Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 12. maj, 2015 21:21

Pede skrev:Nu er jeg godt nok meget lidt Barcelona fan, men kan nu godt unde Suarez en CL titel.

Ja lad ham bare vinde alle de pokaler han kan hurtigst muligt. Så kan det være han på et tidspunkt vil tilbage og vinde det mesterskab for Liverpool han blev snydt for. :twisted:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 12. maj, 2015 21:26

Bayern München har to sæsoner i træk været offer for deres egen succes i den hjemlige liga, er min teori. Sidste år og i år, der har de på nuværende tidspunkt i CL ikke været i optimal form, fordi de i ligaen allerede har vundet og dermed er momentum forsvundet. Ok, siger ikke de ville gå videre i år, men tror de ville gøre det bedre, hvis de havde noget at spille for i ligaen
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 12. maj, 2015 21:28

Skovdal skrev:Suarez :cry:
Savner ham også. En spiller som også imponerer enormt er i mine øjne Mascherano.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 12. maj, 2015 21:36

Jesper skrev:Bayern München har to sæsoner i træk været offer for deres egen succes i den hjemlige liga, er min teori. Sidste år og i år, der har de på nuværende tidspunkt i CL ikke været i optimal form, fordi de i ligaen allerede har vundet og dermed er momentum forsvundet. Ok, siger ikke de ville gå videre i år, men tror de ville gøre det bedre, hvis de havde noget at spille for i ligaen
Det tror jeg, at du har ret i. Samtidig føler jeg dog også, at Pep har været for lemfældig med bredden i truppen. Jeg tror, at Shaqiri og Højbjerg kunne have været brugbare spillere i sæsonafslutningen, hvor man har været skadesramt. Shaqiri i en kamp som i dag, og Højbjerg i en kamp som udekampen imod Barca.
Kloppite

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 12. maj, 2015 21:45

Jesper skrev:Bayern München har to sæsoner i træk været offer for deres egen succes i den hjemlige liga, er min teori. Sidste år og i år, der har de på nuværende tidspunkt i CL ikke været i optimal form, fordi de i ligaen allerede har vundet og dermed er momentum forsvundet. Ok, siger ikke de ville gå videre i år, men tror de ville gøre det bedre, hvis de havde noget at spille for i ligaen
Det ved jeg nu ikke om man kan sige i år. Selvom det for et hold med deres bredde ikke burde være en undskyldning, så kan man ikke komme udenom, at de har haft rigtig mange skader til vigtige spillere. Alaba, Ribery, Robben, Martinez mangler bl.a. i dag, og det er alt andet lige nogle, som jeg ser for sikre i startopstillingen.

Derudover er de oppe mod et Barcelona hold, der for tiden har nærmest det hele. Jeg mener de har vundet 17 af de seneste 18 kampe (hvoraf svipseren var en uafgjort), og hvor alle spillere rammer deres topniveau. Især forsvaret er blevet markant bedre efter Pique er fundet tilbage til niveau pre-Shakira og er muligvis den pt. bedste forsvarsspiller i verden. Angrebet behøver vist ikke nogen nærmere beskrivelse. Trioen skulle angiveligt være på vej til at slå rekorden for flest scorede mål i en sæson.

Jeg synes desuden ikke, at Bayern har været så forfærdelige. I 75 minutter i første kamp fik de egentlig holdt Barca fra de store chancer og hvis ikke Messi lige havde tænkt "nok er nok", så havde de formentlig stået med et langt bedre udgangspunkt i dag. Nu har jeg så kun set det sidste kvarter af den her kamp, men jeg synes ikke, at de halter efter spillemæssigt, og det lyder også til fra Werge og Frimann, at det før jeg kom til har været en rigtig velspillet kamp.

De sidste par sæsoner har det været de flestes opfattelse, at Bayern har været det bedste hold i verden. Barca har nok overtaget den rolle nu.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. maj, 2015 22:09

Det irriterer mig ganske meget, at Barcelona (fortjent selvfølgelig) går videre. Jeg synes, mange af spillerne har en forfærdelig attitude - især Mascherano, Busquets og Neymar. Det er som, de tror, at det ikke er tilladt at tackle dem og skriger på frispark hver gang. Desværre er Clattenburg hoppet på den.

Når det så er sagt, så må jeg tage hatten af for dem. De spiller fuldstændig fantastisk fodbold og får Bayern til at se ordinære ud til tider - synd Bayern er ramt af så mange skader.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. maj, 2015 22:26

Neymar er ganske utålelig at se på.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 12. maj, 2015 22:30

Det er tydeligt, at Bayern mangler deres mest kreative spillere.

Når det er sagt, kan man kun rose den mentalitet og vilje, som hele Bayern holdet udviser, selvom det ser håbløst ud. Det er fantastisk at se den arbejdsindsats Thomas Müller ligger for dagen - mange moderne fodboldspillere kunne tage ved lære af ham.

Brugeravatar
Behrsin

Indlæg af Behrsin » tirsdag, 12. maj, 2015 22:32

Ja Neymar er klam og i irriterende attitude kun overgået af klamme Ronaldo

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. maj, 2015 22:44

Robbie_God_Fowler skrev:Det er tydeligt, at Bayern mangler deres mest kreative spillere.
Ja, der var alt for meget, der gik gennem midten i dag, fordi Ribery og Robben ikke er med - paradoksalt nok var det ikke fordi, de havde problemer med at skabe chancer. Jeg tror dog alligevel, at de godt kunne have gået videre havde de to været med.

Det kostede dem desværre sejren, at Barcelonas angreb er langt bedre end Bayerns forsvar. Ved det andet mål laver Benatia en vaskeægte Lovren og suser op mod en luftduel, hvor de allerede har en mand og sælger fuldstændig resten af forsvaret.

Jeg ærger mig lidt over, at de manglede den sidste kvalitet, men jeg tror faktisk, de havde gået videre, hvis Ribery og Robben havde spillet begge kampe. Det havde i hvert fald været ekstrem tæt. Men tillykke til Barcelona, der er verdens bedste hold i øjeblikket. Det vil undre mig meget, hvis de ikke vinder turneringen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 12. maj, 2015 22:47

Også kæmpe cadeau til Bayerns fans.
Fantastisk opbakning gennem hele kampen, selvom lyset tidligt blev slukket. :clap:

Brugeravatar
AndreasN

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. maj, 2015 23:09

Det er, hvad billige sæsonkort fører med sig. Lad os tage den debat igen!!

:-D
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. maj, 2015 06:38

Gad vide om Ancelotti bliver ledig på markedet efter i aften. Det er vel ikke helt utænkeligt. Så kan man da virkelig tale om en kapacitet, der ville være sjov at tiltrække. ..

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 13. maj, 2015 07:13

Emmy skrev:Neymar er ganske utålelig at se på.
Slet ikke,enig. Jeg syntes han fantastisk og klart blandt de fem bedste angribere i verden. Han er topklasse.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 13. maj, 2015 07:15

Behrsin skrev:Ja Neymar er klam og i irriterende attitude kun overgået af klamme Ronaldo
Har du et problem?. hvis der er en der skulle være en kende for meget må det være Luis suarez.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar