Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Man kunne godt være nervøs for en fyreseddel til Mourinho før Rodgers og at Klopp så ender i Chelsea.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Ham Borini fra Sunderland ser ud til at indeholde en masse passion og karakter.
-
man sidder sgu helt og bliver misundelig når man ser liecester spille, bare vores spillere kunne komme ud med sådan en vilje og gejst
Kæmpe + 1nordjysk redman skrev:man sidder sgu helt og bliver misundelig når man ser liecester spille, bare vores spillere kunne komme ud med sådan en vilje og gejst
Det er fightervilje der vil noget. Vi er ikke i nærheden af noget der ligner og jeg tror heller ikke vi kommer det med Rodgers ved roret.
-
Hmmm....noget af den X-factor, vildskab og uberegnelighed vi mangler, kan tragikomisk nok ses i Milano-derbyet.
Glimrende indhop af Balo, selvom Inter stadig fører 1-0...
Glimrende indhop af Balo, selvom Inter stadig fører 1-0...
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Luke Shaw ude med et brækket ben. Stakkels knægt.
Nøj hvor så det skidt ud.. Godt de kun viste den 1 gang i langsom.. Super synd for ham. Det betyder vel 6-8 måneder inden genoptræning.?Pede skrev:Luke Shaw ude med et brækket ben. Stakkels knægt.
YNWA..!
-
Når Juventus spillerne har lige får skide balle fra deres Boss, hvis de er Rodgers, så får de rose, lige meget om de spiller elendigt, så for de rose.
- TomViolence
- Alder: 36
Okay, Bjarne ...bjarnereds skrev:Når Juventus spillerne har lige får skide balle fra deres Boss, hvis de er Rodgers, så får de rose, lige meget om de spiller elendigt, så for de rose.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
der går ikk længe før italien overhaler england og tager den fjerde cl plads det sejler da fuldstændigt
Hold da op hvor fik de sagt mange gange, at det var en overraskende PSV sejr i CL studiet. Så var det vidst heller ikke mere overraskende.
Ikke iflg bookmakerne. Fik 3,4 på PSV sejr ved bet365, når odds er 2,62 er kampen helt lige iflg odds sætterne hos 365(unibet havde holdene endnu mere lige). så scum svag favorit, hørte godt optakten hvor jeg var ved at brække mig over studiet.Mads T. skrev:Hold da op hvor fik de sagt mange gange, at det var en overraskende PSV sejr i CL studiet. Så var det vidst heller ikke mere overraskende.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Bookmaker odds er jo ikke baseret på reelle chancer for at vinde kampen.
De ved givetvis at der er mange spil på man u altid, hvorfor odds afspejler en risikovurdering
De ved givetvis at der er mange spil på man u altid, hvorfor odds afspejler en risikovurdering
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
HahahaLFC-Aaby skrev:Man kunne godt være nervøs for en fyreseddel til Mourinho før Rodgers og at Klopp så ender i Chelsea.

Jeg sad med præcis den samme tanke i weekenden.
Men, selvom vi sikkert er flere, der sidder og håber på, at Klopp kan være vores backup/redningsplan, hvis alt går galt, kan det så ikke tænkes, at Klopp er lige så urealistisk for os, som mange af de transfer-emner, som vi altid håber på?
Måske er det netop fordi Klopp bevidst har fravalgt os, at vi stadig har Rodgers? Det er blot en hypotetisk tanke naturligvis, men der er jo intet der udelukker, at FSG ikke allerede har talt med Klopp enten før Rodgers' evalueringsmøde denne sommer, eller eksempelvis efter Man Utd nederlaget.
Jeg tror ikke, at vi skal regne med Klopp i Liverpool. Så vi må hellere håbe på, at Rodgers finder melodien igen.
Kloppite
Ellers napper vi da bare Mourinho.