PS Kom så WBA, sæt en kæp i hjulet i aften....

EDIT: 0-1 Yaya og Silva mål til Man. €ity.
....og så: Var der nogen, der kunne lide at varme bolden, så var det Suarez.AndreasN skrev:De spiller skræmmende godt. Jeg er helt enig i med texy, og det bunder også i, at vi har rigtig mange spillere, der hellere vil på egen hånd, som kommentatoren også var inde på i går. Ibe, Lallana, Coutinho, Sturridge, Markovic og Firmino er alle spillere, der løber meget med bolden. Ligeledes er Henderson og Milner, Can for den sags skyld, heller ikke spillere, der slår alt for mange direkte og hurtige afleveringer. Henderson til tider, men ellers forsøger vi konstant at få vores bedste boldspillere på bolden. Det er et helt bevidst valg, at vi gør det på den måde - og det jeg tror også, vi bliver mere succesfulde i år end sidste år med det, men som du siger, så beviser City lige nu præcis, hvordan et hold som WBA skal spilles.
Redtothebone skrev:Synes det er underligt at se Sterling spille for city, ved godt vi fik ham godt betalt men alligevel. Lad os håbe Firmino får mig til at glemme alt om ham.
Ja, men hold da op for en kamp. Ypperste klasse. De spillede sgu lige så meget for sejr, som havde det været CL-finalen. Flot.Spazzjack skrev:Hvor har jeg ondt af Sevilla. Fantastisk comeback