en lallende dødsejler indsats fra vores side....
-
Dejligt at se at Rafa lige får lejlighed til at smide endnu en pind i pippos milan-ligkiste som tak for sidst (et eller andet i Athen på et eller andet tidspunkt...
)
Iøvrigt: For hulen hvor spillede Brøndby flot og effektivt i 1. halvleg mod OB......ja, det er bare suppen, Brøndby og OB som modstander, men jeg sad flere gange under de første 45 minutter og tænkte, at det er sådan BR optimalt set gerne vil spille med voldsomt pres, meget stor bevægelighed + positionsskift samt mulighed for trekantskombinationer overalt på banen!

Iøvrigt: For hulen hvor spillede Brøndby flot og effektivt i 1. halvleg mod OB......ja, det er bare suppen, Brøndby og OB som modstander, men jeg sad flere gange under de første 45 minutter og tænkte, at det er sådan BR optimalt set gerne vil spille med voldsomt pres, meget stor bevægelighed + positionsskift samt mulighed for trekantskombinationer overalt på banen!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Hvad er der sket i Athen?Larry Dillman skrev:Dejligt at se at Rafa lige får lejlighed til at smide endnu en pind i pippos milan-ligkiste som tak for sidst (et eller andet i Athen på et eller andet tidspunkt...)
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Vi tabte CL finalen 2007 mod MilanLFC-Aaby skrev:Hvad er der sket i Athen?Larry Dillman skrev:Dejligt at se at Rafa lige får lejlighed til at smide endnu en pind i pippos milan-ligkiste som tak for sidst (et eller andet i Athen på et eller andet tidspunkt...)
Jeg er udmærket godt klar over, at Chelseas defensiv er bedre end alle andre engelske holds, men det er jo heller ikke spillermaterialet jeg slår på. Det er derimod det taktiske og organisatoriske, hvor jeg mener, at der er en del flere hold i England, der spiller mere henholdende og afventende for at negligere modstanderens styrker. I Spanien forsøger flere hold at byde modstanderen op til dans, hvilket altså går galt, når de render ind i Real og Barca.AJ skrev:Nu er Chelseas defensiv jo også niveauer over de fleste andre engelske holds. Barca ville da køre bundholdene i PL over med lethed.Redmaniac skrev:Men slet ikke i lige så høj grad som de gør i Spanien.AJ skrev:Barca ville også vinde en masse kampe stort, hvis de spillede ii Premier League.
Chelsea har før vist, at der skal en kold, kynisk, og defensiv taktik til for at få krammet på Barca. Den slags spillestil er der langt flere bundhold og midterhold, der praktiserer i Premier League.
Bum duBelloni skrev:Vi tabte CL finalen 2007 mod MilanLFC-Aaby skrev:Hvad er der sket i Athen?Larry Dillman skrev:Dejligt at se at Rafa lige får lejlighed til at smide endnu en pind i pippos milan-ligkiste som tak for sidst (et eller andet i Athen på et eller andet tidspunkt...)

Troede der blev henvist til noget Istanbul i 2005.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Men vigtigst af alt var altså minLFC-Aaby skrev:Bum duBelloni skrev:Vi tabte CL finalen 2007 mod MilanLFC-Aaby skrev:Hvad er der sket i Athen?Larry Dillman skrev:Dejligt at se at Rafa lige får lejlighed til at smide endnu en pind i pippos milan-ligkiste som tak for sidst (et eller andet i Athen på et eller andet tidspunkt...)
Iøvrigt: For hulen hvor spillede Brøndby flot og effektivt i 1. halvleg mod OB......ja, det er bare suppen, Brøndby og OB som modstander, men jeg sad flere gange under de første 45 minutter og tænkte, at det er sådan BR optimalt set gerne vil spille med voldsomt pres, meget stor bevægelighed + positionsskift samt mulighed for trekantskombinationer overalt på banen!![]()
Troede der blev henvist til noget Istanbul i 2005.
Vi tabte CL finalen 2007 mod Milan

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Det var ment således at den eneste respekt han kan forvente er den han 'får foræret'. Der var sarkasme i vendingen.Belloni skrev:jørgen lk skrev:Så skete det... Liverpool skal danne æresport for Chelsea.
Jose M antyder godt nok at han ikke føler behov for æresporten, men Liverpool kan ikke undslå sig. Andet vil være 'bad sportsmanship´.
Og selvfølgelig ønsker Jose at Liverpool danner æresport, det er blot mandens sædvanlige arrogance og rablen vi ser her..
I øvrigt har Jose råbt op om manglende respekt for Chelsea det meste af sæsonen, den kan han så af Liverpool kan man sige.
Total ydmygelse på en i forvejen dårlig sæson...[/
Han får da ikke respekt af Liverpool? Som du selv skriver så er det jo nærmest frivillig tvang.
Chelsea har været det bedste mandskab i år, og står fortjent som vindere. Kan ikke se det er ydmygende. Vi har ikke tabt en finale til dem, så det er jo rent tilfælde det er Liverpool, og det ved alle folk jo også. Lad os nu ikke gøre det til et stort nummer.
Havde det derimod været scum. Så havde det været ydmygende, pinligt og alverdens andre ting
I mangel af bedre skrev jeg 'kan man sige'..
Respekten for Chelsea og Mourinho er ikke lige stor, Ruud Gullit beskrev det ganske fint:
Chelsea ARE boring and overcautious and it's Jose Mourinho's fault claims Ruud Gullit..
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... se-5622960
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Godt ord igen. Kan jeg godt se når jeg læser det igen 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Arsenal viser lige hvordan det skal gøres i Hull ... stille og roligt 2-0 efter en god halv time, case closed ...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvor er det surt vi ikke fik fingre i Alexis. 
Klasse spiller.
Edit:

Klasse spiller.
Edit:

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
BM kunne godt rende ind i en øretæve i aften. Barca er godt nok tændte!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Egentlig surt at de tre af vores drenge spille semifinale i CL
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Synes det er mere surt det ikke er 11 af vores spillere 

Verdens bedste!!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!