Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vanvittigt af Mané... Eller rettere, rystende dårligt forsvarsspil af Aston Villa.
- Bellamy_fever
okay 4-0 efter 30 minutter, 5-0 efter 40 minutter.. jeg kan godt se det er ufedt... men at forlade stadion efter 40 minutter spil ?
håber det er fordi de går tidlig til halvleg som mange gør, men 5 minutter før + ekstra tid... lugter lidt af dårlig stil syntes jeg.
håber det er fordi de går tidlig til halvleg som mange gør, men 5 minutter før + ekstra tid... lugter lidt af dårlig stil syntes jeg.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Fansne mødte da i det mindste op. Samme kan man sgu ikke sige om spillerne.Bellamy_fever skrev:okay 4-0 efter 30 minutter, 5-0 efter 40 minutter.. jeg kan godt se det er ufedt... men at forlade stadion efter 40 minutter spil ?

- Bellamy_fever
tøhø ..RedRedRed skrev:Fansne mødte da i det mindste op. Samme kan man sgu ikke sige om spillerne.Bellamy_fever skrev:okay 4-0 efter 30 minutter, 5-0 efter 40 minutter.. jeg kan godt se det er ufedt... men at forlade stadion efter 40 minutter spil ?

"Often in error, never en doubt!"
Skal vi ikke bare sige, at Okore og Vlaar skal være glade for, at alternativerne er små for AV? De har været helt væk.Bellamy_fever skrev:tøhø ..RedRedRed skrev:Fansne mødte da i det mindste op. Samme kan man sgu ikke sige om spillerne.Bellamy_fever skrev:okay 4-0 efter 30 minutter, 5-0 efter 40 minutter.. jeg kan godt se det er ufedt... men at forlade stadion efter 40 minutter spil ?
håber det er fordi de går tidlig til halvleg som mange gør, men 5 minutter før + ekstra tid... lugter lidt af dårlig stil syntes jeg.jeg var lige hurtigt nede og handle, tænkte det kan jeg snildt nå ingen problem, så står der 4-0 efter 28 minutter .. hvad foregik der ???
Nogen der ved hvorfor Rose har farvet håret rødt? Tænkte på om det er for at hylde Gerrard, men det er det nok ikke. Kønt er det i hvert fald ikke 

Dagens Kampe
Derby delle capitalle i pinse. bliver ekstraordinær spændende pga kampen om den sikre CL plads. Om Totti kan leve op til årets første opgør forestiller ingen sig vel. (Verdens vildeste selfie).
We need a new Fowler...
Og hvis Roma vinder, så kan Napoli selv afgøre 3. pladsen ved at slå Lazio hjemme på San Paolo i sidste spillerunde.nikand skrev:Derby delle capitalle i pinse. bliver ekstraordinær spændende pga kampen om den sikre CL plads. Om Totti kan leve op til årets første opgør forestiller ingen sig vel. (Verdens vildeste selfie).
Det er da en herlig afslutning på en liga hvor førerholdet er så suveræne. Og med lidt flaks kunne Napoli have haft en matchbold for CL i Europa League (men det ønskede dommerkvartetten ikke)
We need a new Fowler...
Fellaini er og bliver et svin på en fodboldbane. Direkte rødt for en grov stempling på låret af en Hull spiller.
- TomViolence
- Alder: 36
Han er så uendelig klam. Det var virkelig vanvittigt gjort.Mads T. skrev:Fellaini er og bliver et svin på en fodboldbane. Direkte rødt for en grov stempling på låret af en Hull spiller.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Spændende derby delle capitalle, som nu betyder at de to målsøgende hold, Rafas og Lazio skal mødes i en CL kval givende dyst. Herligt
We need a new Fowler...
Ja, det var godt, at Roma vandt. Så er spændingen intakt helt indtil sidste spillerundenikand skrev:Spændende derby delle capitalle, som nu betyder at de to målsøgende hold, Rafas og Lazio skal mødes i en CL kval givende dyst. Herligt

Nu satte vi ikke selv den store ære i EL, men imponerende hvad Sevilla udretter i den turnering. Jeg forstår ikke hvordan den enorme kapacitet de har på bænken i Emery kan holdes uden for rygtebørsen
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Nu ved jeg ikke, hvordan du definerer rygtebørsen, men Emery skulle efter sigende være Real Madrids 2. valg efter Rafa, mens også Milan har været meldt interesseret i ham, hvis det - som det forventes - er for tidligt for dem at få Ancelotti tilbage.Jesper skrev:Nu satte vi ikke selv den store ære i EL, men imponerende hvad Sevilla udretter i den turnering. Jeg forstår ikke hvordan den enorme kapacitet de har på bænken i Emery kan holdes uden for rygtebørsen