Ham Jamie Vardy afgører den vel til glæde for alle os, der hader inderste inde SCUM. Det vil i hvertfald blive en fantastisk lørdag aften, hvis 2-1 og/eller 3-1 målet kommer.

Ja det piner også mig ad helvedes til !Emmy skrev: Og hvor er det da ufatteligt at scum kan være med i toppen med så ringe spil.
Nu er jeg ikke ligefrem fan af Rooney, MEN;AllanShore skrev:Objektivt set, hvilket hold i Premier League burde have Rooney som startende angriber? Jeg er måske farvet i min bedømmelse, men jeg synes han er blevet så dårlig, at han højst burde spille for nogle af bundholdene, og det er kun fordi jeg ikke aner hvilke angribere de har.
Ferguson var jeres Shankly/paisley/Dalglish.... håber der går 25 år inden i finder ham igenAllanShore skrev:Di Maria var fejlcastet, Van Persie var færdig, hvilket han viser nu, ligeså med Falcao, der om noget er endnu mere ringe hos Chelsea, Rooney har været ringe i mere end 2 år nu og Mata brugte et helt år op til hans første møde med Van Gaal med enten at sidde på bænken hos Chelsea eller at spille lettere middelmådigt under Moyes.
Så jeg vil ikke sige, at Van Gaal har skylden for nogle af de spilleres forfald. Ferguson prøvede bl.a. at afskibbe Rooney ikke lang tid før sit stop, og han havde en speciel evne til at se om det var tid til at ende forholdet.
Det er vel dybest set De Gea's skyld i denne og de 2 sidste sæsoner ?Emmy skrev:Det er direkte usmageligt at sidde og høre på Gaardsø og hans liderlighed for scum. Hamrende uprofessionelt.
Og hvor er det da ufatteligt at scum kan være med i toppen med så ringe spil.
Pep Guardiola er min ønsketræner. Omend der bliver konkurrence om ham.mortenbak skrev: Jeg ved slet ikke hvem der skulle løfte arven efter Ferguson...hvem er jeres egen ønsketræner ?
Mine scumfan venner har ikke engang nogle konstruktive bud, de sidder bare og kigger på tabellen, på trods af at jeres hold spiller pivringe.... jeg har svært ved at forstå det....men igen... jeg kunne måske også glæde mig hvis woy H havde tumlet os i top 4, mens Scum lå nummer 11..... mere fin er jeg da ikke
Robbie_God_Fowler skrev:De konstante løb i længderetningen af banen gør ondt på de fleste hold.
Spazzjack skrev:'Længderetning' er vist dagens kommentatore nye yndlingsord[/