Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » mandag, 10. aug, 2015 21:07

Lambert/ Berahino danner due for WBA Spændende imø. Pengegriske Sterling for alvor i aktion OG nej han bliver ikke en succes på sigt.... Selvom hans håb er medaljer og guldkæder... = Har mistet alt for ham !!! (50 mio pund for ham og så i sin tid Torres til Chelsea vanvittige priser imø, men deres pengetanke tømmes ikke)
PS Kom så WBA, sæt en kæp i hjulet i aften.... :music:

EDIT: 0-1 Yaya og Silva mål til Man. €ity.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 10. aug, 2015 21:23

Prøv at lægge mærke til, hvor mange førstegangsafleveringer Man City laver. Derfor udstiller de WBA totalt her i de første 20-25 minutter.

Det er vores problem. Vi laver næsten aldrig førstegangsafleveringer, og derfor bliver vores spil langsomt og lettere at dæmme op for.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 10. aug, 2015 21:31

De spiller skræmmende godt. Jeg er helt enig i med texy, og det bunder også i, at vi har rigtig mange spillere, der hellere vil på egen hånd, som kommentatoren også var inde på i går. Ibe, Lallana, Coutinho, Sturridge, Markovic og Firmino er alle spillere, der løber meget med bolden. Ligeledes er Henderson og Milner, Can for den sags skyld, heller ikke spillere, der slår alt for mange direkte og hurtige afleveringer. Henderson til tider, men ellers forsøger vi konstant at få vores bedste boldspillere på bolden. Det er et helt bevidst valg, at vi gør det på den måde - og det jeg tror også, vi bliver mere succesfulde i år end sidste år med det, men som du siger, så beviser City lige nu præcis, hvordan et hold som WBA skal spilles.
Liverpool Football Klopp

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 10. aug, 2015 21:45

Til gengæld er det dejligt at se, Sterling fortsætter med at brænde 100% chancer, selvom han spiller i sky blue.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 10. aug, 2015 21:59

AndreasN skrev:De spiller skræmmende godt. Jeg er helt enig i med texy, og det bunder også i, at vi har rigtig mange spillere, der hellere vil på egen hånd, som kommentatoren også var inde på i går. Ibe, Lallana, Coutinho, Sturridge, Markovic og Firmino er alle spillere, der løber meget med bolden. Ligeledes er Henderson og Milner, Can for den sags skyld, heller ikke spillere, der slår alt for mange direkte og hurtige afleveringer. Henderson til tider, men ellers forsøger vi konstant at få vores bedste boldspillere på bolden. Det er et helt bevidst valg, at vi gør det på den måde - og det jeg tror også, vi bliver mere succesfulde i år end sidste år med det, men som du siger, så beviser City lige nu præcis, hvordan et hold som WBA skal spilles.
....og så: Var der nogen, der kunne lide at varme bolden, så var det Suarez.

...og jeg har ikke set mere direkte, hurtigt og pågående angrebsspil fra Liverpool, end det vi præsterede i 2013/14.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 10. aug, 2015 22:43

Synes det er underligt at se Sterling spille for city, ved godt vi fik ham godt betalt men alligevel. Lad os håbe Firmino får mig til at glemme alt om ham.
YNWA

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 10. aug, 2015 23:06

Redtothebone skrev:Synes det er underligt at se Sterling spille for city, ved godt vi fik ham godt betalt men alligevel. Lad os håbe Firmino får mig til at glemme alt om ham.

Jeg tror desværre, han bliver en stor succes for dem.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 11. aug, 2015 00:00

Tænk hvis City også får Kevin De Bruyne? Nu har jeg så godt nok ikke set ham spiller siden hans skifte til Tyskland, men hvis man nu må være så fræk ene og alene at gå ud fra de bedømmelser, som andre folk kommer med af ham, så vil han være en fremragende tilføjelse til en i forvejen stærk City-offensiv.

----------Aguero------------
Sterling - Silva - De Bruyne

Ovenstående ser yderst farligt ud og må vel ubetinget kunne karakteriseres som den bedste offensiv i ligaen. Her sad jeg ellers for to uger siden inde i mig selv og lavede en doven bedømmelse af City og mente, at de godt kunne få det svært i den her sæson, fordi de reelt set kun har købt sig en enkelt forstærkning i Sterling, mens deres bærende spillere som Silva (der var forrygende i aften), Toure og Kompany begynder at nærme sig en alder, hvor det for de fleste kun går nedad.

Bedømt ud fra aftenes præstation, hvilket selvfølgelig er naivt, da der stadig mangler 37 spillerrunder, så tror jeg at City bliver rigtig farlige i år. Hvis de kan holde især Aguero fri for skader og Kompany koncentrerer sig om at levere forsvarsspil på et anstændigt niveau igen, så ser jeg dem som mine favoritter.
Fan af Manchester United

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 11. aug, 2015 20:47

Hvad skete der lige med de børn. der sang Beatles til Super Cup'en? Lyden passede overhovedet ikke, og det så reelt ud som om, det var den groveste gang playback. Men det kan selvfølgelig godt være, at mine evner udi mundaflæsning er helt galt afmarcherede. For mig så det ud som om, at de ikke kunne et eneste engelsk ord.

Skal helt sikkert finde den på youtube senere. Hvis det var så slemt, som jeg synes, at det så ud, så har vi jo næsten en ny Ken Lee :D
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 11. aug, 2015 21:02

Han har altså en okay god sparketeknik ham Messi der.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 11. aug, 2015 21:41

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 11. aug, 2015 23:19

Hvor har jeg ondt af Sevilla. Fantastisk comeback
Billede

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 11. aug, 2015 23:22

Spazzjack skrev:Hvor har jeg ondt af Sevilla. Fantastisk comeback
Ja, men hold da op for en kamp. Ypperste klasse. De spillede sgu lige så meget for sejr, som havde det været CL-finalen. Flot.

Hvor er det fortjent, at Sevilla er med i CL som vindere af EL.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » onsdag, 12. aug, 2015 00:50

Fin kasse af Martin Hansen

http://streamable.com/axco
Verden er smask fuld af hyklere....

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » fredag, 14. aug, 2015 22:04

nogen der har set hele kampen mellem villa og scum?

er først kommet ind i starten af anden halvleg men for satan scum er ringe og villa dominerer dem fuldstændigt. ville bare høre om det har været sådan hele kampen? ville være typisk hvis de slipper afsted med en 1-0 sejr alligevel som det ser ud nu.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Besvar