Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Re: Dagens Kampe
Tillykke til Inter, selv om jeg nok gerne havde set Parma blive i den højeste serie. Og tak til Zlatan. Det lover godt for EM for Sverige. Og vigtigst af alt tak for de 800kr jeg indkasserede på grund af 2-0-sejren.
Mindede iøvrigt meget om afslutningen i PL. Herligt at se, at i to ud af de tre store ligaer blev det først afgjort i sidste runde.
Mindede iøvrigt meget om afslutningen i PL. Herligt at se, at i to ud af de tre store ligaer blev det først afgjort i sidste runde.
Fandme noget lort at Roma ikke lige snuppede den.henrik1 skrev:Tillykke til Inter, selv om jeg nok gerne havde set Parma blive i den højeste serie. Og tak til Zlatan. Det lover godt for EM for Sverige. Og vigtigst af alt tak for de 800kr jeg indkasserede på grund af 2-0-sejren.
Har meget respekt for Roma, og tæt på ingen for Inter.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Fandt den her på Hattrick.org
ARSENAL F.C. - End of Season Dinner Dance
-------------------------------------------------------
Starter:
Egg on Face
Seasoned Hash
Frogs legs (past their best)
Spanish Surprise (well beaten)
Main Course:
Humble Pie
Chump Chops
French (has) Beans
Catch of the Day - (gutted)
NB: everything is imported, nothing is home grown.
Dessert:
Sour Grapes (may be hard to swallow)
Fruitless Tarts
Raspberry Fools
Hard Cheese
Drinks:
Bitter
No Spirit
French Whine
Cabernet Empty 2008
Champagne - sorry none ordered
STRICTLY NO DOUBLES OR TREBLES
N.B. should be consumed from glasses as there will be no cups this year
ARSENAL F.C. - End of Season Dinner Dance
-------------------------------------------------------
Starter:
Egg on Face
Seasoned Hash
Frogs legs (past their best)
Spanish Surprise (well beaten)
Main Course:
Humble Pie
Chump Chops
French (has) Beans
Catch of the Day - (gutted)
NB: everything is imported, nothing is home grown.
Dessert:
Sour Grapes (may be hard to swallow)
Fruitless Tarts
Raspberry Fools
Hard Cheese
Drinks:
Bitter
No Spirit
French Whine
Cabernet Empty 2008
Champagne - sorry none ordered
STRICTLY NO DOUBLES OR TREBLES
N.B. should be consumed from glasses as there will be no cups this year
Jeg har lige tændt for finalen og har ikke set meget andet end frustrationer og provokation til slåskamp mellem de to hold, fryd.
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 35
Og en blødende Scholes. Men den bad han nu selv om.Nicoen skrev:Jeg har lige tændt for finalen og har ikke set meget andet end frustrationer og provokation til slåskamp mellem de to hold, fryd.
Og mål af christina. ØV!!
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Jeg ser ikke kampen, men fuck, hvor har jeg det ringe lige nu. Jeg burde læse, men kan slet ikke tage mig sammen og har mere lyst til at drikke mig helt i stykker. Det føles helt forkert, det her, det skulle have været os i den finale. Øv, øv og tre gange øv, og lad trøstespisningen begynde.
Lampard udligner og peger op mod sin mor. Christinas mål udlignet.
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 35
Nu faktisk en underholdende kamp, da det er som at se ens to værste fjender slås mod hinanden. Det ærgelige er bare, at de slås om hvem der får ens pigejens fup skrev:At I gider se det lort, når der er "De unge mødre"....

Det sjoveste var, da drogba blev sur over at ronaldo filmede.
Hov 1-1 Lampard. Flot af VDS, der skvatter.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Har det på samme måde - havde i det mindste ét af finaleholdende været fra Spanien/Italien/Tyskland/Albanien etc..., så havde jeg nok i det mindste gidet se den.Anders skrev:Jeg ser ikke kampen, men fuck, hvor har jeg det ringe lige nu. Jeg burde læse, men kan slet ikke tage mig sammen og har mere lyst til at drikke mig helt i stykker. Det føles helt forkert, det her, det skulle have været os i den finale. Øv, øv og tre gange øv, og lad trøstespisningen begynde.
Har 2 store plader Marabou-chokolade indenfor rækkevidde, så det med trøstespisning er ingen problem.
efter hvad jeg har set, tror jeg der ryger en ud :p
De slås jo næsten som små pattebørn
De slås jo næsten som små pattebørn
- Alex Brockins
Fuck, jeg holder endnu mere med Chelsea nu og jeg har aldrig haft så megen sympati for Lampard som lige nu.
Jeg hader, hader, hader United, og jeg brækker mig ved tanken af, at se dem løfte den pokal.
Jeg hader, hader, hader United, og jeg brækker mig ved tanken af, at se dem løfte den pokal.
Best in the world at everything I do.
Jeg glæder mig helt vildt til at se ham sidde og tude over nederlaget.Den Liverpool fødte Wanye Rooney vil hævne sig på ærkerivalerne i aftenens Champions League finale mod Chelski. Han havde utroligt svært ved at håndtere Liverpools triumf i Istanbul i 2005.

Senest rettet af Nikolaj onsdag, 21. maj, 2008 22:19, rettet i alt 1 gang.
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Håber virkelig at Chelsea kører en sejr hjem. Vil slet ikke kunne bære at se United vinde The double.