Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
I feel so bad, so bad....
Havde lovet mig selv ikke at ville se kampen, men jeg blev overtalt til alligevel at se kampen, og 3 minutter efter - vupti, så var der udlignet. Så nu følger jeg 75% med.
Er jeg den eneste, der mener at scum har fået ufattelig lang snor af dommeren? Først mener jeg at Rio var sidste mand ved Ballacks frisparksforsøg lige inden udligningen. Evra - skulle han ikke også som minimum have fået gult? christina får foræret et hjørne, og så bliver Joe Cole snydt lige inden 3. halvleg (efter at rio på forunderlig vis havde omringet Coles hoved med et mærkeligt afværgingsforsøg)?
Som sagt, er jeg ikke 100% koncentreret, og jeg har formentlig overset noget. Har i set noget af ovennævnte?
Havde lovet mig selv ikke at ville se kampen, men jeg blev overtalt til alligevel at se kampen, og 3 minutter efter - vupti, så var der udlignet. Så nu følger jeg 75% med.
Er jeg den eneste, der mener at scum har fået ufattelig lang snor af dommeren? Først mener jeg at Rio var sidste mand ved Ballacks frisparksforsøg lige inden udligningen. Evra - skulle han ikke også som minimum have fået gult? christina får foræret et hjørne, og så bliver Joe Cole snydt lige inden 3. halvleg (efter at rio på forunderlig vis havde omringet Coles hoved med et mærkeligt afværgingsforsøg)?
Som sagt, er jeg ikke 100% koncentreret, og jeg har formentlig overset noget. Har i set noget af ovennævnte?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Overligger - Jeg gider stadig ikke at se kampen, men hold da fest min bror råber og skriger. Scum skal tude, tude, tude!
Du har fuldstændig ret, Scum er blevet foræret en del oveni skal der lige lægge Tevez halshuggerrig eller hvad det nu var mod makalele.jørgen lk skrev:I feel so bad, so bad....
Synes nu det er en udmærket kamp .
Selvom der er mange der ikk gider se den .
Så får Manc pokalen af dommeren, rødt krot til Drogba og sølle gult kort til Tevez
Tjek lige linjedommeren, der bare går og kigger ned i græsset, klovn. Se dog på Vidic.Nicoen skrev:Så får Manc pokalen af dommeren, rødt krot til Drogba og sølle gult kort til Tevez
We need a new Fowler...
Jeg vil ikke tænde for tv'et - jeg tør sådan set heller ikke, for er bange for at total-jinxe resten af kampen, men hvor lang tid er der igen?
30 sekunder. Men Ashley cole og Nani ligger og har ondt efter de smadrede hovederne sammen rimelig slemt.
Vi går til straffe om et kort øjeblik, og så ved jeg sgu ikke om jeg vil se mere. Men de snakker om at van der sar har svært ved at stå fast, so lets go for it.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
Straffe it is.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Fløjt dog kampen af!!!
Fuldstændig uvigtig kamp det her!
men kan høre det har været en ren slåskamp...
Fuldstændig uvigtig kamp det her!
men kan høre det har været en ren slåskamp...
Den her kamp kan snildt gå hen og blive 'eksperternes' bedste CL finale. De savler jo over den allerede.
Tevez scorer
Så er det tid til at cech viser klassen. Bare dog tudeprinsessen brænder 

"We're not racist, we only hate the mancs"