Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Aarrrhhh - han er vist ikke offside, da der står en Roma forsvarer og koger:
Vi SMADRER det PIShold !
Nu spillede vi naturligvis også imod hjemmeholdet, men da vi spillede på Melbourne Cricket Ground i 2013, der var der 95.446 tilskuere. Jeg tror ikke, at der er 40.000 til Roma - Man City i dag...
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
AJ skrev:Din agenda mod Agger er efterhånden ligeså tyk som Texys ditto mod SakhoHr. Drejer skrev:Ja. Men jeg så den i dagCynwal skrev:Du har da vist ramt forkert tråd, for de spillede jo i gårHr. Drejer skrev:Agger var godt nok på glatis mod de hvide.han bliver jo rundbarberet.

Hold da op, hvor er Douglas Costa startet godt for Bayern. Tror ikke, at Götze skal regne med uden videre at kunne slå ham af. Robben egentlig heller ikke, hvis det her er hans niveau.
Kloppite
Agger lavede da et par fejl. Men han er stadig en god spiller i Superligaen.Hr. Drejer skrev:synes du. Så du kampen?
At man kan finde ham bedre end Sakho, ja, det er dog ganske forbløffende. Det er jeg enig med dig i.
Det er et effektivt våben at have en spiller, der forstår at true i dybden, som Sterling gør. Især når han sparker chancerne ind, hvilket er et af de steder, han skal forbedre sig markant. Især at blive mere uforudsigelig. Tror, flere målmænd kunne have snuppet den afslutning, som han scorer på i dag, da han vel nok i rigelig grad viser, hvor han vil sparke henne.
Men potentialet er enormt. Og inden vi snakker Jordon Ibe op som afløser, så har jeg stadig ikke set ham besidde samme spilintelligens som Sterling.
Men potentialet er enormt. Og inden vi snakker Jordon Ibe op som afløser, så har jeg stadig ikke set ham besidde samme spilintelligens som Sterling.
Synes reelt, at Ibe har fin spilintelligens, hvis vi taler om evnen til indgå i samspillet og kombinationerne med sine medspillere, men han mangler at udvikle sin målfarlighed. Han skal bliver lidt mere direkte og langt mere målsøgende. Det er det område, hvor jeg synes, at han stadig er markant efter Sterling.Alonso skrev:Det er et effektivt våben at have en spiller, der forstår at true i dybden, som Sterling gør. Især når han sparker chancerne ind, hvilket er et af de steder, han skal forbedre sig markant. Især at blive mere uforudsigelig. Tror, flere målmænd kunne have snuppet den afslutning, som han scorer på i dag, da han vel nok i rigelig grad viser, hvor han vil sparke henne.
Kloppite
Synes da netop, hans styrke er at være direkte. At gå en mod en mod den direkte modspiller. Det er sjovt, som man kan se en spiller så forskelligt.
Men ja, han har fin spilintelligens. Men det er ikke en af hans styrker, hvilket jeg synes, det er for Sterling.
Men ja, han har fin spilintelligens. Men det er ikke en af hans styrker, hvilket jeg synes, det er for Sterling.
Jeg synes også, at han er god til at udfordre. Men han går for sjældent direkte mod mål. Det hænger dog også lidt sammen med, at vi bruger ham i højre side. I Derby brugte de ham ofte i venstre side, og det synes jeg gør ham meget farligere, da han mere naturligt søger ind i banen og kommer til afslutninger fra den side. Når vi bruger ham i højre side, så resulterer hans gennembrud oftest i afleveringer til medspillere fremfor afslutninger. Og uden afslutninger bliver det en smule lettere at dæmme op for.Alonso skrev:Synes da netop, hans styrke er at være direkte. At gå en mod en mod den direkte modspiller. Det er sjovt, som man kan se en spiller så forskelligt.
Kloppite
Sterling har et par store styrker på fodboldbanen. Spilintelligens er efter min mening så absolut ikke en af dem.Alonso skrev:Synes da netop, hans styrke er at være direkte. At gå en mod en mod den direkte modspiller. Det er sjovt, som man kan se en spiller så forskelligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Sterling har et par store styrker på fodboldbanen. Spilintelligens er efter min mening så absolut ikke en af dem.Alonso skrev:Synes da netop, hans styrke er at være direkte. At gå en mod en mod den direkte modspiller. Det er sjovt, som man kan se en spiller så forskelligt.

Jeg har aldrig set en 20-årig presse så klogt og disciplineret. Jeg har heller ikke set mange 20-årige excellere som 10'er og spilfordeler, som Sterling flere gange har gjort det.
Han afslutter som et brækket ben, men hans spilintelligens er jeg godt nok overrasket over, at man kan andet end anerkende og være imponeret af.
Pas på du ikke falder ned af stolen grundet det store chokAarde skrev:Emmy skrev:Sterling har et par store styrker på fodboldbanen. Spilintelligens er efter min mening så absolut ikke en af dem.Alonso skrev:Synes da netop, hans styrke er at være direkte. At gå en mod en mod den direkte modspiller. Det er sjovt, som man kan se en spiller så forskelligt.
Men ja, han har fin spilintelligens. Men det er ikke en af hans styrker, hvilket jeg synes, det er for Sterling.![]()
Jeg har aldrig set en 20-årig presse så klogt og disciplineret. Jeg har heller ikke set mange 20-årige excellere som 10'er og spilfordeler, som Sterling flere gange har gjort det.
Han afslutter som et brækket ben, men hans spilintelligens er jeg godt nok overrasket over, at man kan andet end anerkende og være imponeret af.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg vil faktisk også fremhæve spilintelligensen hos Ibe. Man kan være tilbøjelig til at fokusere på hans fysiske fremtoning, men da han lige pludselig startede inde mod Spurs i foråret, var jeg langt mere imponeret af hans beslutningstagen. Han gjorde nærmest alt rigtigt. Jeg er enig med texy i, at han snarere skal blive bedre til for alvor at blive farlig selv.
Jeg synes faktisk heller ikke, at Sterling er specielt intelligent. Her vurderer ham jeg ikke som en 20-årig, men som en spiller, der har spillet tre hele sæsoner i Premier League. Efter min mening træffer han mange dårlige beslutninger. Især med bolden for fødderne, hvor han ikke vælger den rigtige løsning.
Jeg synes faktisk heller ikke, at Sterling er specielt intelligent. Her vurderer ham jeg ikke som en 20-årig, men som en spiller, der har spillet tre hele sæsoner i Premier League. Efter min mening træffer han mange dårlige beslutninger. Især med bolden for fødderne, hvor han ikke vælger den rigtige løsning.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sterlings styrke er helt klart acceleration og driblinger. Han kan drible på små områder, hvilket de fleste britiske spillere ikke kan. Både Ibe og eksempelvis Bale sparker bolden forbi modstanderen og tager så løbeduellen. Sterlings spilintelligens er hverken god eller dårlig, men jeg synes at han forstår bevægelser i rummet, langt bedre end de fleste 20 årige. Hans afslutninger og kampgejst skal der arbejdes med.
Synes lige, at jeg vil gøre opmærksom på, at Man City - Real Madrid starter på Eurosport nu.
Kloppite