Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 28. nov, 2015 19:43

Flot indsats af Leicester imponerende, at de stadigvæk kan give et hold, som Manchester problemer. Tæt kamp 50/50 imø...

Ham Jamie Vardy afgører den vel til glæde for alle os, der hader inderste inde SCUM. Det vil i hvertfald blive en fantastisk lørdag aften, hvis 2-1 og/eller 3-1 målet kommer. :P (NO /JINX, jeg er ellers god til til tider.......)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » lørdag, 28. nov, 2015 19:55

'Længderetning' er vist dagens kommentatore nye yndlingsord
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 28. nov, 2015 20:36

Det er direkte usmageligt at sidde og høre på Gaardsø og hans liderlighed for scum. Hamrende uprofessionelt.

Og hvor er det da ufatteligt at scum kan være med i toppen med så ringe spil.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 28. nov, 2015 20:42

Vel egentlig ret fint med en uafgjort ml. nr. 1 og 2...... vinder vi i morgen er vi 4-5 point fra toppen.......skuden vendt? Ok, det er den ikke, men kampene bliver "pludselig" sjovere, at følge...... WE BELIEVE! 8-)

+ Leicester møder os på Anfield på Boxing day :army3:

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 28. nov, 2015 23:04

Emmy skrev: Og hvor er det da ufatteligt at scum kan være med i toppen med så ringe spil.
Ja det piner også mig ad helvedes til !

De spiller så pivringe og alligevel får de sneget point til sig.... jeg er så træt af at høre på mine Scumfan venner.... jeg får billeder af tabellen hver weekend.... med dem i top 4 og de spiller så elendigt og dårligt.... men det er ligemeget for dem.... bare kig på tabellen.... ØV med R på..... grrrrrrrr

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 28. nov, 2015 23:31

AllanShore skrev:Objektivt set, hvilket hold i Premier League burde have Rooney som startende angriber? Jeg er måske farvet i min bedømmelse, men jeg synes han er blevet så dårlig, at han højst burde spille for nogle af bundholdene, og det er kun fordi jeg ikke aner hvilke angribere de har.
Nu er jeg ikke ligefrem fan af Rooney, MEN;

Angel di Maria, Robin Van Persie, Falcao, Rooney, Mata alle spillere der daler drastisk i niveau under LVG. Memphis og Martial ligeledes kommer til klubben og starter godt ud men daler sp kraftigt i niveau og ender med at se helt modløse ud. Fællesnævneren er LvG.. Kan godt være han har stabiliseret jeres forsvar kraftigt, men det er da heller ikke særlig svært når det offensive er fuldstændigt fjernet - i ku jo ligeså godt stille med 10 forsvarsspillere og en målmand.
En mand som Rooney score jo for landsholdet, selvom det ikke har været de vildt svære modstandere han har scoret imod, score han trods alt mål med landsholdet, men under Van Gaal... Ikke så meget.

Jeg sidder altså med en følelse sf at uanset hvem i bringer til klubben som spids angriber, vil han ikke kunne redde jer og vil før eller siden dale til samme selvtillidsløse niveau.. Den eneste 'handel' jeg frygter, er fyrring af LvG og tilgang af en manager der rent faktisk kan noget andet end forsvare sig .
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 29. nov, 2015 00:05

Di Maria var fejlcastet, Van Persie var færdig, hvilket han viser nu, ligeså med Falcao, der om noget er endnu mere ringe hos Chelsea, Rooney har været ringe i mere end 2 år nu og Mata brugte et helt år op til hans første møde med Van Gaal med enten at sidde på bænken hos Chelsea eller at spille lettere middelmådigt under Moyes.

Så jeg vil ikke sige, at Van Gaal har skylden for nogle af de spilleres forfald. Ferguson prøvede bl.a. at afskibbe Rooney ikke lang tid før sit stop, og han havde en speciel evne til at se om det var tid til at ende forholdet.
Fan af Manchester United

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 29. nov, 2015 01:27

AllanShore skrev:Di Maria var fejlcastet, Van Persie var færdig, hvilket han viser nu, ligeså med Falcao, der om noget er endnu mere ringe hos Chelsea, Rooney har været ringe i mere end 2 år nu og Mata brugte et helt år op til hans første møde med Van Gaal med enten at sidde på bænken hos Chelsea eller at spille lettere middelmådigt under Moyes.

Så jeg vil ikke sige, at Van Gaal har skylden for nogle af de spilleres forfald. Ferguson prøvede bl.a. at afskibbe Rooney ikke lang tid før sit stop, og han havde en speciel evne til at se om det var tid til at ende forholdet.
Ferguson var jeres Shankly/paisley/Dalglish.... håber der går 25 år inden i finder ham igen :)

intet ondt mod dig AS..

Fergie formåede at få relativt gode spillere til at præstere som enhed....krydret med pengene til at købe stjernespillere.... jeg ser ikke mange managers idag der kan det samme.... slet ikke LVG.... eller nogle af de andre "gamle" konservative fætre....

Jeg ved slet ikke hvem der skulle løfte arven efter Ferguson...hvem er jeres egen ønsketræner ?

Mine scumfan venner har ikke engang nogle konstruktive bud, de sidder bare og kigger på tabellen, på trods af at jeres hold spiller pivringe.... jeg har svært ved at forstå det....men igen... jeg kunne måske også glæde mig hvis woy H havde tumlet os i top 4, mens Scum lå nummer 11..... mere fin er jeg da ikke :)

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 29. nov, 2015 09:27

Emmy skrev:Det er direkte usmageligt at sidde og høre på Gaardsø og hans liderlighed for scum. Hamrende uprofessionelt.

Og hvor er det da ufatteligt at scum kan være med i toppen med så ringe spil.
Det er vel dybest set De Gea's skyld i denne og de 2 sidste sæsoner ?

Pisse irriterende at de har det med at finde de bedste målmænd. Schmeichel reddede dem ene mand rigtig mange titler og pokaler.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 29. nov, 2015 12:45

mortenbak skrev: Jeg ved slet ikke hvem der skulle løfte arven efter Ferguson...hvem er jeres egen ønsketræner ?

Mine scumfan venner har ikke engang nogle konstruktive bud, de sidder bare og kigger på tabellen, på trods af at jeres hold spiller pivringe.... jeg har svært ved at forstå det....men igen... jeg kunne måske også glæde mig hvis woy H havde tumlet os i top 4, mens Scum lå nummer 11..... mere fin er jeg da ikke :)
Pep Guardiola er min ønsketræner. Omend der bliver konkurrence om ham.

Og så vil jeg også lige pointere, at ikke alt er negativt ved Van Gaal. Han overtog et miserabelt hold, der havde sluttet på en 7. plads og fik dem tilbage i CL, samtidig med at han har afskibbet et hav af spillere, som havde gjort deres tid her. Moyes havde bare ladt alle blive i stalden. Lige meget hvad, så er det tydeligt, at han har en plan med holdet. Han skal bare lige af smidt Rooney af holdet, for han er ikke andet end en hæmsko.
Man ved så bare ikke hvad hans instrukser i omklædningsrummet er, og derfor tolker man ene og alene ud fra spillet på banen, og der tænker man jo, at spillerne først og fremmest bliver instrueret i at skulle holde bolden i egne rækker.
Den eneste, der tør (og kan) løb med bolden, er Martial, og når han så endelig er kommet frem i banen er han så også den forreste mand, mens Rooney og co. kommer luntende frem og stiller an til en omgang ligegyldig powerplay.
Fan af Manchester United

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 29. nov, 2015 13:35

Det er et forvandlet Tottenham mandskab i denne sæson. Der er meget mere fart og offervillighed på banen - generelt spiller holdet mere som en sammentømret enhed. De konstante løb i længderetningen af banen gør ondt på de fleste hold.

Kan de undgå skader, er det ike utænkeligt, at Tottenham spiller med om de sjove placeringer i år.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 29. nov, 2015 13:48

Robbie_God_Fowler skrev:De konstante løb i længderetningen af banen gør ondt på de fleste hold.
Spazzjack skrev:'Længderetning' er vist dagens kommentatore nye yndlingsord[/

:lol:

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 29. nov, 2015 14:30

Besnærende bolde i længderetningen er noget Mark Rieper kan forholde sig til.
Fan af Manchester United

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 29. nov, 2015 14:54

Besnærende bolde i længderetningen af banen, der ender med at Willian får sparket bolden ind på næseryggen.

Nogle gange er det bedre bare at kalde en spade for en spade :)

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 29. nov, 2015 15:48

Nu mener vi nok, der er noget stille på Anfield efterhånden. Men vi er da langt fra alene. West Ham fører 1-0, men der er musestille på stadion. Man kan høre instrukserne fra Pulis og Bilic.

Noget andet - hvor er det bare så typisk af Pulis, at stille med 4 store midtstoppere i forsvaret. Dawson, Olsson, McAuley og Evans. :lol:

Besvar