Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » lørdag, 04. jul, 2015 22:50

Og overraskende nok har Chile været bedst og endda fået lukket ned for Messi med deres små duelstærke spillere. God første halvleg.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jul, 2015 22:54

JTN skrev:Og overraskende nok har Chile været bedst og endda fået lukket ned for Messi med deres små duelstærke spillere. God første halvleg.
Hvor ser du/i kampen? Jeg har åbenbart ikke en kanal der viser den desværre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. jul, 2015 23:45

JTN skrev:Og overraskende nok har Chile været bedst og endda fået lukket ned for Messi med deres små duelstærke spillere. God første halvleg.
Og hvorfor pokker kan Eduardo Vargas ikke slå igennem i europa, synes han er tæt på at være ren klasse for Chile, endnu en fin kamp idag, som jeg ser det
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 04. jul, 2015 23:58

Thommo skrev:
Og hvorfor pokker kan Eduardo Vargas ikke slå igennem i europa, synes han er tæt på at være ren klasse for Chile, endnu en fin kamp idag, som jeg ser det
Jeg tror svaret skal findes i holdet, han spiller på, mere end hans individuelle kvaliteter (selvom dét mål i semifinalen var høj klasse). Chiles landshold er ekstrem godt sammenspillet og passer perfekt til en lille væver type som Varagas. Stammen på holdet har også spillet sammen siden U20 VM og nogle også på samme klubhold i perioder.

Chile har i øvrigt forsat de gode takter fra første halvleg, mens Argentina ikke rigtig virker oppe i gear bedst symboliseret ved en underligt usynlig Messi, som slet ikke har sat sit vanlige præg på kampen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 05. jul, 2015 00:52

Meget muligt JTN. Higuain skyder et elendigt....Tjah velsagtens field goal ligner det vel, godt med højde og til venstre for målet, og Benega lige på målmanden, jøsses da for en jammer. Det ligner argentinerne ikke havde øvet straffespark op til dagens kamp. Herligt med Chile sejr når nu mit Argentina sejr odds i ordinær ikke gik hjem :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 05. jul, 2015 13:15

Thommo skrev:Meget muligt JTN. Higuain skyder et elendigt....Tjah velsagtens field goal ligner det vel, godt med højde og til venstre for målet, og Benega lige på målmanden, jøsses da for en jammer. Det ligner argentinerne ikke havde øvet straffespark op til dagens kamp. Herligt med Chile sejr når nu mit Argentina sejr odds i ordinær ikke gik hjem :wall:
Da jeg så Higuain gå ned mod målet tænkte jeg bare, han dummer sig præcis som han gjorde for Napoli imod Lazio ved stillingen 2-2! Og så gør han præcis det samme field goal som Morten Andersen blev kendt for.

Synes nu både Chile og Argentina har vist fænomenal klasse i Copa America og især i knock out kampene.

Messi og de manglende landsholdstitler må gøre så ondt.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jul, 2015 17:13

Agger var godt nok på glatis mod de hvide.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 20. jul, 2015 17:16

Hr. Drejer skrev:Agger var godt nok på glatis mod de hvide.
Du har da vist ramt forkert tråd, for de spillede jo i går ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jul, 2015 21:39

Cynwal skrev:
Ja. Men jeg så den i dag :) han bliver jo rundbarberet.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 20. jul, 2015 22:53

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Ja. Men jeg så den i dag :) han bliver jo rundbarberet.
Din agenda mod Agger er efterhånden ligeså tyk som Texys ditto mod Sakho ;)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 20. jul, 2015 23:28

AJ skrev: Din agenda mod Agger er efterhånden ligeså tyk som Texys ditto mod Sakho ;)
Jeg har ingen agenda. Hvad skulle jeg få ud af det? Jeg synes ganske enkelt ikke, at han er særligt god. At jeg herinde står ret alene med den holdning, gør det vel ikke til en agenda. Jeg kan jo ikke få ham sat på bænken eller solgt ved at skrive dårligt om ham. Og hvorfor skulle jeg i øvrigt have sådan en agenda, hvis jeg reelt mente, at han var god?

Jeg kender ikke nogen og har endnu heller ikke mødt nogen, der er overbeviste om Sakho's kvaliteter. Jeg kender mange og har mødt mange, der mener, at han er decideret dårlig. Det er meget muligt, at min vurdering af Sakho's evner bliver formet af min omgangskreds. Men jeg har ingen agenda. Heller ikke på min omgangskreds' vegne.

Og derudover så kan jeg godt se, at han er et bedre alternativ end Lovren. Men vi har brugt mange penge i centerforsvaret (på Sakho, Lovren og Ilori) uden at vi er blevet bedre, end når makkerparret hed Agger og Skrtel. Og det ærgrer mig. Jeg håber altid, at vi bliver bedre, når vi sælger og køber nyt. Især når det er vores egen beslutning at gøre det. Der er det vel nærmest et krav.
Kloppite

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 21. jul, 2015 03:43

Jeg er overbevist om Sakho's kvaliteter. Nu kan du komme videre. You're welcome ;)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 21. jul, 2015 12:10

Mazter81 skrev:Jeg er overbevist om Sakho's kvaliteter. Nu kan du komme videre. You're welcome ;)
Men jeg har aldrig mødt dig. Som jeg skriver, har jeg aldrig mødt nogen. Derfor undrer det mig, hvor imponerede folk er herinde. Jeg kommer fra en fodboldgal familie, har en omgangskreds som går vildt op i fodbold, og ser meget fodbold med andre Liverpool-fans.

Jeg vil dog sige, at Sakho's anden sæson var lidt bedre end den første, når han ikke var skadet. Men stadig slet ikke god nok i min optik. Til gengæld bliver det naturligvis i denne sæson, at han bryder for alvor igennem og dominerer defensiven totalt. Og så er det slut med mine bemærkninger om, at han ikke er god nok.

Derudover har det kun taget Sterling 3 minutter at score for Man City. Og så imod en modstander som Roma.. Må indrømme, at jeg har så lidt format, at jeg håber han bliver et gigantisk flop. Men alle mine instinkter siger mig, at han bliver en mega-stjerne.
Kloppite

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » tirsdag, 21. jul, 2015 12:37

Herinde står du heller ikke alene med din holdning, texy. Både hvad angår Sakho, men også Sterlings fremtid. Sakho har endnu heller ikke overbevist mig, mens jeg tror på Sterling bliver et stort hit i city.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 21. jul, 2015 12:49

sterling har været stort set usynlig i deres kamp, han scorede efter 3min på en friløber hvor han stod en meter offside uden at blive dømt.

city spiller godt ellers

Sterlings første touch som city spiller:

https://vine.co/v/e6Hg1MqOB7w

nye tider for sterling, spiller for et næsten tomt stadion.
Senest rettet af Scherwin tirsdag, 21. jul, 2015 12:57, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar